Fitness Seller

vooruitgang?

• Topic Starter Topic Starter
sterk?

constant blessures

het minste tikje gaan ze wenen als kleine peuters

pussies

hehe ga jij maar eens met je sterke benen een proffessionele voetbal wedstrijd spelen.. eens zien wat er gebeurt als je een klein tikje krijgt op je hemstring of een gestrekt been vol op je knieschijf..:)

..grapje natuurlijk.. ik neem dat antwoord met een korreltje zout.

trouwens ben laatst flink gevallen.. me knie over het asfalt geschraapt en me duim.. vandaag toch proberen te trainen maar eens kijken of het wat word..

Maar ik ben weer goed op pad, ben nu ook begonnen met eiwitten shakes.

wat eet je elke dag?

Ik neem wel 3 eiwit shakes per dag :p

heb je het nou over mensen die hele dag niks doen (wat je zegt in je 2e regel) of over powerlifters/bb'ers/actieve fitnessers/mma'ers noem wat op

ik heb een fotoshoot'je gedaan.. tenminste waren 15 fotos gemaakt maar ik vond er een paar wel vet die zal ik binnekort wel posten..
niet super bijzonder maar opzich wel leuk.

heb je het nou over mensen die hele dag niks doen (wat je zegt in je 2e regel) of over powerlifters/bb'ers/actieve fitnessers/mma'ers noem wat op

Lol over mensen die niets doen he ,^powerlifters enzoverder zijn natuurlyk stukken sterker ! ;) zou nogal vreemd zijn moest dat niet het geval zijn

ja kdacht al :P

ik zeg misschien dingen waar niet iedereen het mee akkord is , maar ik ben niet achterlijk :D :p

Ik weeg nu 72 kg , dus ik moet zeker 216 gram eiwit erin krijgen

3 gram per kilo

dus --> kwark = 50 gram
3 eiwit shakes = 60 gram
Das 110 dus ongeveer de helft , de rest haal ik uit niet zo goeie bronnen als muesli , Brinta , Bambix , Spaghetti ...

Nu heb ik toevallig wel 300 gram kip gegeten vandaag :p dan kan ik normaal wel 1 shake laten vallen aangezien ik normaal 150 gram kip eet ...

Je moet dus wat rekenen :)

serieus?

Ik drink 1 shake na mijn training :O

Je mag er maximaal 2 staat op die pot.. maar je krijgt er puistjes van zegt me zwager..

En die trainer van sanafit zegt dat als je teveel neemt er dik van word.

Maar ze zijn natuurlijk wel zo lekker :p

is die trainer van je een syndroom van down patientje ofzo... je kan wel 10 shakes per dag drinken zonder dik te worden, zolang je totale kcal inname maar niet boven je verbruik komt...

Hij is ook nog maar in opleiding maar hij staat wel elke dag 12 uur in de sportschool..

In Iedergeval.. Dus je kan zoveel shakes drinken als je wilt zonder aan te komen?
Hoe zit dat met puistjes dan? Ik hoorde overtollige eiwitten gaan er via puistjes uit ofzo, klinkt dom maar ik weet ook niet alles hoorde dat alleen.

@ wolfske, lijkt erop dat jij alles super goed weet met voeding, beter informeer je mij nog wat daarover via msn ofzo ;)?

Bedankt voor de reacties

wat wil je weten? BTW macb geeft gewoon goed advies....kwestie van de juiste vragen stellen, je voedingsschema posten etc, en je lippen tuiten op de foto:D

Ik eet

- 100 gram muesli + 40 gram whey shake

- 100 gram brood + 150 gram kippenfilet

- 75 gram Bambix + 20 gram whey shake

- 100 gram spaghetti (wegen voor gekookt) + wat vis of kip

- Pre workout : Banaan + 30 gram whey shake (yummieee)

- Trainning

- 100 gram spaghetti + 200 gram kip

- 500 gram kwark

Ik ben 1 m 75 en weeg 72 kg , velen zullen beweren dat mijn kcal te laag zijn maar voor mij werkt het hoor .. (ik ben wel voorlopig bezig met afvallen dus ik doe wat minder muesli en bambix dan ik hier schreef)

waarom zou je afvallen? ik zou bulken als een malle!! en je spieren hebben zoiezo brandstof nodig dus door vreten!

Terug
Naar boven