MuscleMeat

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.

dank je wel, voel me alweer beetje mens na 36 uur aan men bed gekluisterd, en de 12 daarvoor aan men toilet :p

---------- Toegevoegd om 22:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:41 ----------

BC naar welke trensoort gaat jou voorkeur en waarom?
Tren ace
Tren enth
Para

Parabolan vind ik verkwisting : lage concentratie, vaak lager dan ace betekent minder tren voor je geld, maar je moet ze wel nog altijd 3x per week zetten minimum. Ace of enth komen op zelfde neer, als je rekening houd met het lichte verschil in eigenlijke tren, maar doorgaans krijg je meer enth voor hetzelfde geld. dus dan zuiver op basis daarvan moet ik enanthaat zeggen.

---------- Toegevoegd om 22:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:43 ----------

BC,

Elke keer ik goed aan het cutten ben en resultaten begin te zien gaat mn libido echt naar 0. Dit is echt redelijk frustrerend. Heb jij hier een goede oplossing voor?

Mogelijk gaat je estro te laag op die momenten. proberen langer of meer test in te houden en eventuele anti-e's wat terug te schroeven. Nu, echt onder 7-8% gaan zitten is niet goed voor je lichaam, dus enige ongemakken en minder zin in alles, niet enkel coïtus, valt dan wel te verwachten ook natuurlijk.

---------- Toegevoegd om 22:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:45 ----------

ja BC, ik zit in me cut (natty) en ik merk eigenlijk een vooruitgan in me kracht en een achteruitgang in me libido... neem verder alleen whey

zie bovenstaande. Een wedstrijdcut als natural is allesbehalve gezond. Zeker extra vitaminen nemen, maar waarschijnlijk kom je op bepaald moment op zulke lage cals dat je in niet veel nog zin hebt. Zo was het voor mij althans. Zoals in veel sporten is dat een van die aspecten die minder gezond zijn zonder, dan met AAS.

---------- Toegevoegd om 22:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:47 ----------

Hey bc ik wil een cut cycle gaan doen maar dit zonder tren, wat raad je hier voor aan. Kben aant denken aan een combinatie van test, mast en bold maar ben een beetje aan t twijfelen over de doseringen. 250 test en 600mg mast en 600mg bold? Of beter 250mg test en 400mg mast en 800mg bold?

Kheb verschillende keren tren geprobeerd, low test high tren, high test met low tren, tren e en ace. En krijg altijd vrij snel bloeddruk problemen dus dat word egt niks.

Heb ook zitte denken aan primo maar dat is me te prijzig. Orals zijn ook geen optie want zodra ik ook maar een oral pak zit ik 10x per dag op de wc met diarree.

Dus wat raad je me aan als cut cycle?

Alles wat je niet teveel bloat geeft gaat, dus je kan gerust op test/bold gaan en het goed sterk houden op 500/800. En qua bloeddruk zou ik alsnog overwegen om tren ace te gebruiken de laatste 4 weken, tegen dan zou je op een punt moeten zitten dat je bloeddruk een serieuze duik neemt. Maar de producten maken of breken de cut niet, enige verschil is dat sommige producten voor sommige mensen wat meer bloat geven, voor andere niet, dus wort het een afweging tussen sterkere producten er in houden, of zwakkere producten gebruiken, en in dat laatste geval of je al dan niet compenseert met hogere dosis. Dat zijn uiteraard, gezien je al aangeeft bloeddrukproblemen te hebben, geen keuzes die ik voor jou kan maken. Die maak je best zelf op basis van je geschiedenis en/of enig overleg met je arts.

ff geen direct AAS advies, maar louter een ethisch dilemma. Wat zou jij doen mocht je de kans krijgen om supps te promoten die je zelf nooit hebt genomen of waar je helemaal de waarde niet van inziet, terwijl je fysiek eigenlijk grotendeels te wijten valt aan AAS.
Gewoon de kans grijpen om een aardig centje bij te verdienen en jezelf profileren als fake natural filth (je draagt uiteindelijk toch geen verantwoordelijkheid voor de domheid van de consument). Of zijn er meer "propere" manieren om er toch van te kunnen profiteren.

• Like
Waarderingen: Ymir
ff geen direct AAS advies, maar louter een ethisch dilemma. Wat zou jij doen mocht je de kans krijgen om supps te promoten die je zelf nooit hebt genomen of waar je helemaal de waarde niet van inziet, terwijl je fysiek eigenlijk grotendeels te wijten valt aan AAS.
Gewoon de kans grijpen om een aardig centje bij te verdienen en jezelf profileren als fake natural filth (je draagt uiteindelijk toch geen verantwoordelijkheid voor de domheid van de consument). Of zijn er meer "propere" manieren om er toch van te kunnen profiteren.

Hangt ervan af wat het oplevert. Als 't aardig betaald zou ik het meteen doen. Doe jij het niet komt er wel zo'n ukkel als Seid, Angelov of Castro.

Die stelling klopt niet, aangezien je aanzet tot kopen met leugens gebruik je de domheid van de consument en draag je dus wel verantwoordelijkheid. Zolang een persoon niet claimt full natty te zijn en dat het allemaal gains zijn door zijn supplementelijn heb ik er zelff niet echt een probleem mee. Het gaat me meer irriteren als ze zich als een wonder naar buiten brengen met hun supps.

Die stelling klopt niet, aangezien je aanzet tot kopen met leugens gebruik je de domheid van de consument en draag je dus wel verantwoordelijkheid. Zolang een persoon niet claimt full natty te zijn en dat het allemaal gains zijn door zijn supplementelijn heb ik er zelff niet echt een probleem mee. Het gaat me meer irriteren als ze zich als een wonder naar buiten brengen met hun supps.

Maar supps verkoop je niet als je met die pot in je hand staat en vertelt dat het geen ruk extra doet omdat je shitloads aan AAS zet :P Iedereen die zo'n pot koopt moet voor zichzelf na kunnen gaan dat als dat spul je ****ing buff maakt er dan echt wel meer grote gasten rond zouden lopen.

Ik zou de wereld bij elkaar liegen als ik daar goed geld voor zou krijgen, no problem.

4 weekjes Ace kan ik misschien nog over leven, vorige keer was mn bloeddruk binnen 3 weken van 135 op 180 dus veel langer gaat t niet worden.

Dus je raad test/bold aan voor een cut boven test/mast of een combinatie van de 3? En hoe zit t met bold en hongergevoel?

Mensen die supplementen kopen zouden beter moeten weten. Reclames overdrijven altijd overigens. Of jij bereid bent dit te doen is een vraag die alleen jij kunt beantwoorden.

Hangt ervan af. Als je profbodybuilder bent heb ik er begrip voor omdat A) iedereen toch ziet dat je aan de AAS zit, en B) je geen G4P wil doen en gewoon geld nodig hebt voor je hGH.

Alles daarbuiten wordt het al een stuk moeilijker. Is het een product waar je wel in gelooft, ook al draagt het minder bij dan je AAS ? Dat zou voor mij al een moeilijke keuze zijn, omdat ik mezelf ook wel bezig houd met het volledig biochemisch aspect. Is het iets waar ik geen heil inzie die gewoon kindjes afzet, nee, nooit, voor geen geld en in geen 100 jaar. Maar daartegenover staat ook je attitude tegenover je AAS gebruik. Iedereen moet openlijk ontkennen dat ie gebruikt, daar heb je weinig keuze over, maar ben je iemand die het voor de rest niet wegsteekt, of ben je een youtube fl**ker die op elke post zet hoe natural hij wel niet is (die eerste vind ik niet leuk, maar ok, die laatste verdienen een kogel).

Ben jij altijd aan het liegen als mensen het jou vragen? Ik zou het echt haten als er in NL ooit zo'n razzia zou ontstaan op (recreatieve) AAS gebruikers. Ik antwoord altijd gewoon eerlijk, zeker tegen gastjes die dag in dag uit trainen en nauwelijks progressie maken. Zonder AAS wordt je gewoon nooit heel groot en als je hun doet geloven dat dit wel zo is ben je echt een aap. (in NL dan he, gezien de boetes die er in BE op staan kan ik er nog enigszins inkomen..)

BC, wat vind je van Co-enzym Q10? Sprak iemand in de gym laatst die het gebruikte tijdens cycles ter ondersteuning voor het hart en energie. Ik las daarbij dat je omega 3 en olijfolie aanraad, hoeveel zou hiervan gebruikt moeten worden per dag?

