MuscleMeat

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
In welk universum is een bb kuur medisch verantwoord :roflol: serieus kun je tot 10 tellen?

In welk universum is een bb kuur medisch verantwoord :roflol: serieus kun je tot 10 tellen?

Haha sorry voor de verwarring. ik bedoelde er mee te zeggen dat het qua bijwerkingen dan wel zal meevallen en het lichaam er goed mee kan omgaan.
Het zijn niet mijn gedachtes maar zoals ik eerder vermelde van een UK forum waar deze discussie zich afspeelde.

---------- Toegevoegd om 22:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:59 ----------

Waar zijn je titels gebleven?;):p

puur hypothetische vraag (true natty checking in). ;)

Wat is in jouw mening een redelijk veilige dosis voor cruisen? In de zin van TRT XXL. Dus zonder te blasten. Puur op 't zicht op 'gezondheid'.

Je had natuurlijk die gozer op dit forum die in ze eerste jaar 2 gram/week zette, maar bijvoorbeeld 'babyslayer' op youtube claimt "maar" 500mg te gebruiken en die gozer is een beest.

Hoeft niet wetenschappelijk onderbouwd te zijn hoor, ben hier gewoon nieuwsgierig naar. Tot welke dosis zou je dus redelijk veilig kunnen cruisen?

Wat adviseer jij nu als nakuur wanneer je HCG hele kuur hebt laten meelopen op 2 x 500iu PW? Topic begint heel erg groot te worden dus ff terugzoeken is er helaas niet bij ;)

Wat is in jouw mening een redelijk veilige dosis voor cruisen? In de zin van TRT XXL. Dus zonder te blasten. Puur op 't zicht op 'gezondheid'.

Je had natuurlijk die gozer op dit forum die in ze eerste jaar 2 gram/week zette, maar bijvoorbeeld 'babyslayer' op youtube claimt "maar" 500mg te gebruiken en die gozer is een beest.

Hoeft niet wetenschappelijk onderbouwd te zijn hoor, ben hier gewoon nieuwsgierig naar. Tot welke dosis zou je dus redelijk veilig kunnen cruisen?

TRT heeft niks met cruisen of blasten te maken. TRT is een medische oplossing voor als iemand weinig Test aanmaakt van zichzelf in zoverre dat het hem verhinderd in z'n normale dagelijkse welzijn, vandaar Testosterone Replacement Therapy. Je vervangt dus alleen je eigen Test, normaal niet met als doel om spiermassa te gainen. Kom je op iets van 125 mg TestE per week uit, doktoren schijnen vaak 1 ampul Sust (250 mg ) per 2 weken voor te schrijven.

Geachte Bigcat,

Zie bijna nooit cut kuurtjes van test/winny alleen. Is hier een bepaalde reden voor?
Daarnaast worden bij cut kuurtjes vaak 250mg test aangeraden, is hier een bepaalde reden voor buiten wat meer vocht en wat meer massa om geen 500mg te pakken?
Hoe lang raad je een effectieve cutcycle aan van deze samenstelling?

waarom zou je advies vragen aan iemand die zelf nooit AAS heeft genomen? serious question.

Ik cruise doorgaans op 500 mg en blast op zo'n 1.7 a 2.4g. 500 mg is best degelijk, ongeacht je size, afhankelijk van hoe lang je cruises (moeten) duren. Bedoeling is voornamelijk de boel wat normaliseren, wat vaak al op een week of 6 kan. Dan verlies je zo goed als niets op 500 ew.

---------- Toegevoegd om 14:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:47 ----------

Wat adviseer jij nu als nakuur wanneer je HCG hele kuur hebt laten meelopen op 2 x 500iu PW? Topic begint heel erg groot te worden dus ff terugzoeken is er helaas niet bij ;)

SERM op therapeutische dosis, te beginnen week na laatste inject voor een 7tal weken. (Clomid 50mg/Nolva 20mg/ralox 60mg etc)

---------- Toegevoegd om 14:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:48 ----------

Geachte Bigcat,

Zie bijna nooit cut kuurtjes van test/winny alleen. Is hier een bepaalde reden voor?
Daarnaast worden bij cut kuurtjes vaak 250mg test aangeraden, is hier een bepaalde reden voor buiten wat meer vocht en wat meer massa om geen 500mg te pakken?
Hoe lang raad je een effectieve cutcycle aan van deze samenstelling?

Ikzelf zou het niet aanraden omdat ik winny nogal bucht vind. Nu goed, sommige mensen lijken er wel goed op te reageren en een stuk "hardere" look eruit te halen, maar vaak dan met hogere dosissen, en dan opteer je beter voor 100mg ed inject, liever dan 50mg ed oral. Op dat moment ga je ze ook na je test (ongeacht of het 500 of 250 is) ook effectief merken.

Ik cruise doorgaans op 500 mg en blast op zo'n 1.7 a 2.4g. 500 mg is best degelijk, ongeacht je size, afhankelijk van hoe lang je cruises (moeten) duren. Bedoeling is voornamelijk de boel wat normaliseren, wat vaak al op een week of 6 kan. Dan verlies je zo goed als niets op 500 ew.

---------- Toegevoegd om 14:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:47 ----------

SERM op therapeutische dosis, te beginnen week na laatste inject voor een 7tal weken. (Clomid 50mg/Nolva 20mg/ralox 60mg etc)

---------- Toegevoegd om 14:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:48 ----------

Ikzelf zou het niet aanraden omdat ik winny nogal bucht vind. Nu goed, sommige mensen lijken er wel goed op te reageren en een stuk "hardere" look eruit te halen, maar vaak dan met hogere dosissen, en dan opteer je beter voor 100mg ed inject, liever dan 50mg ed oral. Op dat moment ga je ze ook na je test (ongeacht of het 500 of 250 is) ook effectief merken.

7 tal weken voor een kuur van hoelang?

Hey BigCat,

Ik ga over een maandje voor het eerst "Carbcyclen" dit doe ik i.c.m:
1-4 winstrol 70mg/dag
1-12 Test E 250mg/week
1-10 Tren E 400mg/week

Ik ga het 1 high 3 low day principe volgen.
Mijn onderhoud is zo'n 3650 a 3700 kcals (193cm 108.5kg @ 12%)

Hoeveel kcals zou jij onder onderhoud gaan zitten op de high en low dagen?
Ook vraag ik me af hoeveel carbs & vetten je nou ongeveer kan/mag eten op die dagen.
Hoeveel %bodyfat daling is reëel er van uitgaande dat ik niet van mijn dieet ga afwijken.

Doel is uiteraard zo droog/hard mogelijk te komen

Geen idee of je ook op dit soort vragen antwoord geeft, maar niet geschoten is altijd mis! ;)

Mvg.

Een vraagje. Ik heb na een paar weken 500mg test-e mijn testosteron laten testen.
Het resultaat was dat ik op 140 nmol/L zit oftwel 4034 ng/dL.

Kloppen deze waarden met 500mg test-e ew?

Nu aan het eind van mijn kuur heb ik het weer laten testen.

Het big cat
Wat adviseer jij ?
Zit nu in me laatste week van me 10 weekse kuur 500 mg test e en 600 mg primo
Wou dan een cruise doen van 6 weken op 500 mg test e
En dan een blast van 1000mg test e en 600 mg tren e en 600 mg masteron e
Zou ik hier t 3 bij nemen ? Heb ervaring met tren en masteron alleen niet in deze hoeveelheden ging altijd tot Max 600 mg maar wil nu echt goede bulk kuur
Gr vincent

Een vraagje. Ik heb na een paar weken 500mg test-e mijn testosteron laten testen.

wat denk je zelf? heb je wel eens geprikt voordat je kuurde ? :D
als true natty had ik 19nmol/l

Waar heb je dit laten testen? Zie altijd alleen resultaten met >55 nmol langskomen eigenlijk. Leuk dat het erboven ligt maar zou zelf ook wel 's precies willen weten hoe hoog de waardes zijn. Heb een beetje twijfels bij m'n huidige gear nl.

la sheikh stuur me even bericht kan geen bericht naar je sturen

BC, volgens deze gast maakt het niks uit hoeveel carbs/eiwit je eet op tren. Je kan niet ''vet'' bijkomen. Maar dat je door te veel vet eten tijdens tren vetter kan worden. Hoe denk jij erover of is het allemaal bs?

[Link niet meer beschikbaar]

BC, volgens deze gast maakt het niks uit hoeveel carbs/eiwit je eet op tren. Je kan niet ''vet'' bijkomen. Maar dat je door te veel vet eten tijdens tren vetter kan worden. Hoe denk jij erover of is het allemaal bs?

http://www.youtube.com/watch?v=e5tHVSnE5AU

Heb jij Jason Blaha er ooit al lean weten uitzien ? ???

Zoals al meermaals aangehaald, er is geen enkel rechtstreeks effect van tren op vet, integendeel, zou zelfs metabolisme iets verlagen als je de data er op na kijkt.

---------- Toegevoegd om 22:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:41 ----------

Het big cat
Wat adviseer jij ?
Zit nu in me laatste week van me 10 weekse kuur 500 mg test e en 600 mg primo
Wou dan een cruise doen van 6 weken op 500 mg test e
En dan een blast van 1000mg test e en 600 mg tren e en 600 mg masteron e
Zou ik hier t 3 bij nemen ? Heb ervaring met tren en masteron alleen niet in deze hoeveelheden ging altijd tot Max 600 mg maar wil nu echt goede bulk kuur
Gr vincent

Ik neem altijd T3, dus uiteraard zou ik het erbij nemen ;)

---------- Toegevoegd om 22:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:42 ----------

Lijkt mij behoorlijk on the spot, redelijk goeie test e dan zou ik durven zeggen.

---------- Toegevoegd om 22:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:43 ----------

7 tal weken voor een kuur van hoelang?

Maakt niet uit, als je de HCG de hele tijd laat meelopen, dan zodra je de boel uit je systeem krijgt moet alles weer op gang komen.

---------- Toegevoegd om 22:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:44 ----------

Hey BigCat,

Ik ga over een maandje voor het eerst "Carbcyclen" dit doe ik i.c.m:
1-4 winstrol 70mg/dag
1-12 Test E 250mg/week
1-10 Tren E 400mg/week

Ik ga het 1 high 3 low day principe volgen.
Mijn onderhoud is zo'n 3650 a 3700 kcals (193cm 108.5kg @ 12%)

Hoeveel kcals zou jij onder onderhoud gaan zitten op de high en low dagen?
Ook vraag ik me af hoeveel carbs & vetten je nou ongeveer kan/mag eten op die dagen.
Hoeveel %bodyfat daling is reëel er van uitgaande dat ik niet van mijn dieet ga afwijken.

Doel is uiteraard zo droog/hard mogelijk te komen

Geen idee of je ook op dit soort vragen antwoord geeft, maar niet geschoten is altijd mis! ;)

Mvg.

Carbcyclen mag weinig invloed op je calorien hebben. Je gaat een bepaald aantal onder onderhoud zitten , niet te veel; om te beginnen afvallen, en als het verlies stopt verlaag je opnieuw. Je houd dit aantal continue aan, maar gaat op je low carb days gewoon de carbs vervangen door vetten en vice versa. Als je hoger in cals gaat zitten is het eerder een refeed, en zeker in het begin van je dieet ga je die niet om de 3 dagen gaan doen :p

TRT heeft niks met cruisen of blasten te maken. TRT is een medische oplossing voor als iemand weinig Test aanmaakt van zichzelf in zoverre dat het hem verhinderd in z'n normale dagelijkse welzijn, vandaar Testosterone Replacement Therapy. Je vervangt dus alleen je eigen Test, normaal niet met als doel om spiermassa te gainen. Kom je op iets van 125 mg TestE per week uit, doktoren schijnen vaak 1 ampul Sust (250 mg ) per 2 weken voor te schrijven.

Weet ik. Was alleen om verwarring te voorkomen indien ik het cruisen zou noemen. (want dan zou die persoon dus ook blasten).

Voorbeeld:
5 jaar lang op 500mg cruisen vs 5 jaar lang op 500mg cruisen + twee keer per jaar 1000mg doen voor 10 weken.

Weet niet of het zou uitmaken, maar misschien zou je in scenario 1 dus op hogere dosis"veilig" kunnen cruisen dan in scenario 2.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven