Fitness Seller

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jezus H. Christ. Een van die twee mongools van gisteren dan nog eens mooi terug PMetje gezonden om te zeggen dat ie toch wat bronnen gekregen heeft op die manier. Heb hem heel beleefd gevraagd hoe betrouwbaar hij dacht dat een bron was die aan elke flik met 0 posts zen gegevens doorspeelt :s Nuja, met die attitude verdient hij niet beter.

---------- Toegevoegd om 13:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:25 ----------

Ze hebben 0 posts en denken dat winny only een goed idee is, iets zegt me dat ze niet veel lezen.

:roflol: ik heb 1 keer aas gegeven aan iemand die toen ik m wilde laten zien hoe je aas zet de naald ging ontsmetten met t alcohol doekje voor de vial :o

Stupiditeit van sommige mensen reikt gewoon ontzettend ver soms..

ik verkoop niks overigens :o

:roflol: ik heb 1 keer aas gegeven aan iemand die toen ik m wilde laten zien hoe je aas zet de naald ging ontsmetten met t alcohol doekje voor de vial :o

Stupiditeit van sommige mensen reikt gewoon ontzettend ver soms..

ik verkoop niks overigens :o

lol

BC ik lees vooral op amerikaanse boards dat Dbol vaak wordt gebruikt in precontest cycles, soms pas de laatste week tot aan het podium..

Nu heeft de eigenaar van mn gym het weer over halotestin, de laatste 10/12 dagen...\

Wat is jouw mening qua orals in de laatste 8-10 weken voor een wedstrijd?

(naast testprop/parabolan/masteron injects?)

BC ik lees vooral op amerikaanse boards dat Dbol vaak wordt gebruikt in precontest cycles, soms pas de laatste week tot aan het podium..

Nu heeft de eigenaar van mn gym het weer over halotestin, de laatste 10/12 dagen...\

Wat is jouw mening qua orals in de laatste 8-10 weken voor een wedstrijd?

(naast testprop/parabolan/masteron injects?)

Het water van dbol is heel moeilijk weg te houden. Ik zeg niet dat het niet zou lukken voor sommige mensen, maar het lijkt me raar dat je specifiek daarvoor zou opteren, gezien de problemen, als superdrol en anadrol het veel beter kunnen.

Halo zal in wedstrijdprep weinig bijdragen, omdat het gewoon een zwak androgeen is. Halo is daarentegen wel weer een sterk cortisol-onderdrukkend middel, dat wel nuttig kan zijn als finisher bij mensen die nog steeds on en off kuren. Maar niet echt in wedstrijdvoorbereiding.

Het water van dbol is heel moeilijk weg te houden. Ik zeg niet dat het niet zou lukken voor sommige mensen, maar het lijkt me raar dat je specifiek daarvoor zou opteren, gezien de problemen, als superdrol en anadrol het veel beter kunnen.

Halo zal in wedstrijdprep weinig bijdragen, omdat het gewoon een zwak androgeen is. Halo is daarentegen wel weer een sterk cortisol-onderdrukkend middel, dat wel nuttig kan zijn als finisher bij mensen die nog steeds on en off kuren. Maar niet echt in wedstrijdvoorbereiding.

helder thanks, dus jij zou eerder tot aan podium winstrol tabs kiezen of helemaal geen orals?

en wanneer stoppen met dbols als je ze wilt gebruiken om bv volume vast te houden tijdens dieet?

Jongens, ik houd het hier even voor bekeken. Er gebeuren hier dingen op DBB die echt niet kunnen voor het goed van de board en de leden. Ik kijk even de kat uit de boom om te zien of er een oplossing komt.

Jongens, ik houd het hier even voor bekeken. Er gebeuren hier dingen op DBB die echt niet kunnen voor het goed van de board en de leden. Ik kijk even de kat uit de boom om te zien of er een oplossing komt.

HU? Waar komt dit vandaan?

Heb zelf ook m'n issues met DBB, maar ben benieuwd.

Nou....dan ben ik ook weg

Bigcat is de enige die me de juiste info altijd geeft , derest zijn internet helden die maar wat roepen.

Ik ga nu 1 potje janken.

Doei.

Tijd dat mensen 100 Posts moeten hebben voor private message optie?

als dit te maken moest hebben met mongoloide pm's van idioten met 0 posts, laat dit topic anders even verplaatsen naar de prive sectie:dunno:

ja en laat mij ook in de topic dan want vindt t wel nijs met al die info zo... big cat has a mental breakdown :p

Zijn interne zaken en ik zou er zeker geen goed aan doen ze nu even hier openbaar te smijten, sorry jongens. Ik hoop dat het opgelost raakt.

Kan getxxl geen forum starten op mass waar jullie alles kunnen controleren?

Kan getxxl geen forum starten op mass waar jullie alles kunnen controleren?

Tuurlijk wel, zit mss ook in de plannen. Maar neemt niet weg dat ik al bijna 12 jaar goeie relatie heb met DBB, en dat ik hoop dat het opgelost raakt.

Klinkt als een money problem ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven