- Waardering
- 341
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 6%
dank je wel, voel me alweer beetje mens na 36 uur aan men bed gekluisterd, en de 12 daarvoor aan men toilet

---------- Toegevoegd om 22:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:41 ----------
BC naar welke trensoort gaat jou voorkeur en waarom?
Tren ace
Tren enth
Para
Parabolan vind ik verkwisting : lage concentratie, vaak lager dan ace betekent minder tren voor je geld, maar je moet ze wel nog altijd 3x per week zetten minimum. Ace of enth komen op zelfde neer, als je rekening houd met het lichte verschil in eigenlijke tren, maar doorgaans krijg je meer enth voor hetzelfde geld. dus dan zuiver op basis daarvan moet ik enanthaat zeggen.
---------- Toegevoegd om 22:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:43 ----------
BC,
Elke keer ik goed aan het cutten ben en resultaten begin te zien gaat mn libido echt naar 0. Dit is echt redelijk frustrerend. Heb jij hier een goede oplossing voor?
Mogelijk gaat je estro te laag op die momenten. proberen langer of meer test in te houden en eventuele anti-e's wat terug te schroeven. Nu, echt onder 7-8% gaan zitten is niet goed voor je lichaam, dus enige ongemakken en minder zin in alles, niet enkel coïtus, valt dan wel te verwachten ook natuurlijk.
---------- Toegevoegd om 22:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:45 ----------
ja BC, ik zit in me cut (natty) en ik merk eigenlijk een vooruitgan in me kracht en een achteruitgang in me libido... neem verder alleen whey
zie bovenstaande. Een wedstrijdcut als natural is allesbehalve gezond. Zeker extra vitaminen nemen, maar waarschijnlijk kom je op bepaald moment op zulke lage cals dat je in niet veel nog zin hebt. Zo was het voor mij althans. Zoals in veel sporten is dat een van die aspecten die minder gezond zijn zonder, dan met AAS.
---------- Toegevoegd om 22:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:47 ----------
Hey bc ik wil een cut cycle gaan doen maar dit zonder tren, wat raad je hier voor aan. Kben aant denken aan een combinatie van test, mast en bold maar ben een beetje aan t twijfelen over de doseringen. 250 test en 600mg mast en 600mg bold? Of beter 250mg test en 400mg mast en 800mg bold?
Kheb verschillende keren tren geprobeerd, low test high tren, high test met low tren, tren e en ace. En krijg altijd vrij snel bloeddruk problemen dus dat word egt niks.
Heb ook zitte denken aan primo maar dat is me te prijzig. Orals zijn ook geen optie want zodra ik ook maar een oral pak zit ik 10x per dag op de wc met diarree.
Dus wat raad je me aan als cut cycle?
Alles wat je niet teveel bloat geeft gaat, dus je kan gerust op test/bold gaan en het goed sterk houden op 500/800. En qua bloeddruk zou ik alsnog overwegen om tren ace te gebruiken de laatste 4 weken, tegen dan zou je op een punt moeten zitten dat je bloeddruk een serieuze duik neemt. Maar de producten maken of breken de cut niet, enige verschil is dat sommige producten voor sommige mensen wat meer bloat geven, voor andere niet, dus wort het een afweging tussen sterkere producten er in houden, of zwakkere producten gebruiken, en in dat laatste geval of je al dan niet compenseert met hogere dosis. Dat zijn uiteraard, gezien je al aangeeft bloeddrukproblemen te hebben, geen keuzes die ik voor jou kan maken. Die maak je best zelf op basis van je geschiedenis en/of enig overleg met je arts.

Iedereen die zo'n pot koopt moet voor zichzelf na kunnen gaan dat als dat spul je ****ing buff maakt er dan echt wel meer grote gasten rond zouden lopen.
M'n vriendin, maat en trainingspartnertje weten van m'n gebruik, verder niemand die ik in rl ken. Hou het ook zo, je hebt er geen fl**ker aan als mensen het wel weten.