AndroidHealthClinic

vooruitgang?

• Topic Starter Topic Starter
Ik eet

- 100 gram muesli + 40 gram whey shake

- 100 gram brood + 150 gram kippenfilet

- 75 gram Bambix + 20 gram whey shake

- 100 gram spaghetti (wegen voor gekookt) + wat vis of kip

- Pre workout : Banaan + 30 gram whey shake (yummieee)

- Trainning

- 100 gram spaghetti + 200 gram kip

- 500 gram kwark

Ik ben 1 m 75 en weeg 72 kg , velen zullen beweren dat mijn kcal te laag zijn maar voor mij werkt het hoor .. (ik ben wel voorlopig bezig met afvallen dus ik doe wat minder muesli en bambix dan ik hier schreef)

Oke super kan je me toevoegen op msn: ik pm je mijn e-adres.

Ik woog voor dat ik ging trainen 55 k en nu 80 k dus heb wel genoeg gebulkt :p nu even droogtrainen

waarom zou je afvallen? ik zou bulken als een malle!! en je spieren hebben zoiezo brandstof nodig dus door vreten!

als dat tegen mij bedoelt was -> Ik moet van mijn ouders naar een sportdokter gaan. Die kerel zegt datk eerst onder de 15 % BF moet , dfus dan doe ik dat

Ik mag oen van men ouders wak wil (behalve steroids) zolang ik gezond blijf en drm moetk naar die sportdokter .. ik heb hem wel al een paar keer tegen gesproken omdat hij zei dat ik maar 1500-2000 kcal mocht eten ??? Had ik hem even verbeterd :D

Schrijft hij me L-arginine voor -> 1400 mg per dag ... komop das zever .. dus ik neem die l-arginine wel maar met een hogere dosis , moet wel nog wachten totk ze heb .. ik ga rond de 3-4 g L-arginine ethyl esther nemen :rolleyes:

Dokters weten wel ongeveer iets maar belange niet alles :D(ik ook niet natuurlyk)

Wolfske heeft me heel erg op weg geholpen met mij voedingsschema:

Zie hier:

8.30: bambix (100gram),water, 30g shake
12:00 100 gram brood met 150 gram kip
15:00 Bambix(80 gram) + 30g shake
18:00 spageti(100g) met(100-200g) kip

(19:00 Spaghetti (100g) met (100-200g)kip of vis Belangrijk: Variëren met groenten)

Halfuur voor slapen 500 gram magere kwark

80 * 3 = 240 gram eiwit p.d.

Ik moet zeggen dat ik denk dat ik 19:00 spaghetti etc. weg doe .. anders kost het me zoveel geld enzo.. :p

Me ouders doen trouwens wel goed mee..!! :) Viel me aardig mee.. vooral me moeder wilt me graag helpen:)

Ze vond het wel jammer dat ik alleen maar spaghetti moest eten.. ze wilt dat ik varieër met voeding etc.

Toch heb ik een vraag :(niet dat ik jou, wolfske, in twijfel wil nemen.. maar wil meerdere meningen horen)..

Als ik magere melk blijf combineren in mijn voedingsschema.. heeft dat effect op een eventuele zichtbare 6pack?

Omdat volgens wolfske je een dikkere huid krijgt door zuivelproducten.. melk enzo..

(nogmaals wil je niet in twijfel brengen wil alleen meerdere meningen:) hopelijk respecteer je dat)

Laatst bewerkt:
je hoeft ook niet alleen pasta te eten, variatie genoeg hoor, er bestaat rijst, pasta, pannekoeken, aardappels etc. door voldoende variatie is het makkelijker vol te houden. Ik zelf heb wel vaak eet periodes...dus als ik rijst wil eet ik 3 weken 3x per dag het liefst haha, tot ik het beu ben en dan is het weer pasta. Maar beste is gewoon blijven varieren zolang je aan je eiwitte koolhydraten vetten komt per dag.

ja ik had hem vooral rijst en pasta aangeraden ...

Aardappels ... daar moet je veel te veel van eten man :) ,

pff voel me wel echt de hele dag vol .. :S

dat eten is even wennen maat :)

Shit ik wil ook zo'n lichaam als ik 17 ben:D

Dat wordt makkelijk zat als je die 2 jaar flink je best doet.

Goeie vooruitgang man...
Ondanks het feit dat je je spieren spant kan ik echt wel een flink verschil zien. Op naar de 100 kilo zou ik zeggen.

En ik zou wolfske gelijk geven. Maar met melk kan je wel sneller spiermassa opbouwen, en die dikkere huid is niet permanent. Dus tsja...moet je vooral zelf weten, ik iig niet.

ik zou me niet druk maken om een dikkere huid bij melk. Dr zitten hier jongens die drie liter pdag drinken...die lijken echt niet op een dikke mamoet kwa huid. En idd...als..je al echt een merkbaar dikke huid gaat krijgen...zal het minder worden als je er weer mee stopt

3 liter melk is over de 100 gram eiwitten... daar kom ik op een hele dag mischien nog nit eens aan...

keep it up, eet en groei en train natuurlijk

update fototjee :p

ziet er goed uit hoor, alleen die laatste foto het is hier geen mooiboyforum hoor:)

Terug
Naar boven