XXL Nutrition

Voortgang 1,5 jaar trainen

evolutionary

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
91kg
Hallo, zal ik me even voorstellen ik ben een jongen van 21 jaar. Ik doe nu 1,5 jaar aan krachttraining. Ik pak alle spiergroepen en probeer het in verhouding te brengen. Ik doe alleen met whey eiwitten, verder kwark, kipfilet, tonijn, complexe koolhydraten dus een beetje op voeding letten. Ik heb ooit een pot REVOLUTIONS CRACK gedeeld met een sportmaatje, maar niet echt veel vernomen. Binnenkort wil ik met creatine beginnen, amino's, all day protein, samen met whey eiwit. Kijken hoe dat gaat. Maar dit zijn de resultaten tot nu toe :

1,5 jaar trainen met alleen whey eiwit

4 Jaar geleden ofzo : (kon haast geen foto vinden)

[Link niet meer beschikbaar]

en nu :

http://imageshack.us/photo/my-images/543/240620113837.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/691/240620113839.jpg/

Goeie vooruitgang! Ik zou zeggen, probeer eens een weekje of 6 creatine.. Iedereen reageert er anders op, maar een ding is zeker: je zult er niet kleiner van worden!

^^
Correct
Maar als je met creatine stopt dan moet je gewoon je standaard routine blijven doen.
Anders kan je wat massa verliezen.

Je kon wel wat meer massa krijgen maar nette foto's!

Je hebt niks vernomen van REVOLUTIONS CRACK ?
Lmao , Gruwelijk

Ga eten !

• Topic Starter Topic Starter
^^
Correct
Maar als je met creatine stopt dan moet je gewoon je standaard routine blijven doen.
Anders kan je wat massa verliezen.

Je kon wel wat meer massa krijgen maar nette foto's!

Je hebt niks vernomen van REVOLUTIONS CRACK ?
Lmao , Gruwelijk

Ja wil prikkeltjes door mijn armen en handen :p wel apart. maar verder wel prima training gehad, maar niet veel meer gepakt ofzo. elke training is bij mij anders, dan pak ik 34 dumbbells voor chest press gewoon, en andere week weer 30. En wel als eerste oefening, anders is normaal dat steeds minder kon pakken als je borst al kapot is. Doe verder 3-4 keer in de week trainen, alle spiergroepen elke week 1 keer.

Verdere voeding: ik sta op , eet wat complexe koolhydraten (brinta, of anders), daarnaast ontbijtdrink met vezels en magere kwark.

probeer de koolhydraten en eiwitten over de hele dag te verdelen,

eet gewoon mee met avond-eten thuis, en ben blij als we rijst met kip eten :D

Ja was laatste keer dat ik gekeken heb ja, ben wel wat droger geworden, maar wil nog droger! Benen zijn idd niet smal, maar train ik niet zoveel als de rest, ze zijn al dik zat. Wel aanleg voor. Heb ook altijd op voetbal gezeten, en met blessures veel fysio ( krachtoefeningen been ) gedaan.

Vind zelf dat je in een ander half jaar de tijd veel meer had kunnen pakken met de juiste voeding en training.

Post anders je voedingsschemaen je trainingschema zodat wij je kunnen verbeteren.

Ja voedingsschema is eigenlijk elke dag hetzelfde :

8:00 muesli met yoghurt of brinta, glas melk, ontbijtdrink met vezels

10:00 boterham met (meestal) pindakaas, koffie met melk en suiker

12:00 boterham met (meestal pindakaas, koffie met melk en suiker

15:00 boterham met (meestal pindakaas, koffie met melk en suiker

18:00 thuis eten (wat de pot thuis schaft), ik hoop op pasta's of rijst met kip. Maar meestal aardappels met groenten, en verschillende soorten vlees.

18:30 TRAINEN ong. 90 min. daarvoor taurine capsules (aanbieding xxlnutrition toen), en na de training whey eiwit proteine, met een snelle suiker(vruchtensap of ranja), of een banaan.

20:00 magere kwark van de aldi, met ranja ( anders is het niet te smaken)

Verder verdeel eet ik over de dag plakjes kipfilet. 2-3 pakken in de week ongeveer. Ook sultana's, knoppers, bananen, snoepgoed koeken cake etc (tjah ik zeg het maar eerlijk).

Trainingsschema:

Ma: borst triceps 90 min.

Wo: rug biceps 90 min.

Do: Schouders, (benen) 60 min.

Vr: Herhaling borst (ligt aan hoe hard getraint maandag) en cardio

Doe voor elke spiergroep 4 oefeningen, 3 setjes ( soms 4 ) . 8-10 keer herhaling.
Laatste keer negatief met behulp van sportmaatje.

Ga zo kapot mogelijk, maar soms verneem ik niks meer, heb dan het gevoel dat ik net zo goed kan stoppen.

In kracht wel iets vooruit gegaan eindelijk,

max. bankdrukken 110kg, maar dat was half jaar geleden, dus straks nog een keer proberen.

shoulderpress totaal 50 dacht ik?

Biceps met 18, ligt eraan hoe kapot ze al zijn.

Triceps overhead rope, 55 kg. ( wel extra katrol)

Rug is op apparaat makkelijk 100kg, maar met snoer(hoe heet dat), 75kg. (geen extra katrollen ofzo)

Train liever licht, heb het gevoel dat je dan veel specifieker traint, anders druk ik met mijn hele lichaam en holle rug het gewicht weg, en verneem niks in de borst bijvoorbeeld.

Maar het is al laat ik ga pitten, kalm aan

Nu een week begonnen met creatine, amino's, all day protein, en snelle whey eiwit...

WAT KNALLEN :D wist niet dat het zo goed kon gaan.. niet qua energie boost, maar qua volmaken/ branden van de spier, en nog door kunnen gaan.. en kracht ook iets, maar dat kan ook tussen de oren zitten, want ik train over het algemeen wel redelijk licht... ( voor mijn gevoel train je dan specifieker deel van de spiergroep )..

Nu na 1,5 jaar toch met creatine begonnen.. Zeker een aanrader !!

Wel goed bij eten , anders heb je dr geen ruk aan

Tussen je ontbijt en je avondeten, eet je 3 boterhammen?? Damn dat jij 90kg weegt verbaasd me echt. En 2-3 pakjes kipfilet in de week is ook niet echt noemenswaardig. Maargoed, als jij er op groeit...

Ja ik schommel een beetje heb afgelopen week weer gewogen. was 85, nog wat.. Maar eet wel veel meer als op het schema staat.. maar allemaal slechte dingen meestal, mc donalds enz.! maar wat knallen in de sportschool met die creatine niet normaal!! neem nu sinds 2-3 weken, elke dag 2 shakes ofzo.. gaat steeds beter!

foto update :

http://imageshack.us/photo/my-images/580/voortgangfitness.jpg/

Wat is dit voor bagger foto? Is geen photoshop forum.

maar wat knallen in de sportschool met die creatine niet normaal!!
:o

Ja wil niet te herkenbaar zijn. Kun je nog wel door zien dus?

Terug
Naar boven