Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik zeg hoger dan 16%
Al maakt dat verder niet uit want het gaat er om hoe het er uitziet.
Ik vind dat je weinig tot geen progressie hebt gemaakt luppie, misschien moet je die test E maar laten zitten en je verdiepen in voeding en training
Nope met flits uit geen heldere foto's Ik denk toch echt wat te donker.Heb je nu al goeie foto's gemaakt zoals ik had omschreven? En zijn ze dan nog donker?
Dat is de juiste instelling kerel. Laat dit je nog meer motiveren ons de volgende keer weg te blazen met je progressie!
Dat is de juiste instelling kerel. Laat dit je nog meer motiveren ons de volgende keer weg te blazen met je progressie!
Ik train ook pas 3 jaar serieus he mensen
Die eerste jaartjes heb ik alleen maar wat aangek*t en wat andere sporten gedaan verder niet. Dus geen voeding trainingschema's ezv 7 jaar lang.
Edit
Ik heb voeding en training nu ook wel op orde.
Daar heb jij dan weer gelijk in. Ik ben hier ook wel naar benieuwd. We kunnen hier advies geven zodat je meer progressie boekt.Dat is idd de juiste instelling, dat zeker.
Maar je kunt toch beter als luppie zijnde twijvelen aan de huidige aanpak en manier van eten/trainen/rust/leven en kijken hoe je meer resultaat kan boeken?
Misschien handig om "even" uit te leggen wat precies je trainingsmethodes zijn en je voeding en je kijk op BB?
Vergeet niet dat ik een jaarlang heb gecut en dus geen vvm heb kunnen gainen
Als ik het goed begrijp uit jouw beginpost heb je 1 jaar gecut, ben je op dat jaar van 19% naar 13% gegaan en heb je 14kg verloren (van 94 naar 80)?