AppleR
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waarom?
squat doe je vanuit je benen en deadlift doe je meer vanuit je onderrug...
en naast dat gaan mijn handen snel open omdat ik het vertik handschoenen te dragen![]()

) of bla bla
Je vraagt nou eenmaal om hun mening, en om even terug te komen op die wintertrui. Wat wil je daar mee bereiken? Omdat je meer zweet betekend het niet dat je meer vet verbrand hoor, want anders kan je net zo goed gewoon alleen in de sauna gaan zitten
die reacties slaan werkelijk nergens op.. ik hou me denk maar gezien van dit forum, ik train toch voor mezelf niet voor al die mensen die reageren als oh waarom gebruik je een wintertrui of ben je bang dat je handen open gaan of je traint te veel of ik wil wel eens zien hoe diep je gaat met squad (ik ga door mijn hurken heen met me kont naar achter en me borst vooruit als je het graag wilt weten, diep genoeg geleerd van een soort jay cutler) of bla bla
Diegene die wel normaal reageren, respect (Y) en dankjewel

2 x 8 herhalingen + 1 x 4 herhalingen
ik vraag voor voruitgang en dan krijg ik echt commentaar op mijn schema dat vind ik jammer omdat als ik dat zou willen veranderen ik daar wel om had gevraagt.. En ik zie nu ook in dat er gewoon mensen zijn die altijd rare reacties geven..
over de wintertrui...ik weet eerlijk gezegt ook niet HELEMAAL waarom.. het enigste dat ik wel weet is dat de manager van de sportschool zei dat ik na 2 maanden dan meer definitie zou zien.. daarnaast is het ook goed voor me conditie![]()
ach jazelf vind ik dat het wel heel erg helpt dus ik blijf lekker met een wintertrui trainen
![]()