XXL Nutrition

vooruitgang in bodybuilding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ano_80_25

Dutch Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
0
ze blijven maar groeien wanneer stopt het?post hier enkele voorbeelden en meningen over de vooruitgang in bodybuilding:p

ron_coleman_2.jpg

arnold.jpg

joe-weider-1.jpg

gefeliciteerd je hebt een artikel van ruim een regel geschreven :clap:

Jezus wat een h**r in dat laatste plaatje. De eerste b*ch die dat tegen mij zegt help ik met het pand te verlaten.

wauw, prachtig artikel.
Is ook vooral nog niet 30 keer besproken hier

Krijg je hier nu trouwens 1000 karmapunten voor?
Want dan ga ik ook even een aantal 'artikels' van 2 foto's typen :D

Phillipe is een goed voorbeeld van wat wij Nederlanders een typische Belg noemen.

Loved by few,hated by many but respected by ALL........
Laat me niet lachen....

on:
"Bigger is better" dat is wat bodybuilding tegenwoordig meer inhoud.
Persoonlijk vind ik de oldskool bodybuilders mooier.
Dus rond de jaren 70/80.
Slanke taille, brute v en dikke armen met daaronder een paar stevige stappers maar niet overdreven.

Phillipe is een goed voorbeeld van wat wij Nederlanders een typische Belg noemen.

Laat me niet lachen....

on:
"Bigger is better" dat is wat bodybuilding tegenwoordig meer inhoud.
Persoonlijk vind ik de oldskool bodybuilders mooier.
Dus rond de jaren 70/80.
Slanke taille, brute v en dikke armen met daaronder een paar stevige stappers maar niet overdreven.

Hier neem ik aanstoot aan :p

OT: myostatin blockers FTW ! :p

Moved, 1 regel is geen artikel.

echt veel groter kunnen ze toch niet meer worden

Ok ik zeg het verkeerd. Ik heb niks tegen Belgen op het forum zitten genoeg aardige slimme Belgen tussen.

Maar die phillipe....

Maar genoeg offtopic;)

• Topic Starter Topic Starter
Ok ik zeg het verkeerd. Ik heb niks tegen Belgen op het forum zitten genoeg aardige slimme Belgen tussen.

Maar die phillipe....

Maar genoeg offtopic;)
OKE beetje teveel van het goed met jullie geziek over mij achter julllie pc COMUTERHELDJES,achter een computer iemmand belachelijk proberen te maken is zeer makkelijk en heb zwaar mijn twijfels of jullie op straat ook zo een grote mond hebben?waarschijnlijk niet dus ik lach er maar mee en onthou mijn foto wie weet kom je me wel eens buiten tegen en verkoop dan die praat :D NOG EVEN MAKKELIJK MAKEN KRUIP OP JE MOEDER TERWIJL JE VADER JE LANGST JE GETRAINDE KONTJE NEEMT,zie makkelijk gezegd achter een pc e;)

heel volwassen reactie :rolleyes:
toch geen reden om agressief te worden

• Topic Starter Topic Starter
heel volwassen reactie :rolleyes:
toch geen reden om agressief te worden
dat was niet agressief bedoeld,wou gewoon even laten zien hoe makkelijk het is iemand vanachter een pc te beledigen,veel te gemakkelijk dan in het werkelijke leven daarom laat ik mijn vrouw niet achter een pc komen;)

OKE beetje teveel van het goed met jullie geziek over mij achter julllie pc COMUTERHELDJES,achter een computer iemmand belachelijk proberen te maken is zeer makkelijk en heb zwaar mijn twijfels of jullie op straat ook zo een grote mond hebben?waarschijnlijk niet dus ik lach er maar mee en onthou mijn foto wie weet kom je me wel eens buiten tegen en verkoop dan die praat :D NOG EVEN MAKKELIJK MAKEN KRUIP OP JE MOEDER TERWIJL JE VADER JE LANGST JE GETRAINDE KONTJE NEEMT,zie makkelijk gezegd achter een pc e;)

dat was niet agressief bedoeld,wou gewoon even laten zien hoe makkelijk het is iemand vanachter een pc te beledigen,veel te gemakkelijk dan in het werkelijke leven daarom laat ik mijn vrouw niet achter een pc komen;)

Haha je volgt je conversatieve geloofsovertuiging wel goed op he zo te horen? :roflol:

Nerd. :rolleyes:

philippe dubrul is Luppie 2 ???:dunno:

Waarom geen artikel over 'Roids beïnvloeden het gedrag' hah!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven