AndroidHealthClinic

Vooruitgang pics rug

Status
Niet open voor verdere reacties.

Luppie

Colossal Veteran
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
4.357
Lengte
1m73
Massa
80kg
tussen 2007 en 2008 heb ik 1 jaar gecut van 94kg naar 80kg

2007 19%
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

2009 13% volgens 4 punt meting gisteren

je bent wel droger, maar echte progressie zie ik niet, sorry man... vraag me af wat jij uit je test e kuur gaat halen (je tattoo zit scheef?)

Neem die foto dan ook even van dezelfde afstand. Anders valt het toch niet te vergelijken.
De V zit er wel goed in:thumbup:

• Topic Starter Topic Starter
Jeps tatto zit scheef Er komt een groot zwart kruis overheen binnenkort.
En jah progressie heb ik ook niet veel gemaakt in vvm vanwege een jaar lang cutten.

Ik kon er helaas niet verder van af staan in de douche
Ik zal nog 1tje schieten van afstand

dat vachtje wat onder je matje en boven dat plakplaatje groeit, dat mag er af hoor!
verder heb je wel een goede V maar wel weinig lijn en seperatie bij die 13% foto

ik zie weinig definitie op je rug voor 13% :s kan natuurlijk ook met de belichting te maken hebben. mss een back double biceps pose erbijdoen?

Inderdaad niet zoveel definitie te zien.

Jeps tatto zit scheef Er komt een groot zwart kruis overheen binnenkort.

Kan er niks anders overheen? Zo een zwart kruis krijg je ook maar spijt van hoor, is gelijk zo donker. Nu het nog zo licht is kan je het natuurlijk ook nog laten verwijderen.

Vet kan ook hoger zijn natuurlijk want het is telkens anders bij die gast waar ik het op laat meten. Maar goed. Heb net een foto geschoten maar kan mijn lats niet goed meer aanspannen volgens mij

En niet op die dikke reet letten please.

Edit dat gat hoord daar niet in mijn rug of wel ?

zou het liever zolaten zitten, valt zo toch niet op.

Vet kan ook hoger zijn natuurlijk want het is telkens anders bij die gast waar ik het op laat meten. Maar goed. Heb net een foto geschoten maar kan mijn lats niet goed meer aanspannen volgens mij

Weer allerlei excuses... Je staat helemaal niet op 12% man, niet eens dichtbij. Moet je daarvoor een jaar cutten??
Eerlijk gezegd zie ik geen verschil, maar goed, nu kun je weer claimen dat ik enkel probeer te bashen.

Nee man harde realiteit. Ik moet nog harder trainen en wil nog droger staan.
Alleen wil ik ook massa pakken. Tijdens cleanbulk nog
wat ochtendcardio erbij doen ? En dan in maart weer cutten ?

Ik ben tog echter vanaf 94kg naar 82 en zelfs 80kg gegaan in dat jaar cutten.

Ik wil leren van jullie dus ik ben niet meer eigenwijs

Weer allerlei excuses... Je staat helemaal niet op 12% man, niet eens dichtbij. Moet je daarvoor een jaar cutten??
Eerlijk gezegd zie ik geen verschil, maar goed, nu kun je weer claimen dat ik enkel probeer te bashen.

Op hoeveel sta ik dan denk jij ?

gooi er nog eens wat fotos in andere poses bij, kunnne we je % beter schatten. Ik zou zo iig hoger dan 13% zeggen.

Ik zeg 16%. op basis van je rug. Je front kan natuurlijk heel anders eruit zien,

Ik be niet geschoren helaas
Dus geen front foto's
Ik heb een winter vachtje

Lekker belangrijk, we willen nou weleens andere foto's zien dan de latspread! Geef ons een back double biceps ofzo! ;)

Als ik het goed begrijp uit jouw beginpost heb je 1 jaar gecut, ben je op dat jaar van 19% naar 13% gegaan en heb je 14kg verloren (van 94 naar 80)?

Andere poses gewoon, op deze pose kan je bf% helemaal niet schatten...

Maar lijkt me nu wel ook geen 13%, denk dat je dan toch meer defenitie op je rug zou hebben... Heb zelf wat pics hier online staan van een tijdje geleden, en denk dat ik daar slechts op een 10-11% sta... Die huidplooimeters zijn wel interessant, relatief gezien dan. Voor echt objectieve waardes denk ik eerder van niet, toch als je zelf meet...

Ik heb je winnylogje enz ook gevolgd en wil gewoon even het volgende zeggen (wil je enkel maar helpen): ik zou me eerst wat beter inlezen in bodybuilding zelf (voeding, training, ...) en dan bedoel ik niet al deze sticky's (dewelke wel hulpzaam zijn). Maar "echte" boeken zoals: "Burn the fat, feed the muscle" , "Beyond the Brawn" , "The Poliquin Principles" , enz... als je wilt zet ik ze wel even online ;)

Grtz!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven