AndroidHealthClinic

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Yo BC aangezien mijn vorige kuur van 1500 test e per week icm aromasin erg goed bevallen is ben ik daar nu weer mee bezig. Beide keren met 5 a 10iu hgh ernaast.

Klopt het dat ik dit eigenlijk prima kan blijven herhalen of moet ik soms echt wisselen van middelen?
En dit zou ik in feite het hele jaar kunnen doen en blijven gainen? (enkel voor gezondheid tussendoor bridgen)

Ik lees bij beginners in de AAS sectie best dikwijls van een brede gast heeft me geadviseerd......dus het zal wel kloppen, wat hij zegt omdat hij zelf zo buff is. Ik heb die associatie nooit begrepen. Waarom ben ik geneigd adviezen van BC en bijvoorbeeld GetbigXXL aan te nemen....gewoon simpelweg door hun kennis en hun argumentatie. Zolang wij als BB community niet vragen om gedegen argumenten voor we supps of AAS aanschaffen maar een brede gast die we niet kennen gelijk op zijn buffness geloven blijft de hele advertentie markt van supps (vooral in de VS) zo debiel als het nu is. Natuurlijk zou ik daar niet aan meewerken. Ik heb genoeg geld om rond te komen. Niet dat ik gevraagd zou worden met mijn fysiek overigens.

En eerlijk zijn over AAS, natuurlijk niet. Slechts en alleen tegen een arts als dat medisch noodzakelijk is. Die arts heeft toch een beroepsgeheim. Verder zie ik het nut er niet van in om open te zijn. Al was het maar omdat ik niemand wil aanzetten tot. Ik ga geen AAS reclame maken. Wel gebeurd het als ik eerlijk ben over wat ik er van weet dat mensen beseffen van die gast kent vast bronnen. Dan gaan ze zeuren over bestellingen en dat doe ik dus never nooit bij onbekenden. Meestal doe ik alsof ik amper weet wat AAS zijn. Gewoon doen alsof je het allemaal van horen zeggen hebt en er de ballen van snapt.

wat is je vraag?

99,9% van de bevolking snapt niks van ons sport, om al helemaal niet te beginnen over aas want dit word direct bestempeld als "slecht" .

Doorsnee mensen die s, avond thuis op de bank zitten met een pot bier en een zak chips worden niet raar aangekeken terwijl deze mensen mij voorgek verklaren als ik in de kantine elke 2uur me bakjes kip/groente/rijst zit weg te eten.

Als ik weet dat iemand sirieus bezig is met zijn voeding/training etc, en diegene zou mij wat vragen over aas dan zou ik hier zogoed mogelijk adviseren, zover ik kan.

Tegen een leek doe ik alsof me neus bloed en derest gaat ze geen reet aan.
gewoon ja knikken.

i'am gonna do whatever the **** i wanna do anyway!

Werken die anti prolactine eigenlijk ook alle 3 op de geestelijke aspecten?

Naar het schijnt wel, op voorwaarde dat je geestelijk probleem effectief veroorzaakt wordt door prolactine natuurlijk. Enige wat ik krijg van bromocriptine bv is dat ik over men nek ga in het midden van de nacht.

---------- Toegevoegd 7 March 2014 om 00:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst 6 March 2014 om 23:59 ----------

Ik lees bij beginners in de AAS sectie best dikwijls van een brede gast heeft me geadviseerd......dus het zal wel kloppen, wat hij zegt omdat hij zelf zo buff is. Ik heb die associatie nooit begrepen. Waarom ben ik geneigd adviezen van BC en bijvoorbeeld GetbigXXL aan te nemen....gewoon simpelweg door hun kennis en hun argumentatie. Zolang wij als BB community niet vragen om gedegen argumenten voor we supps of AAS aanschaffen maar een brede gast die we niet kennen gelijk op zijn buffness geloven blijft de hele advertentie markt van supps (vooral in de VS) zo debiel als het nu is. Natuurlijk zou ik daar niet aan meewerken. Ik heb genoeg geld om rond te komen. Niet dat ik gevraagd zou worden met mijn fysiek overigens.

Is voor ons overigens niet anders : de reden waarom je hiermee begint is net omwille van de tegenstrijdige dingen die verkondigd worden, het gebrek aan basis, oorzaak, uitleg, en de zoektocht naar een eenduidig objectief antwoord. Wat niet wil zeggen dat wat die brede gast zegt direct moet afgedaan worden, wel dat het nooit het antwoord op zich kan zijn zonder het aan een objectievere waarheid te toetsen.

---------- Toegevoegd om 00:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:01 ----------

Yo BC aangezien mijn vorige kuur van 1500 test e per week icm aromasin erg goed bevallen is ben ik daar nu weer mee bezig. Beide keren met 5 a 10iu hgh ernaast.

Klopt het dat ik dit eigenlijk prima kan blijven herhalen of moet ik soms echt wisselen van middelen?
En dit zou ik in feite het hele jaar kunnen doen en blijven gainen? (enkel voor gezondheid tussendoor bridgen)

Uiteraard. Hoe meer er uiteindelijk in gaat, hoe sneller je groeit, maar ik zie veel mensen langere tijd cruisen op minder dan een gram en serieus zware fysieken onderhouden, dus denk niet dat de dosissen die pro's gebruiken nodig zijn om hun fysiek te halen, wel om hun fysiek te halen op een moment dat ze er nog het maximum kunnen uithalen.

BC,

heb in enkele topics gelezen dat je 800mg primo kunt vergelijken met 400mg tren. Is dit een loze vergelijking of komt dit in de buurt?
vind het eigenlijk maar raar dat je zoiets kunt vergelijken en dat ong 100 primo gelijk is met 50 tren. Alleen zonder side's.

Lijkt me niet mogelijk of hoe denk jij daar over.

op 4301 kcals EKV 362 439 119 val ik iedere week ongeveer 100 gram af. zet 250 test 600 tren.

Komt het door de tren dat ik gewicht verlies? wil eigelijk massa bouwen en dit zou ver boven mijn onderhoud moeten zitten.

op 4301 kcals EKV 362 439 119 val ik iedere week ongeveer 100 gram af. zet 250 test 600 tren.

Komt het door de tren dat ik gewicht verlies? wil eigelijk massa bouwen en dit zou ver boven mijn onderhoud moeten zitten.

Zink, zink, zink :p op 500test, 800tren, 400mast en hier en daar een oral of wat MT kwam ik al bij op minder dan 3500. En als stats kloppen ben ik zwaarder dan jou (al zit ik wel rond 12%).

---------- Toegevoegd om 10:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:37 ----------

BC,

heb in enkele topics gelezen dat je 800mg primo kunt vergelijken met 400mg tren. Is dit een loze vergelijking of komt dit in de buurt?
vind het eigenlijk maar raar dat je zoiets kunt vergelijken en dat ong 100 primo gelijk is met 50 tren. Alleen zonder side's.

Lijkt me niet mogelijk of hoe denk jij daar over.

Niets vergelijkt met tren op geen enkele dosis. Primo is een veel zwakker, veel zuiverder androgeen. Trenbolone is een van de meest ambigue en sterkste compounds die er zijn. Zuiver op gains bestaat er altijd een hoeveelheid van iets anders die overeenkomt met een bepaald product. 200% lijkt me dan nog wat laag, maar goed, dat laat ik even terzijde. Maar tren is tren om zoveel redenen en valt niet te vergelijken met primo. De look is zo compleet anders.

Ik zie altijd maar zink terugkomen :P misschien toch ook eens een potje aanschaffen haha.

Zink, zink, zink :p op 500test, 800tren, 400mast en hier en daar een oral of wat MT kwam ik al bij op minder dan 3500. En als stats kloppen ben ik zwaarder dan jou (al zit ik wel rond 12%).

Dus als ik je goed begrijp, wanneer je cut en je upt je T3 dan moet je ondanks dat toch je kcal redelijk verlagen?
Ivm selective nutrient partitioning van de zink in dit geval (dus ook T3).

Dus als ik je goed begrijp, wanneer je cut en je upt je T3 dan moet je ondanks dat toch je kcal redelijk verlagen?
Ivm selective nutrient partitioning van de zink in dit geval (dus ook T3).

T3 verhoogt metabolisme, dus verhoogt caloriegebruik en desondanks nog altijd minder kcals nodig om te groeien. Als ik cut drop ik men zink ook. Moet wel.

---------- Toegevoegd om 10:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:37 ----------

Ik slik Altisa zink 120MG.. Verhogen?

Is tren zonder prolactine ook geestelijk zwaar dan?

Geleidelijk ja, al zou je op 120 toch al wat moeten merken hoor. Ik zit doorgaans ergens tussen 200-300 per dag.

Heb altijd op 240 gezeten maar vond het wat prijzig om zo hoog te zitten. ook toen werd ik droger of in ieder geval kwam niets bij op 4300

Is tren zonder prolactine ook geestelijk zwaar dan?

Geen idee, enige invloed van tren op prolactine is dat ze ze zou moeten verlagen, dus daarvoor moet je eerst je prolactine hoog krijgen, dan tren nemen, en dan vergelijken met tren gewoon. Niet veel zin in.

Ik denk dat tren ongeacht gelijk wat mentaal zwaar kan zijn, de gevolgen van lage cortisol zijn nu eenmaal irritabiliteit, soms lage bloedsuiker, etc, etc. Maar denk voor 90% van mensen die zich bewust zijn van het probleem (diegene die niet van nature agressief of emo zijn) dat het best wel meevalt.

---------- Toegevoegd om 10:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:51 ----------

Heb altijd op 240 gezeten maar vond het wat prijzig om zo hoog te zitten. ook toen werd ik droger of in ieder geval kwam niets bij op 4300

heel vreemd. Ik zou het wijten aan een trager metabolisme van mij, maar ik zat op 50 µg T3 en 3IU GH, dus dat zal het wel niet zijn :p

ach zit nu in week 5.. Kijk het even aan anders ga ik gewoon naar de 4500 kcals

T3 verhoogt metabolisme, dus verhoogt caloriegebruik en desondanks nog altijd minder kcals nodig om te groeien. Als ik cut drop ik men zink ook. Moet wel.

En T3 zou je juist uppen in de cut.
Dus T3 omhoog, kcal omlaag en uitvogelen wat de invloed van T3 op je metabolisme is en tegelijkertijd hoe goed je lichaam omgaat met voeding.
Bedankt, heel erg obvious eigenlijk maar anders had ik T3 opgebouwd en mezelf afgevraagd waarom ik daardoor niet meer zou shredden. :)

Iemand die de dosering weet van de zink tabs van het kruidvat ? Staat geen ruk info op hun web pagina.

Iemand die de dosering weet van de zink tabs van het kruidvat ? Staat geen ruk info op hun web pagina.

Denk 10 mg of zo, want had iemand die die nam en stond daar om de 5 dagen weer, is nog iets begonnen met het meisje dat daar werkte toen :p Liggen wel iets zwaarder op de maag en zult apart moeten je koper nemen.

Dan is je onderhoud gewoon hoger. Volgens al die k*tformules ligt mijn onderhoud rond de 3600 ofzo ( 4 keer per week sport en verder zittend werk ) maar op 4500 kom ik nog geen gram aan op 1000/800 test/deca en nu 160 gram zink ( ben het nog aan het opbouwen ).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven