AndroidHealthClinic

vooruitgang in bodybuilding

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Je praat over een 9mm

Dan zeg je dit...

Conclusie....:rolleyes:
is niet dat ik wat heb of gehad heb daar mee over straat sta te lopen,ik gebruikte dat voor mijn werk dus weet wat het is hoe het werkt en hoe het voelt ermee geraakt te worden!!doet best pijn maar wel lekker gevoel ;):D

Je bent mijn held Dubrul. Er zouden meer criminele moslims moeten zijn. Of wacht die zijn er al, k*t.

is niet dat ik wat heb of gehad heb daar mee over straat sta te lopen,ik gebruikte dat voor mijn werk dus weet wat het is hoe het werkt en hoe het voelt ermee geraakt te worden!!doet best pijn maar wel lekker gevoel ;):D

misschien moet je naar Israel verhuizen, kun je je de hele tijd lekker gaan voelen daar.

• Topic Starter Topic Starter
Je bent mijn held Dubrul. Er zouden meer criminele moslims moeten zijn. Of wacht die zijn er al, k*t.
ken jij mij NEE dus wiie ben jij te zeggen ik een crimineel te noemen!een NIEMAND ik laa mensen daarover oordelen die mij persoonlijk kennen:Dslm

ken jij mij NEE dus wiie ben jij te zeggen ik een crimineel te noemen!een NIEMAND ik laa mensen daarover oordelen die mij persoonlijk kennen:Dslm

No offence, maar ik heb neefjes van 10 jaar die een betere taalkennis en spelling hebben.

'wiie ben jij te zeggen ik een crimineel te noemen'

Hoe wil je in godsnaam serieus genomen worden? :rolleyes:

God bestaat niet voor mij maar WTF heeft dit eigenlijk met de topictitel te maken? Van waardeloos artikel naar waardeloze thread, het is je weer gelukt, Philippe.

Slotje?

Lol alle 3 tegelijk. Slotje dus

Zie ik daar hoofdletters en een leesteken in één zin?!

Denk erom phillipe, ik weet dat je engels niet al te goed is,
maar "supermod" is engels voor supermod.

EricR is onze god op dit forum dus je mag hem niet tegenspreken.

"on":
Wat was je beroep dan? En lig je daarom nu in het ziekenhuis?

edit:
Slotje is wel verstandig:), ook al is het soms zo verleidelijk om je onder je niveau "episch" te posten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven