inderdaad makkelijk gezegd achter pc jammer dat je het niet voor me kan zeggen e,maakt mijn punt duidelijker dat je achter de pc kan je zeggen wat je wil maar in iemand zijn gezicht niet

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
inderdaad makkelijk gezegd achter pc jammer dat je het niet voor me kan zeggen e,maakt mijn punt duidelijker dat je achter de pc kan je zeggen wat je wil maar in iemand zijn gezicht niet

inderdaad makkelijk gezegd achter pc jammer dat je het niet voor me kan zeggen e,maakt mijn punt duidelijker dat je achter de pc kan je zeggen wat je wil maar in iemand zijn gezicht niet![]()

groter of kleiner heeft er niets met te maken er zijn kleintjes die meer kunnen dan een grote.onderschat nooit iemand!maar vrees ook nooit iemand want dat maakt je enkel maar zwak en dan ben je al van te voren verloren.dat zijn de wijze woorden van mijn trainer en goede vriend abdel mounir aschrafEn dat is relevant omdat?
Het feit dat hij het misschien irl niet zou durven zeggen omdat je veel groter bent maakt je niet minder een nerd in zijn ogen hoor.![]()

groter of kleiner heeft er niets met te maken er zijn kleintjes die meer kunnen dan een grote.onderschat nooit iemand!maar vrees ook nooit iemand want dat maakt je enkel maar zwak en dan ben je al van te voren verloren.dat zijn de wijze woorden van mijn trainer en goede vriend abdel mounir aschraf![]()
die woorden mag hij menen maar zou ze niet uitspreken voor iemand mss wel denken,en dat is wat ik zo laf vind dingen zeggen of denken zonder het tegen de persoon in kwestie te doen fac a facGroter, sterker, beter, ... whatever. Het punt is dat hij terecht zijn woorden kan inslikken als hij meent dat hij er anders spijt van gaat krijgen omdat de baviaan tegenover hem hem anders de kop inslaat.

die woorden mag hij menen maar zou ze niet uitspreken voor iemand mss wel denken,en dat is wat ik zo laf vind dingen zeggen of denken zonder het tegen de persoon in kwestie te doen fac a fac![]()

die woorden mag hij menen maar zou ze niet uitspreken voor iemand mss wel denken,en dat is wat ik zo laf vind dingen zeggen of denken zonder het tegen de persoon in kwestie te doen fac a fac![]()

)moet je er wel een hebben en zelf dan weet ik dat je je bek zou houden,heb je wel eens een 9mm in je handen gahad,denk dat je er eens niet mee overweg zou kunnenmet een 9mm in mijn hand en geen getuigen in de buurt zou ik het best in je gezicht durven te zeggen. lekker boeiend ook, dit is het internet.

moet je er wel een hebben en zelf dan weet ik dat je je bek zou houden,heb je wel eens een 9mm in je handen gahad,denk dat je er eens niet mee overweg zou kunnen![]()
een woord wij hier gebruiken ligt niet aan jou is soort dialect versta ook jullie veel van jullie woorjes niet maar even uitleggen het betekend gewoon in elkaars gezicht simpelDus hij mag ze niet uitspreken en enkel in zichzelf denken maar als hij ze niet uitspreekt is hij een lafaard?
Wat is fac a fac trouwens? Zal wel aan mij liggen hoor... ()

dus je hebt er geen ssssssssstttttttttttt dan!niet spreken over iets dat je niet hebtjouw medegelovigen sturen kids van 12 met AKs op oorlogspad, dan moet een 9mm geen probleem zijn.

28 en niet weten wat leestekens en hoofdletters zijn...
Ga je me nu weer een dreigende PM sturen net als de vorige keer dat ik je (terecht) een r*tard noemde?![]()
een woord wij hier gebruiken ligt niet aan jou is soort dialect versta ook jullie veel van jullie woorjes niet maar even uitleggen het betekend gewoon in elkaars gezicht simpel![]()

dus je hebt er geen ssssssssstttttttttttt dan!niet spreken over iets dat je niet hebt![]()
face to face noemen we dat... naja jij mag het fac a fac noemen, haha.
Het laatste wat ik wil melden is dat ik idd weg zou rennen voor mensen zoals jij.
Dit is wat je graag wil horen en het klopt ook want je komt zo enorm dom over dat ik je zo met een mes/geweer over straat zie lopen.
Dan ren ik idd graag weg, dan maar niet fac a fac.
Liever verstanding dan een enorm achterlijke r*tard die met wapens over straat loopt om zo iemand te imponeren.
ik hoef niet gewapend de straat op ben niet iemand die geweld op straat opzoekt integendeel,maar laat me door niemand uitmaken op straat en maak ook niemand uit op straat ik stel iedereen voor dat achter de pc ook niet te doen want dat vind ik laf en simpel waarvan ik al reeds een vb van gegeven heb
slmjullie zeggen dat zo wij zeggen hier fac a facFace to face dus![]()
Hou je kop dan voor eens en altijd over God. En over respect en intelligentie moet je ook niet meer spreken trouwens.
aub kom nooit naar mijn stad met die argumenten over dialect