MuscleMeat

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er komt een moment dat het moeilijk te ontkennen valt dat je gebruikt ;-)

Niet waar. Tenzij je een positieve test aflegt of betrapt wordt met vial in hand en naald in je reet kun je altijd ontkennen. Zal mss niet geloofwaardig zijn, maar wat betreft rechtsgeldigheid telt dat niet. Integendeel, dat is zelfs je reinste discriminatie dat ze je beschuldigen van een misdrijf op basis van hoe je er uit ziet. Alle pro's ontkennen ook. En niemand gelooft ze, of toch bijna niemand. Maar ze ontkennen en dat moeten ze ook.

Ben jij altijd aan het liegen als mensen het jou vragen? Ik zou het echt haten als er in NL ooit zo'n razzia zou ontstaan op (recreatieve) AAS gebruikers. Ik antwoord altijd gewoon eerlijk, zeker tegen gastjes die dag in dag uit trainen en nauwelijks progressie maken. Zonder AAS wordt je gewoon nooit heel groot en als je hun doet geloven dat dit wel zo is ben je echt een aap. (in NL dan he, gezien de boetes die er in BE op staan kan ik er nog enigszins inkomen..)

het irritantste zijn diegenen die zelfs het lef hebben om het bij de eerste ontmoeting te vragen, laatst nog een pizza delivery boy: "wauw jij bent best breed, allemaal naturel?"

het irritantste zijn diegenen die zelfs het lef hebben om het bij de eerste ontmoeting te vragen, laatst nog een pizza delivery boy: "wauw jij bent best breed, allemaal naturel?"

Haha die dude nam je gewoon in de zeik man.. hij vond je een ecto! ;)

Haha gewoon pizza aannemen en deur dichtsmijten. Niet betalen. Als ze bellen zeg je dat de bezorger jou beschuldigde van anaboluhgebruik. Denk niet dat ze nog moeilijk doen over het feit dat je niet betaald hebt :D

Dan smijt je toch gewoon een baksteen door zn voorraam? (als bezorger)

Hallo BC:

Wat vind je ervan om bij standaard bij elke AAS cycle ongeacht welke, altijd een lichte dosering deca erbij te doen om joint problemen tegen te gaan?

Dus puur voor ondersteuning. ik dacht zelf aan 100-200 mg per week.

Geloof jij in deca op die manier?

Krijg ik ook de kriebels van, zijn dan meestal nog de magerste types eerst die dat vragen, of gastjes die al enkele jaren in de gym zitten en waarvan je je afvraagt hoe je het voor mekaar krijgt om in die tijd geen kg bij te komen en wat je daar dan voor moet doen. Maar dan ook net die mensen, net omdat ze blijkbaar ook geen moeite doen om eens op te zoeken wat goeie training en goed eten is, waar ik geen probleem heb met een recht gezicht te zeggen "tuurlijk, ik zit hier 6 dagen op 7, en mijn dieet is een b*ch van 6000 kcal". Het soort dingen wat je een gemiddelde mens in de gym nooit zou zeggen net omdat dat valse verwachtingen schept.

---------- Toegevoegd om 16:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:45 ----------

Hallo BC:

Wat vind je ervan om bij standaard bij elke AAS cycle ongeacht welke, altijd een lichte dosering deca erbij te doen om joint problemen tegen te gaan?

Dus puur voor ondersteuning. ik dacht zelf aan 100-200 mg per week.

Geloof jij in deca op die manier?

Nee. Als deca dat al doet (nooit echt joint problemen gehad) dan maskeert het in de eerste plaats de problemen, waardoor je rapper de neiging hebt er toch maar door te trainen, toch maar wat zwaarder te gaan en toch maar een kwetsuur op te lopen. Daarenboven zelf geen grote fan van deca.

Krijg ik ook de kriebels van, zijn dan meestal nog de magerste types eerst die dat vragen, of gastjes die al enkele jaren in de gym zitten en waarvan je je afvraagt hoe je het voor mekaar krijgt om in die tijd geen kg bij te komen en wat je daar dan voor moet doen. Maar dan ook net die mensen, net omdat ze blijkbaar ook geen moeite doen om eens op te zoeken wat goeie training en goed eten is, waar ik geen probleem heb met een recht gezicht te zeggen "tuurlijk, ik zit hier 6 dagen op 7, en mijn dieet is een b*ch van 6000 kcal". Het soort dingen wat je een gemiddelde mens in de gym nooit zou zeggen net omdat dat valse verwachtingen schept.

---------- Toegevoegd om 16:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:45 ----------

Nee. Als deca dat al doet (nooit echt joint problemen gehad) dan maskeert het in de eerste plaats de problemen, waardoor je rapper de neiging hebt er toch maar door te trainen, toch maar wat zwaarder te gaan en toch maar een kwetsuur op te lopen. Daarenboven zelf geen grote fan van deca.

