Goedemiddag
ik lees al een tijdje mee
Ben 39 jaar vrouw en na jaren niet getraind te hebben ben ik weer bezig lijf wordt strak. Armen rug schouders borst gaan goed. Benen is dramatisch wordt sterker en sterker maar mijn benen zijn zeer dun. Wat ik ook doe twee keer per week doe ik benen krijg er een hekel aan omdat ik geen resultaat boek
Voorstel nu is bulken, gezond bulken. Maar dat moet wel lukken.
Ik vraag mij alleen af of dit herkenbaar is ?
hiptrust 2 x per week
Squads 1 x per week
Sumo Squads 1 x per week
Leggpress 2 x per week.
verder heb ik wat goede oefeningen En rouleer ik deze dat ik zo rond de 4 A 5 oefeningen doe op benen dagen.
Ik span mijn billen aan Squads heb beetje hekel aan die oefening maar leggpress en hiptrust gaat goed. En de andere oefeningen ook. Daar varieer ik mee omdat het of druk is in de gym Of ik heb een voorkeur voor iets.
Ik pak zwaar verleg mijn grenzen. Soms ook wat lichter maar meer herhalingen.
wordt er compleet hopeloos van !
ik lees al een tijdje mee
Ben 39 jaar vrouw en na jaren niet getraind te hebben ben ik weer bezig lijf wordt strak. Armen rug schouders borst gaan goed. Benen is dramatisch wordt sterker en sterker maar mijn benen zijn zeer dun. Wat ik ook doe twee keer per week doe ik benen krijg er een hekel aan omdat ik geen resultaat boek
Voorstel nu is bulken, gezond bulken. Maar dat moet wel lukken.
Ik vraag mij alleen af of dit herkenbaar is ?
hiptrust 2 x per week
Squads 1 x per week
Sumo Squads 1 x per week
Leggpress 2 x per week.
verder heb ik wat goede oefeningen En rouleer ik deze dat ik zo rond de 4 A 5 oefeningen doe op benen dagen.
Ik span mijn billen aan Squads heb beetje hekel aan die oefening maar leggpress en hiptrust gaat goed. En de andere oefeningen ook. Daar varieer ik mee omdat het of druk is in de gym Of ik heb een voorkeur voor iets.
Ik pak zwaar verleg mijn grenzen. Soms ook wat lichter maar meer herhalingen.
wordt er compleet hopeloos van !