XXL Nutrition

Vooruitgang pics rug

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee man harde realiteit. Ik moet nog harder trainen en wil nog droger staan.
Alleen wil ik ook massa pakken. Tijdens cleanbulk nog
wat ochtendcardio erbij doen ? En dan in maart weer cutten ?

Ik ben tog echter vanaf 94kg naar 82 en zelfs 80kg gegaan in dat jaar cutten.

Ik wil leren van jullie dus ik ben niet meer eigenwijs

Gewoon bulken gast, tis niet dat je nu vet bent ofzo hé... Op 1 foto is dat moeilijk te beoordelen, maar zo'n 15% lijkt me aannemelijk. Zorg ervoor dat het niet meer verder stijgt.
Begin sowieso maar met meer kcals weg te vreten. Als ik het goed begrijp zit je op amper 2700kcal? En ja, als je de mogelijkheid hebt kun je 2-3 keer per week ochtendcardio doen.
Evt. in maart deftig cutten (geen jaar aan een stuk), en dan kun je imo op 2-3 maanden ripped staan.

Hee luup,

Kan wel zien dat je wat droger bent geworden, maar niet veel. Er is nauwelijks definitie zichtbaar. Tip als je foto's neemt. Zorg dat er daglicht op je lichaam valt en dat het deel wat je wilt fotograferen van voren wordt belicht. Een flits is heel nadelig voor de foto, haalt alle definitie weg. Dus gordijntjes open en experimenteren.

Maar 13% kan gewoon niet kloppen. Als ik zo kijk heb ik het idee dat je vet% hoger is dan die van mij en ik zit tegen de 20% aan.

Je hebt wel lekker wat massa, mooie v-vorm. Hoop dat je kuur flink wat voor je gaat opleveren. Knallen jongen!

• Topic Starter Topic Starter
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nog een plaatje. Van dat dachtligt klopt wel nu staat de flits vol op mijn rug

ik schat je vet % hoger als 15% toch

Oke thnx. Werk aan de winkel dus want ik wil lijnen zien aankomende zomer
Ik moet zeggen toen ik op 19% zat dat je helemaal geen ronding in de biceps zag

Als dat verhaal van daglicht klopt waarom post je dan weer zo'n foto? Is alleen maar nadelig hoe je fysiek hier overkomt. Je hebt toch wel ramen in je huis? ;)

Net ff gedaan maar de foto word dan te donker en dus wazig.
Of ik zal buiten moeten staan, maar dat is mij nu wat te koud

Edit
Het is een must dat ik in maart al meer definitie heb.
Met een clean bulk en 4 dagen cardio haalbaar ?
Of tog 6 dagen cardio waarvan 3 keer op nuchtere maag half uurtje

Wel een V vorm, maar weinig definitie (belichting of hoger vet%)

Thnx ik wou dat ik foto's van vroeger had toen ik 60kg woog.
Mooie vergelijking dan want toen was ik minstens de helft kleiner

Nou ik zal vertellen dat dat behang al ouder dan mij zelf is.
Ik heb er verder niets mee uitgespookt.

Ontopic
Als ik clean bulk op 3000 cals Ik doe verder de hele dag vrij weinig en ik pas cardio toe 5 keer pr week 30min tot ik weer ga cutten hou ik dan mijn vet onder bedwang of zelfs minder word?

Krachttraining 4 keer per week ma di do vr
bms is 1828 cals

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoe kan de foto nou donker worden als er meer daglicht binnenkomt. Moet wel de instellingen in je camera optimaal instellen voor daglicht. En niet tegen het licht in fotograferen want dan wordt je lichaam een silhouet. Het licht moet t.o.v. de camera (lens) van achteren komen. En het daglicht op je lichaam laten vallen. Hoop dat je me begrijpt.

Nou ik zal vertellen dat dat behang al ouder dan mij zelf is.
Ik heb er verder niets mee uitgespookt.

Ontopic
Als ik clean bulk op 3000 cals Ik doe verder de hele dag vrij weinig en ik pas cardio toe 5 keer pr week 30min tot ik weer ga cutten hou ik dan mijn vet onder bedwang of zelfs minder word?

Krachttraining 4 keer per week ma di do vr
bms is 1828 cals

Keuze maken. Cutten OF bulken!
Gewoon beginnen met clean bulk en cardio en week per week de koolhydraten minderen en cardio opvoeren. Dan zou je tegen maart toch op een 10% moeten kunnen komen.

Oke bedankt.
Ik ga vanaf nu 5 keer per week 30 min cardio erbij doen tijdens clean bulk op 3000 cals
En in maart ga ik verlagen in kh's.

Dit omdat ik mijn kracht niet omlaag wil hebben maar omhoog tot maart.
Of is dit een slechte keuze

ik zeg hoger dan 16%
Al maakt dat verder niet uit want het gaat er om hoe het er uitziet.
Ik vind dat je weinig tot geen progressie hebt gemaakt luppie, misschien moet je die test E maar laten zitten en je verdiepen in voeding en training

Scheve tattoo is ook het eerste wat mij opviel.

probeer iemand te vinden die wat tijd over heeft en verstand van bb. voorbeelden; een supplementen winkel, "die brute gast in je gym" iemand op dit forum.....

zelf helemaal niet meer nadenken, helemaal niks gewoon kk hard knallen met trainen, voeding erin proppen en lekker veel slapen..wat supjes erin en knallen.

zoek iemand die voor jou wil nadenken en probeer zo wat verder te komen, dit is zonde man je bent echt te weinig vooruit gegaan....

ik zeg hoger dan 16%
Al maakt dat verder niet uit want het gaat er om hoe het er uitziet.
Ik vind dat je weinig tot geen progressie hebt gemaakt luppie, misschien moet je die test E maar laten zitten en je verdiepen in voeding en training

Ben ik het wel mee eens. Ik mis echt kwaliteit na 7 jaar. Zelfs hoger in vet% moet dit toch zichtbaar zijn. Je oogt erg soft.

oef valt me echt tegen om eerlijk te zijn.

Als dit 12% zou zijn dan snap ik niet dat er geen definitie te bekennen is op je rug.
Je bf lijkt wel bijna tegen de 20% te zitten a.d.h.v deze foto's.

Het heeft geen zin om je af te kraken of aan te vallen ofzo, maar je doet toch iets helemaal fout.
Je wilt niet zeggen dat je al 6/7 jaar trouw je (voedings)schema's volgt en nu ook kuurt (omdat je er aantoe was) en nu met zulke foto's komt aanzetten.

Wel knap dat je zelf iig positief bent over je vorderingen, en dat je gemotiveerd blijft.

Zeer zwak tot matig voor 6 jaar trainen en kuren :) En die tatoo zit egt vet scheef ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven