ze blijven maar groeien wanneer stopt het?post hier enkele voorbeelden en meningen over de vooruitgang in bodybuilding

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

moet ik een boek schrijven of wat?KORT EN BONDIG EN HOU JE AAN HET TOPICgefeliciteerd je hebt een artikel van ruim een regel geschreven![]()

Laat me niet lachen....Loved by few,hated by many but respected by ALL........
Phillipe is een goed voorbeeld van wat wij Nederlanders een typische Belg noemen.
Laat me niet lachen....
on:
"Bigger is better" dat is wat bodybuilding tegenwoordig meer inhoud.
Persoonlijk vind ik de oldskool bodybuilders mooier.
Dus rond de jaren 70/80.
Slanke taille, brute v en dikke armen met daaronder een paar stevige stappers maar niet overdreven.

moet ik een boek schrijven of wat?KORT EN BONDIG EN HOU JE AAN HET TOPIC![]()

Phillipe is een goed voorbeeld van wat wij Nederlanders een typische Belg noemen.
OKE beetje teveel van het goed met jullie geziek over mij achter julllie pc COMUTERHELDJES,achter een computer iemmand belachelijk proberen te maken is zeer makkelijk en heb zwaar mijn twijfels of jullie op straat ook zo een grote mond hebben?waarschijnlijk niet dus ik lach er maar mee en onthou mijn foto wie weet kom je me wel eens buiten tegen en verkoop dan die praatOk ik zeg het verkeerd. Ik heb niks tegen Belgen op het forum zitten genoeg aardige slimme Belgen tussen.
Maar die phillipe....
Maar genoeg offtopic![]()
NOG EVEN MAKKELIJK MAKEN KRUIP OP JE MOEDER TERWIJL JE VADER JE LANGST JE GETRAINDE KONTJE NEEMT,zie makkelijk gezegd achter een pc e
dat was niet agressief bedoeld,wou gewoon even laten zien hoe makkelijk het is iemand vanachter een pc te beledigen,veel te gemakkelijk dan in het werkelijke leven daarom laat ik mijn vrouw niet achter een pc komenheel volwassen reactie
toch geen reden om agressief te worden

OKE beetje teveel van het goed met jullie geziek over mij achter julllie pc COMUTERHELDJES,achter een computer iemmand belachelijk proberen te maken is zeer makkelijk en heb zwaar mijn twijfels of jullie op straat ook zo een grote mond hebben?waarschijnlijk niet dus ik lach er maar mee en onthou mijn foto wie weet kom je me wel eens buiten tegen en verkoop dan die praatNOG EVEN MAKKELIJK MAKEN KRUIP OP JE MOEDER TERWIJL JE VADER JE LANGST JE GETRAINDE KONTJE NEEMT,zie makkelijk gezegd achter een pc e
![]()
dat was niet agressief bedoeld,wou gewoon even laten zien hoe makkelijk het is iemand vanachter een pc te beledigen,veel te gemakkelijk dan in het werkelijke leven daarom laat ik mijn vrouw niet achter een pc komen![]()

Nerd.OKE beetje teveel van het goed met jullie geziek over mij achter julllie pc COMUTERHELDJES,achter een computer iemmand belachelijk proberen te maken is zeer makkelijk en heb zwaar mijn twijfels of jullie op straat ook zo een grote mond hebben?waarschijnlijk niet dus ik lach er maar mee en onthou mijn foto wie weet kom je me wel eens buiten tegen en verkoop dan die praatNOG EVEN MAKKELIJK MAKEN KRUIP OP JE MOEDER TERWIJL JE VADER JE LANGST JE GETRAINDE KONTJE NEEMT,zie makkelijk gezegd achter een pc e
![]()