1.a Als ik begin met MT, zou ik dan gewoon met de tren-a wachten (en de mast wat lager zetten), of zou ik het er gewoon bij kunnen nemen? Of is dit dubbelop/overkill/zonde? (ik heb overigens totaal geen sides op 1 gr tren-a/e)
Ik heb het enkel bovenop tren gebruikt. Geeft zeker meer kracht, maar de combinatie maakt me wel licht moordlustig, terwijl ik iemand (op mongools in de gym en events waar het over koppen lopen na) die doorgaans weinig last heeft van tren rage. Het draagt ook verder niks bij aan look naar mijn mening (al zat ik natuurlijk op een 11-12% op dat moment, dus mss als je 6-7% bent dat dat anders ligt)
1.b Aansluitend op de vorige vraag, welke dosis zou je dan nemen? Het meest zie je 1 a 2 mg/d voor 2 tot 3 weken voorbijkomen en aangezien 1 gr tren geen probleem is neig ik naar de 2 mg/d.
Heb het alleen nog maar op 2mg/d genomen. Ik zou al 4 geprobeerd hebben maar had enkel halve ml slin spuitjes in huis toen (duurt overigens pokkelang om te loaden en injecteren met 29G).
2. Hoeveel tijd zou je laten tussen 2 MT 'cycles'?
Met orals altijd minstens een 4-6 weken rust nemen voor je lever, afhankelijk van hoe zwaar je orals waren, met MT zou ik toch zeker 5-6 weken laten voor je weer begint.
3. MT zou een halfwaarde hebben van 4-6 uur (klopt dit?). Is het voldoende om het twee keer per dag te zetten? Bijvoorbeeld 'sochtends voor ik weg ga en laat in de middag als ik weer thuis kom.
Ik denk iets langer, en het is een olie-product, dus duurt ook wel 90-120 min voor er voldoende in je bloed raakt. Kunt het gerust tweemaal zetten. Ik deed het eenmaal, het is nu eenmaal zo goed als onmogelijk methyl-producten op een voldoende stabiele manier in je te krijgen. Ik nam het altijd een tweetal uur voor een training.
---------- Toegevoegd om 19:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:00 ----------
BC, is het normaal dat ik moeilijk klaarkom tijdens het nken tijdens tren? Zelfs als ik het zelf afmaak duurt het lang. Ervaringen mee? Word eerder passief dan agressief, merkte ik bij test only ook. Wel sneller geïrriteerd maar that's it. Verder voelt het eerder alsof ik een klein blowtje op heb heel de dag door.
Zit de laatste weken op 800.
Niet abnormaal, maar weinig last van tenzij je op een gegeven moment ook wat je erectie verliest. Als dat gebeurt is het meestal een probleem van te veel of te weinig estrogeen erbij en makkelijk op te lossen met wat meer of minder test (verrassend genoeg meestal meer).
-------------
Ik heb het echt zowat gehad met sommige van de PM's die ik krijg hier :s wat voor mongools lopen er toch rond in de wereld. Had twee PM's. Eerste doe ik open, kereltje met 0 posts die me heel familiair aanspreekt of ik geen betrouwbare bron heb voor hem :s Gebeurt wel eens, schud je met je hoofd en ga je naar de volgende PM. kereltje met 11 posts die zegt dat ie zen eerste kuurtje 6 weken winny gaat doen en of ik geen betrouwbare bron weet voor hem. ARE YOU ****ING KIDDING ME

? Probeer dan meer eens kalm en serieus te blijven.