Ben jij altijd aan het liegen als mensen het jou vragen? Ik zou het echt haten als er in NL ooit zo'n razzia zou ontstaan op (recreatieve) AAS gebruikers. Ik antwoord altijd gewoon eerlijk, zeker tegen gastjes die dag in dag uit trainen en nauwelijks progressie maken. Zonder AAS wordt je gewoon nooit heel groot en als je hun doet geloven dat dit wel zo is ben je echt een aap. (in NL dan he, gezien de boetes die er in BE op staan kan ik er nog enigszins inkomen..)

Ik ben het met je eens , liegen is in feite hypocriet. Zeker als je tegen mensen liegt die ook gewoon hard hun best doen en veel trainen.

Ik probeer zo veel mogelijk informatie te verzamelen maar ben niet bekend met de ( HCG ), En behoor je dit ook te gebruiken wanneer je gewoon 1-12 weken test-e kuur zou nemen ?

Laatst bewerkt:
Gebruik de zoekfunctie even op het woord; pregnyl

Maar supps verkoop je niet als je met die pot in je hand staat en vertelt dat het geen ruk extra doet omdat je shitloads aan AAS zet :P Iedereen die zo'n pot koopt moet voor zichzelf na kunnen gaan dat als dat spul je ****ing buff maakt er dan echt wel meer grote gasten rond zouden lopen.

De waarheid ligt er ergens tussenin he. As jij daar staat met je pot en zij maken claims, is je verantwoordelijkheid beperkt, want je wordt in wezen alleen betaald om het gezicht van de firma te zijn. is ook niemand die dent dat Messi Messi is omwille van zen schoenensponsor. Als daar natuurlijk quotes van jou, of zogezegd van jou bijstaan, wordt het al wat dubieuzer. En dan is er nog een groot verschil tussen zeggen dit heeft me geholpen bij een laatste voorbereiding (wat zeker met fatburners en zo wel kan) dan te zeggen hierop ben ik groot geworden.

---------- Toegevoegd om 10:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:20 ----------

Ja, je moet. Enkel tegen mensen waarvan ik zie of weet dat ze zelf ook gebruiken ben ik onmiddelijk eerlijk. De rest moet eerst men vertrouwen maar winnen. En dan nog. 100% eerlijk zijn over dat soort dingen heeft geen voordelen. Zeker hier niet. Daarnaast denk ik dat gezien mijn level en wat ik win op men eerste blast dat als het van iemand duidelijk is het wel van mij is, en er verder niet over dient gesproken te worden.

---------- Toegevoegd om 10:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:23 ----------

Mensen die supplementen kopen zouden beter moeten weten. Reclames overdrijven altijd overigens. Of jij bereid bent dit te doen is een vraag die alleen jij kunt beantwoorden.

Het punt is dat velen het niet weten. Ik merk dat eigenlijk 90% van de gebruikers moeilijkheden hebben te zien wie natty is en wie niet.

---------- Toegevoegd om 10:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:25 ----------

BC, wat vind je van Co-enzym Q10? Sprak iemand in de gym laatst die het gebruikte tijdens cycles ter ondersteuning voor het hart en energie. Ik las daarbij dat je omega 3 en olijfolie aanraad, hoeveel zou hiervan gebruikt moeten worden per dag?

Anti-oxidant, door sommigen als vitamine beschouwd. Zoveel nut als een andere anti-oxidant. Schijnt enig nut te hebben bij beschermen van mitochondria voor duursporters.

Ik zeg er geen woord over tegen mensen die het vragen :) M'n vriendin, maat en trainingspartnertje weten van m'n gebruik, verder niemand die ik in rl ken. Hou het ook zo, je hebt er geen fl**ker aan als mensen het wel weten.

Ik zeg er geen woord over tegen mensen die het vragen :) M'n vriendin, maat en trainingspartnertje weten van m'n gebruik, verder niemand die ik in rl ken. Hou het ook zo, je hebt er geen fl**ker aan als mensen het wel weten.

Ik heb het meer over onbekenden. Mensen dichtbij me weten het, maar verder weet niemand het, waarvan het mij zou kunnen schaden. Zeg ook niet dat je ermee te koop moet lopen he ;)

Er komt een moment dat het moeilijk te ontkennen valt dat je gebruikt ;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven