AndroidHealthClinic

VP Verlagen

Bezoekers in dit topic

Shahin

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
25 jun 2010
Berichten
139
Waardering
1
Lengte
1m77
Massa
102kg
Vetpercentage
27%
Hallo,

Ik ben sinds kort bezig om te cutten om wat droger strakker en voller te worden en me buikje weg te krijgen. nou eet ik al onder me onderhoud maar merk dat het proces nu heeeeeeeeeeeell langzaam gaat,, dus wil ik beginnen om miss 3x in de week voor me krachttraining 1 uur cardioen met me hartslag op 65%...

maar wou weten wat jullie ervan vinden zeggen jullie ja dat helpt wel doen
of zeggen jullie iets lager nog met je kcal zit en fock cardio..?

alvast bedankt
mvg
shahin
 
Hoeveel kcal tekort heb je momenteel? Dit evt nog wat verlagen/cardio toevoegen, bijvoorbeeld 20min HIIT.

En cardio sowieso pas na je KT doen :)
 
Cardio is niet nodig man. Lees Victormooren.com eens. Waarschijnlijk doe je iets fout nu, of anders gezegd...kan het beter. :D
 
Ik zit nu ong 400-500 onder me onderhoud.

ik train 5 dagen in de week kracht, gemiddeld 2 uur bezig

ik had veel gehoord als je vet wilt verliezen door 1 uur cardio te doen voor je kracht maar hoor nu andere meningen.

ik zal even kijken op Victormooren.com

nog andere advies op tips?
 
Hallo,

Ik ben sinds kort bezig om te cutten om wat droger strakker en voller te worden en me buikje weg te krijgen. nou eet ik al onder me onderhoud maar merk dat het proces nu heeeeeeeeeeeell langzaam gaat,, dus wil ik beginnen om miss 3x in de week voor me krachttraining 1 uur cardioen met me hartslag op 65%...

maar wou weten wat jullie ervan vinden zeggen jullie ja dat helpt wel doen
of zeggen jullie iets lager nog met je kcal zit en fock cardio..?

alvast bedankt
mvg
shahin

Als je nu nog op 19% zit zou ik zeggen doe de Cal nog iets lager. Op 19% zou je nog prima af moeten kunnen vallen zonder 3 uur cardio per week.

een uur rustig cardio kan, maar voor je training ? (tenzij je het erg leuk vind)
 
Als je nu nog op 19% zit zou ik zeggen doe de Cal nog iets lager. Op 19% zou je nog prima af moeten kunnen vallen zonder 3 uur cardio per week.

een uur rustig cardio kan, maar voor je training ? (tenzij je het erg leuk vind)

sporten kan geen kwaad natuurlijk op z'n VP, pak bv de fiets naar de gym?
 
Ik zit nu ong 400-500 onder me onderhoud.

ik train 5 dagen in de week kracht, gemiddeld 2 uur bezig

ik had veel gehoord als je vet wilt verliezen door 1 uur cardio te doen voor je kracht maar hoor nu andere meningen.

ik zal even kijken op Victormooren.com

nog andere advies op tips?

2 uur bezig? Wat voor schema heb je? :)
 
2 uur bezig? Wat voor schema heb je? :)

Ik pak elke dag 1 grote spiergroep (borst bv of benen of rug of schouders) en dan doe ik me armen elke dag bi tri.. ben daar meestal dan wel anderhalf uur tot 2 uur bezig..
 
Ik pak elke dag 1 grote spiergroep (borst bv of benen of rug of schouders) en dan doe ik me armen elke dag bi tri.. ben daar meestal dan wel anderhalf uur tot 2 uur bezig..

Is echt te lang, probeer max een uur te trainen.
Bijv borst+tri, rug+bi, benen+schouders.
3 oefeningen per groep, setjes 3x10. Zoiets zorgt ervoor dat je uitkomt op 45-60min krachttraining.

Daarna kan je evt nog 30min steady cardio doen of 20m hiit op loopband/roei/crosstrainer :)
 
3 oefeningen per groep :O :O :O serieus...? dat gaat echt tegen alles in wat ik heb gehoord/geleerd.... ik doe voor me grote spiergroep 5-6 oefeningen en dan 4 setjes van 12 altijd en voor me bi tri elk 3 oefeningen en dan dropsets meestal of supersets....

ik ben dan meestal zo een 2 uur bezig met alleen kt en doe daarom nu nog geen enkele vorm van cardio.. wat miss wel nodig is om mijn doel voor nu te behalen (nog 5 kilo afvallen en me vp met 5-7% verlagen)

Ik wil dan miss 4 dagen kt doen (ma di do vrij) en dan 3 dagen cardioen woensdag en weekends...
en blijf dan continu onder me onderhoud eten...

maar jij zegt kort je trainingen maar wat in...? wat is dan het beste advies wat je me kan geven op dit moment?
 
3 oefeningen per groep :O :O :O serieus...? dat gaat echt tegen alles in wat ik heb gehoord/geleerd.... ik doe voor me grote spiergroep 5-6 oefeningen en dan 4 setjes van 12 altijd en voor me bi tri elk 3 oefeningen en dan dropsets meestal of supersets....

ik ben dan meestal zo een 2 uur bezig met alleen kt en doe daarom nu nog geen enkele vorm van cardio.. wat miss wel nodig is om mijn doel voor nu te behalen (nog 5 kilo afvallen en me vp met 5-7% verlagen)

Ik wil dan miss 4 dagen kt doen (ma di do vrij) en dan 3 dagen cardioen woensdag en weekends...
en blijf dan continu onder me onderhoud eten...

maar jij zegt kort je trainingen maar wat in...? wat is dan het beste advies wat je me kan geven op dit moment?

Heel simpel gezegd: in 1 uur kan je op al die oefeningen 'alles' geven, dat lukt je geen 2 uur lang met goed resultaat.
Heeft te maken met cortisol etc, maar dat kan je beter googlen.
10min warming-up, 45-60min krachttraining, 20min hiit cardio.
Je kan voor calorietekort ook minder eten, cardio is optioneel; eet je liever meer, dan voeg je cardio toe.
 
Back
Naar boven