Waarom geen deca fan ? Ik wil het nu bij men tren zetten aangezien de tren die ik nu heb ruk is naar mijn gevoel. Ik wil iets in deze zin doen : 1500mg test-e , 800mg tren-e , 700mg deca.

Gewoon puur massa gericht. Herstel maakt me geen fl**ker uit.

Kan best zijn dat als ik goede tren vind gewoon op 1gr tren ga zitten met 1500mg test.

Waarom geen deca fan ? Ik wil het nu bij men tren zetten aangezien de tren die ik nu heb ruk is naar mijn gevoel. Ik wil iets in deze zin doen : 1500mg test-e , 800mg tren-e , 700mg deca.

Gewoon puur massa gericht. Herstel maakt me geen fl**ker uit.

Kan best zijn dat als ik goede tren vind gewoon op 1gr tren ga zitten met 1500mg test.

Die moet je sowieso loggen dan:D

Denk qua pure massa dat je beter zit met de test en deca en tren dan zuiver test en tren, dat is nu het enige streepje voor dat deca wel heeft :p Ik kijk wel sterk uit om volgend jaar, als ik dan nog steeds goeie tren heb te evolueren naar 500test of 900 bold samen met 1500 tren. Dit jaar ga ik niet hoger dan 1000 in elk geval vermoed ik.

Deca is progestageen, is 60% zo estrogeen als estradiol, is estrogeen door de AR (kun je dus niet tegenhouden door anti-e's, enkel door ook de gains tegen te houden), blijft jaren in je systeem en noem maar op. En voor mij persoonlijk maakt het me al net zo'n zak water als dbol. Dus genoeg redenen om het niet graag te hebben.

sexytrunks maakt gains. met zn gekke kuur haha. hij ligt idd niet echt. zijn voorsteltopic alleen

Denk qua pure massa dat je beter zit met de test en deca en tren dan zuiver test en tren, dat is nu het enige streepje voor dat deca wel heeft :p Ik kijk wel sterk uit om volgend jaar, als ik dan nog steeds goeie tren heb te evolueren naar 500test of 900 bold samen met 1500 tren. Dit jaar ga ik niet hoger dan 1000 in elk geval vermoed ik.

Deca is progestageen, is 60% zo estrogeen als estradiol, is estrogeen door de AR (kun je dus niet tegenhouden door anti-e's, enkel door ook de gains tegen te houden), blijft jaren in je systeem en noem maar op. En voor mij persoonlijk maakt het me al net zo'n zak water als dbol. Dus genoeg redenen om het niet graag te hebben.

Hielp Caber niet tegen de prolactine problemen die door deca kunnen voorkomen?

Hielp Caber niet tegen de prolactine problemen die door deca kunnen voorkomen?

Zolang estro en progesterone hoog zitten, wordt prolactine geneutraliseerd. Ik kan me eerlijk gezegd geen enkele situatie inbeelden waarin ik caber, prami of bromo zou nodig hebben. tenzij ik een prolactinoom ontwikkel of zo.

Werken die anti prolactine eigenlijk ook alle 3 op de geestelijke aspecten?

Ik lees bij beginners in de AAS sectie best dikwijls van een brede gast heeft me geadviseerd......dus het zal wel kloppen, wat hij zegt omdat hij zelf zo buff is. Ik heb die associatie nooit begrepen. Waarom ben ik geneigd adviezen van BC en bijvoorbeeld GetbigXXL aan te nemen....gewoon simpelweg door hun kennis en hun argumentatie. Zolang wij als BB community niet vragen om gedegen argumenten voor we supps of AAS aanschaffen maar een brede gast die we niet kennen gelijk op zijn buffness geloven blijft de hele advertentie markt van supps (vooral in de VS) zo debiel als het nu is. Natuurlijk zou ik daar niet aan meewerken. Ik heb genoeg geld om rond te komen. Niet dat ik gevraagd zou worden met mijn fysiek overigens.

En eerlijk zijn over AAS, natuurlijk niet. Slechts en alleen tegen een arts als dat medisch noodzakelijk is. Die arts heeft toch een beroepsgeheim. Verder zie ik het nut er niet van in om open te zijn. Al was het maar omdat ik niemand wil aanzetten tot. Ik ga geen AAS reclame maken. Wel gebeurd het als ik eerlijk ben over wat ik er van weet dat mensen beseffen van die gast kent vast bronnen. Dan gaan ze zeuren over bestellingen en dat doe ik dus never nooit bij onbekenden. Meestal doe ik alsof ik amper weet wat AAS zijn. Gewoon doen alsof je het allemaal van horen zeggen hebt en er de ballen van snapt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven