Fitness Seller

vooruitgang?

al die reacties van waarom 120 kilo squat 80 kilo dl en handschoentjes.. blabla daar vraagt hij toch niet om?

maar je hebt een nette vooruitgang geboekt, op het 1e plaatje had je ook nog lang haar volgens mij? staat je ook beter kort :P

waarom?

squat doe je vanuit je benen en deadlift doe je meer vanuit je onderrug...

en naast dat gaan mijn handen snel open omdat ik het vertik handschoenen te dragen :)

:orly:

En wat dan nog, prikt het een beetje teveel ofzo als je handjes openliggen ???

en ik wil wel eens zien hoe diep die squat van je is..

voor 3x daags eten en je skills met je wintertrui geen slechte vooruitgang.
maak in het vervolg voor vooruitgang-pics je foto's altijd koud, pumps in je spieren op bepaalde plaatsen kunnen een vertekend beeld geven.

Ziet er goed uit dude,lekker zo doorgaan.

Je vooruitgang is niet echt goed te zien, je borst is misschien een beetje vooruitgegaan. Ik snap ook niet waarom je nou 7 dagen per week traint, toch niet op dit niveau in ieder geval 3-4 dagen per week lijkt mij genoeg maar goed;)

• Topic Starter Topic Starter
die reacties slaan werkelijk nergens op.. ik hou me denk maar gezien van dit forum, ik train toch voor mezelf niet voor al die mensen die reageren als oh waarom gebruik je een wintertrui of ben je bang dat je handen open gaan of je traint te veel of ik wil wel eens zien hoe diep je gaat met squad (ik ga door mijn hurken heen met me kont naar achter en me borst vooruit als je het graag wilt weten, diep genoeg geleerd van een soort jay cutler;)) of bla bla

Diegene die wel normaal reageren, respect (Y) en dankjewel

Je stelt hier de vraag van: "vooruitgang?", dan gaan mensen inderdaad reageren, en sommige mensen krijg je altijd rare reactie:p Je vraagt nou eenmaal om hun mening, en om even terug te komen op die wintertrui. Wat wil je daar mee bereiken? Omdat je meer zweet betekend het niet dat je meer vet verbrand hoor, want anders kan je net zo goed gewoon alleen in de sauna gaan zitten:rolleyes:

Ik zie een enorm verschil, lekker zo doorgaan ;)

Met hoeveel herhalingen doe je 120 kilo squat?

mooie vooruitgang.

die reacties slaan werkelijk nergens op.. ik hou me denk maar gezien van dit forum, ik train toch voor mezelf niet voor al die mensen die reageren als oh waarom gebruik je een wintertrui of ben je bang dat je handen open gaan of je traint te veel of ik wil wel eens zien hoe diep je gaat met squad (ik ga door mijn hurken heen met me kont naar achter en me borst vooruit als je het graag wilt weten, diep genoeg geleerd van een soort jay cutler;)) of bla bla

Diegene die wel normaal reageren, respect (Y) en dankjewel

1. Door met een wintertrui te trainen ga je niet meer vet verbranden. Je gaat enkel meer zweten wat enkel goed kan zijn voor een weging van een kamp of bb-wedstrijd.

2. Waarom post je dan foto's als je niet tegen commentaar kan? Wees geen p*ssy en train harder op die deadlift, zoals jij duidelijk op weg bent met je squat.

Succes dermee.

2 x 8 herhalingen + 1 x 4 herhalingen

ik vraag voor voruitgang en dan krijg ik echt commentaar op mijn schema dat vind ik jammer omdat als ik dat zou willen veranderen ik daar wel om had gevraagt.. En ik zie nu ook in dat er gewoon mensen zijn die altijd rare reacties geven..

over de wintertrui...ik weet eerlijk gezegt ook niet HELEMAAL waarom.. het enigste dat ik wel weet is dat de manager van de sportschool zei dat ik na 2 maanden dan meer definitie zou zien.. daarnaast is het ook goed voor me conditie;)

Laatst bewerkt:
2 x 8 herhalingen + 1 x 4 herhalingen

ik vraag voor voruitgang en dan krijg ik echt commentaar op mijn schema dat vind ik jammer omdat als ik dat zou willen veranderen ik daar wel om had gevraagt.. En ik zie nu ook in dat er gewoon mensen zijn die altijd rare reacties geven..

over de wintertrui...ik weet eerlijk gezegt ook niet HELEMAAL waarom.. het enigste dat ik wel weet is dat de manager van de sportschool zei dat ik na 2 maanden dan meer definitie zou zien.. daarnaast is het ook goed voor me conditie;)

Nou dan wil ik weleens die diploma's zien van die eigenaar ,want wintertrui aan met cardio is bs.

ach ja ;) zelf vind ik dat het wel heel erg helpt dus ik blijf lekker met een wintertrui trainen :)

Erg mooie vooruitgang -punt-

wow zeker nice man.
je bent zeker mesomorph als bodytype ofniet?
hoelang train je al ? :)

ga zo door!! :cool:

ik train al vanaf me 14e maar nooit echt serieus.. sinds 2 maanden geleden ben ik echt super serieus bezig :P wat is mesomorph

Vind dat je een goede fysiek hebt, wat woog je op die oude foto?

Verder is je schema redenlijk ruk!

74 kilo dacht ik

Je hebt zeker een mooie fysiek, en vooruitgang geboekt!

Je mag natuurlijk trainen zoals je zelf wilt, al loop je 15km met een saunapak en een stang van 100kg in je nek.
Het enige dat sommigen hier willen zeggen is dat er veel meer voor je in zit dan hetgeen je nu al hebt. Door 5-6 keer per dag te eten zal je beter vorderen, herstellen, enz.

Terug
Naar boven