XXL Nutrition

vooruitgang?

ik train al vanaf me 14e maar nooit echt serieus.. sinds 2 maanden geleden ben ik echt super serieus bezig :P wat is mesomorph

je hebt 3 body types.

ectomorph, mesomorph en endomorph

mesomorph is atletisch gebouwd :P
en maakt snel nieuwe spieren aan.

maarja zie dat je vanaf je 14de al bezig is.
bah ik had ook moeten beginnen vanaf toen, maar nee ik begon pas 19 nu.
en train nu half jaar :P

is het een stif legged deadlift mischien?

en ten tweede; welkom op het forum.

• Topic Starter Topic Starter
nou op je 19e beginnen is niet te laat ofzo.. mijn interresse ging snel naar tussen haakjes bodybuilding ;) niet dat ik er beter op geworden ben ofzo denk ik

ik begon ook pas na mn twintigste met KT ,kan echt wel maakt niks uit.
Train je trouwens bij Sanafit in HHW topicstarter?

ivm je cardioschema... lopen met die trui aan heeft enkel tot gevolg dat je meer vocht verliest...

geen vet of dergelijke...

en na je training drink je dat er toch weer bij...

ja klopt sanafit @ hhw :P

en over die trui zal ik wel ff doorgeven maar ik zelf loop nu wel rond met een zichtbare zespack en voor me trui training was dat alleen als ik achterover zou leunen!! :O

Goed hoor, enkel je benen zijn niet zo super wel?

ze waren op me 14e even groot als normale bodybuilders haha door het voetballen maar.. had knieschijf een keer gebroken en zeker 2 jaar geen benen getraind.. maar ben alweer op de goede weg met benen :)

foto's zijn moeilijk te vergelijken , maar ik heb de inidruk dat je toch bent bijgekomen en vooral droger staat ...

Over je schema .. veel mensen gaven hier kritiek op en ik denk ook dat je het best wat veranderd, dan ga je nog veeel sneller groeien !

Nu ga je echt moeite hebben om je rug en benen echt tegoei te laten groeien ! Ik zou Rug bij biceps nemen .. of is er een rede wrm die alleen staat?

In ieder geval , ja ik zie een vooruitgang .. blijve gaan ;)

Dat wat je op zondag doet kun je beter gewoon niet doen... Onderrug(deadlift) bij benen en de rest van rug bij de biceps dag denk ik.

wolfske jij beschrijft mij wel het best ..

over de rest.. ik zal mijn schema aanpassen bedankt!

@ sanafit : als je graag 4 x per week traint zoals in je vorig schema kan je misschien gewoon een spiergroep daar zetten

bv

Maandag borst en triceps
Woensdag: Rug en Biceps
Vrijdag: Voorkant benen & kuiten
Zondag : Achterkant benen en schouders

Zo heb je telkens grote en kleine spieren samen , vooral rug/ Biceps en Borst/triceps hebben een goed verband met elkaar dus die samen nemen heeft voordelen ...

Ik heb nu ook geschreven Borst en Triceps .. maar je mag bijvoorbeeld ook eerst je triceps en dan je borst doen op die dag .. Als je dikke armen wilt ga je eerst triceps doen , en anders ga je eerst borst doen !

Wil je beiden goed ontwikkelen dan doe je gewoon de ene week eerst triceps en de andere week eerst borst ...

En schrijf hier eens wat je ongeveer eeet ... als we dat kunnen bijsturen ga je echt vooruitknallen met die spieren ! :D

ze waren op me 14e even groot als normale bodybuilders haha door het voetballen maar.. had knieschijf een keer gebroken en zeker 2 jaar geen benen getraind.. maar ben alweer op de goede weg met benen :)

Hahahahah dat zal wel ja, dan wil ik die bodybuilders wel eens zien.

Hahahahah dat zal wel ja, dan wil ik die bodybuilders wel eens zien.

Hij bedoelt wss dat hij grote benen had voor een 14 jarige :)

Ik heb ook gevoetbalt, en ondanks dat ik redelijk slap ben heb ik heel veel kracht in mijn bovenbenen .. :cool:

Spijtig is de rest zo zwak :(:p

niet verwacht dat iemand dat serieus zou nemen.. :S

Terug
Naar boven