AndroidHealthClinic

Vraag betreft arofixen.

miggel

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m82
Massa
84kg
Vetpercentage
7%
Beste

Waarom wordt er niet altijd met arofixen na gekuurd?
Dit zorgt immers toch voor een beter herstel dan alleen nolva?!

Wat is de reden dat arofixen alleen wordt gebruikt met tren en niet met test e only of bold bijvoorbeeld

Grz

Mijn ervaring is dat ik me door Aromasin heel beroerd voel mentaal gezien. Ik ben dan depri, emotioneel....ik voel me gewoon k*t dan. Als ik nakuur met nolva of clomid heb ik hier helemaal geen last van maar nolva gebruik ik alleen na een kuur zonder tren.

Dus of dit komt als reactie op het stoppen met tren of de aromasin weet ik niet. Ik heb het punt van emo vaker gelezen in logs van anderen hier en op andere fora.

En arofixen is zo 15 euro duurder dan nolva.....

Is het niet zo dat als je Tren neemt dat je dan met arofixen nakuurt ivm met prolactine en progesteron? En Nolva is toch enkel voor Oestrogeen te remmen waardoor je lichaam je onbalans eerder doorheeft? En Arofixen helpt dan ook ivm met het Prolactine en progesteron van Trenbolone?

</vage uitleg>

• Topic Starter Topic Starter
Oké wel duidelijk opzich. Maar op het beroerd / depri voelen na zijn er geen gevolgen
Als je bijvoorbeeld altijd met arofixen nakuurd?

Ik ben namelijk gyno gevoelig. En aangezien dit ook met je prolactine te maken heeft.
Is het dan geen optie om altijd na te kuren met arofixen?
Geld moet geen probleem zijn wat kuren betreft. Tenminste dat is mijn mening.
Vooral niet als t gaat om 15 euro.

Ik heb namelijk een test e 500mg icm winstrol gedaan. Toen na gekuurd met nolva

Maar kreeg toen 3 a 4 maand na de nakuur opeens last van gyno.

Vandaar mijn vraag.

Grz

@CobyBE
Lees dit topic eens over prolactine en tren http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/eigen-ervaringen-gyno-oxymetholone-trenbolone-352323/

Aromasin is een suicide inhibitor waar nolva een SERM is. Nolva houdt receptoren bezet maar doet niks met de oestrogeen. Aromasin maakt een verbinding met oestrogeen en die is permanent vandaar de naam suicide. De combi werkt via 2 mechanismen waardoor het effectiever is. Verder verhoogt aromasin IGF waar nolva het verlaagt, per saldo is de combi net + (waar nolva voor zo -30% zorgt) IGF is erg belangrijk voor (behoud) van spiegroei.

Tren heeft niks met prolactine te maken en aromasin doet niks met verhoogde prolactine.

@Miggel
Ik vergat iets, de daling van oestrogeen is dusdanig door de combi dat het botontkalking kan veroorzaken volgens hetzelfde principe als vrouwen in de overgang (ook een sterke daling van oestrogeen) Dit heb ik van Krieltje die het volgens zijn zeggen van zijn endocrinoloog had. Maar persoonlijk denk ik dat 4 weken niet een drastisch effect heeft op de sterkte van je botten. Ik zou zeggen doen en kijken hoe het je mentaal bevalt want dit is heel persoonlijk.

Laatst bewerkt:
Omdat meer niet altijd beter is en Aromasin wel 1 en ander aan psychische bijwerkingen heeft. Veel mensen worden er emo en lusteloos van. Dat wil je niet in je nakuur ( uberhaupt niet lijkt me :P ) Het is niet dat je door Aromasin toe te voegen in je nakuur na een kuur van 10 weken testE in 1 keer 2 keer zo snel herstelt.

Oké. Ja dan moet je t gewoon een keer proberen dus. Aangezien alles
Ook persoonsgebonden is natuurlijk..

@mikieb
Emo en lusteloosheid wil je indd zeker niet.. Vooral niet in een dip.
Maar als dit gyno kan voorkomen moet je t misschien overwegen. Om een aantal
Weken depri te zijn.
Vooral om dat gyno blijvend is. En niemand wil graag geopereerd worden toch.
En al helemaal niet op eigen kosten..

Hoe bedoel je dat killingmen?

Wat is de conclusie? Betwr aroxifen of nolva na test - tren kuur?

Laatst bewerkt:
Ben ik ook wel benieuwd naar..
Ben zelf van plan om in m'n nakuur 2 weken aromasin te pakken icm 4 weken nolva.

Terug
Naar boven