kidmonster
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 124
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heey Big Cat, als je zou moeten kiezen qua massa is dan 500 npp 400 tren het beste of 1 gram npp?

hoe vaak moet ik dan gaan bloed Bigcat ? om de 3maanden of is 1 x per jaar genoeg ,?

1g NPP, maar ik zou persoonlijk altijd voor tren gaan![]()
Boldenone stuk zwakker, en zal visueel weinig effect hebben tenzij op een cut. Als je onder 10% staat dan geeft bold wel beetje die "capped shoulders" en wat betere vascularisatie specifiek aan de bovenzijde van de torso (schouders, borst etc).
Als je in Nederland woont mag dit maximaal 3 keer per jaar, zeiden ze mij iig bij de bloedbank. Dus 3 keer verspreiden over een jaar dan.
hier doen ze het ook 3 keer per jaar maar ik vroeg me af of het voldoende is om 1 keer te gaan of beter 3 keren dan ...

Meten is weten, als je hematocriet veel en veel te hoog is kun je een keer extra gaan. Als 't jouwe nauwelijks oploopt zul je aan 1 keer ook vast zat hebben, maar daarvoor zul je echt je bloed moeten laten prikken. Vrij logisch lijkt me![]()

Stellen ze geen vragen of sta jij daar met je 120kg te vertellen dat je mensen graag helpt![]()
Je kan maximaal 4x per jaar om de 3 maand gaan, ik probeer een 3tal keer te gaan, telkens na een blast, als een soort reset. Ik blast wel maar 12 a 14 weken met een keer. Je kunt ook bloedplaatjes en plasma doneren, vaker, maar dat heeft een omgekeerd effect en is dus niet nuttig voor ons.Haha er komen gasten 2 keer mijn formaat dus bij mij doen ze niet zo heel moeilijk ( 2 keer geweest pas hoor ). Wordt wel heel doordringend gevraagd of je geen AAS gebruikt. Drugs geloofden ze na 1 keer nee zeggen wel, AAS werd wel ff over door gevraagd. Beetje overtuigend kletsen dat je het belangrijk vindt om met zo'n simpel half uurtje van je tijd een leven te kunnen redden en je bent golden.

Van arimidex is het bekend dat het je gevoeliger kan maken voor aromatisatie?
Hoeveel bewijs en vooral ook hoe sterk is het bewijs dat aromasin dit niet/tot amper doet bigcat?
Permanent?Dacht dat ik die al beantwoord hadJe kan maximaal 4x per jaar om de 3 maand gaan, ik probeer een 3tal keer te gaan, telkens na een blast, als een soort reset. Ik blast wel maar 12 a 14 weken met een keer. Je kunt ook bloedplaatjes en plasma doneren, vaker, maar dat heeft een omgekeerd effect en is dus niet nuttig voor ons.
Let wel op dat je geen teratogene stoffen neemt in de maanden voor je gaat. Als je dutasteride of finasteride of roaccutane neemt, dan zullen ze je al uitsluiten, staat specifiek op hun formulieren vermeld om die redenen, maar bv ook iets als Raloxifene moet je mee oppassen in de weken voor je gaat. Zullen ze niet op testen of je niet op uitsluiten, maar je wil dat je medemens toch niet aandoen ? (stel je voor dat je bloed naar een zwangere vrouw gaat ...)
Voor alle duidelijkheid de eerste 3 zijn smerigheid en zou je logischerwijs niet moeten innemen, maar raloxifene natuuurlijk wel een nuttig product.
---------- Toegevoegd om 07:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:40 ----------
Wat dat betreft houd er ook rekening mee waarom ze dit vragen. Gaat hem om de risico's bij injecteren, dus kunt daar gerust over zwijgen of liegen, maar voor je eigen geweten en het mijne, toch nog even benadrukken dat iedereen er hygienische injectiepraktijken op moet nahouden. Nooit naalden delen of hergebruiken, enkel steriele naalden bij de apotheek halen, telkens met ontsmettingsalcohol de rubbers van je reeds gebruikte vials afvegen, en zo verder. Zou vanzelfsprekend moeten zijn, maar ik geef het toch nog eens mee. Als je naar het Rode Kruis gaat doe je dat ook (of in de eerste plaats) om mensen te helpen, dus doe dat dan ook
---------- Toegevoegd om 07:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:45 ----------
Voor beide is er geen bewijs dat ze het wel of niet doen, het is letterlijk allemaal waarneming, maar voor een keer wel eentje die ik zelf consistent mogen vaststellen heb. Dus ik houd aan die raadgeving, maar vertel er wel telkens bij dat er (voorlopig) geen duidelijke verklaring voor is. Men zou denken omdat Ari en Letro niet-suicide inhibitors zijn, dat er rebound is, maar de toegenomen gevoeligheid is langdurig, zoniet permanent, dus het lijkt onmogelijk dat het daar alleen aan ligt.
Aromasin om je libido te behouden? Ik krijg juist een verlaagd libido door aromasin en alle andere soortgelijke
Geeft het echt een merkbaar verschil? Ik gebruik zelf 20mg fosinoprilnatrium per dag.
Kan iemand ook na paar weken in de kuur hcg gebruiken.
Lets say test only cycle van 12 weken en dan na 2 weken de 1e hcg 500 iu inject zetten.
Alsof ik plots op bestelling een tweede onderzoek uit men broekzak kan schudden en met zekerheid zeggen dat het zo even goed is 
Permanent?
Ik gebruik aromasin omdat ik na een hele lange cruise/trt moest stoppen vanwege complicaties.
Aromasin zorgt ervoor dat mn libido van niet bestaand naar normaal gaat, alleen heb ik wel last van gyno/puffy nipples. Ik ga binnenkort aan de letro beginen om de puffy nips weg te halen, maar vrees dat als ik daarna weer aromasin gebruik die gevoeligheid weer de kop opsteekt of vergergert
Aromasin om je libido te behouden? Ik krijg juist een verlaagd libido door aromasin en alle andere soortgelijke
Hey Big_Cat, kan je deze nog behandelen. Hoeveel invloed heeft ACE remmers daadwerkelijk op spiergroei.
Het blokkeren van ANGII met ACE of ATR1 remmers blokkeerde VOLLEDIG de hypertrofische adaptatie van spier in vitro en voor overgroot deel in dierproeven. In werkelijkheid zal deel gecompenseerd worden door AAS, en anderzijds zal ook de dosis en tijdstip van inname van de ACE remmer mee gaan spelen in welke mate de onderdrukking zal gebeuren. Maar het zal sowieso ervoor zorgen dat je geen maximale hypertrofische respons op je training hebt.