Fitness Seller

Vraag het aan...Big Cat

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ken je de mi40 programma van Ben paluski? Zo ja, wat is jouw oordeel erover?
 
Vraag is of je nog off komt of niet. Zo ja, dan is er altijd nut bij HCG. Zo nee en je hebt geen kinderwens, dan niet zou ik zeggen, of het zei om aesthetische redenen (als je gruwelt van kleine teelballen of zo)

---------- Toegevoegd om 22:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:22 ----------



TRT impliceert dat je on blijft, dus niet echt nodig. Maar als je HCG gebruikt dan is 250 waarschijnlijk iets te laag, meeste mensen zullen 500-750 nodig hebben voor vol behoud.

ja precies. wil wel gewoon nog off voorlopig denk ik. Vind mezelf toch te jong voor TRT, de kans dat je spijt krijgt is waarschijnlijk groter op jonge leeftijd.
 
Vraag is of je nog off komt of niet. Zo ja, dan is er altijd nut bij HCG. Zo nee en je hebt geen kinderwens, dan niet zou ik zeggen, of het zei om aesthetische redenen (als je gruwelt van kleine teelballen of zo)

---------- Toegevoegd om 22:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:22 ----------



TRT impliceert dat je on blijft, dus niet echt nodig. Maar als je HCG gebruikt dan is 250 waarschijnlijk iets te laag, meeste mensen zullen 500-750 nodig hebben voor vol behoud.

Yep ON blijven. Het gaat hier niet om atrofie, maar om vruchtbaarheid (voelbare/zichtbare atrofie is nooit een probleem geweest bij kuren).


dr de ronde (anabolenpoli) heeft me laten weten dat wanneer je altijd vruchtbaar bent geweest en door kuren/trt onvruchtbaar bent geworden, hij dit nagenoeg altijd weer aan de praat kan krijgen met HCG (en eventueel HMG). Wanneer het niet lukt, is de kans groot dat je nooit vruchtbaar geweest bent.
 
edit: antwoord al gevonden
 
Laatst bewerkt:
Ben je ON beter af met een ander trainingsregime dan natural? Je hoort nl vaak dat naturals beter af zijn met full body's of UB/LB splits (lager volume, hogere frequenties), en dat de traditionele splits eerder voor juicers zijn. Op nix gebaseerd of toch ergens iets voor te zeggen?
 
Vraag is of je nog off komt of niet. Zo ja, dan is er altijd nut bij HCG. Zo nee en je hebt geen kinderwens, dan niet zou ik zeggen, of het zei om aesthetische redenen (als je gruwelt van kleine teelballen of zo)

---------- Toegevoegd om 22:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:22 ----------



TRT impliceert dat je on blijft, dus niet echt nodig. Maar als je HCG gebruikt dan is 250 waarschijnlijk iets te laag, meeste mensen zullen 500-750 nodig hebben voor vol behoud.

Dus jij raad ongeveer 500 tot 750 per week aan of is dit EOD ?
Voor een kinderwens is het echt nodig om Hcg te blijven zetten ?
Dit ook voor lange tot zeer lange periodes ? 1 tot 3 jaar bijvoorbeeld.
Heeft HMG enige toegevoegde waarde ? (puur op de kinderwens gericht).

Alvast bedankt Big cat.
 
Omtrent kinderen verwekken.

Is het schadelijker voor je om per jaar 2 kuren te doen met korte esters dan als je er 2 pakt met lange esters?
Hoe reëel is de kans dat je van 2-3 korte kuren onvruchtbaarheid oploopt?

Dank bij voorbaat :)
 
Beste Big Cat,

Ik zit nu in mijn 10e week van mijn test kuur (600mg per week) ik merk al weken dat mijn sperma productie plat ligt, als ik ejaculeer komt er heel weinig sperma uit en ik gebruik ook hcg. Moet ik HMG erbij gebruiken naast mijn hcg of is dit niet nodig?

bedankt alvast
 
Beste Big Cat,

Ik zit nu in mijn 10e week van mijn test kuur (600mg per week) ik merk al weken dat mijn sperma productie plat ligt, als ik ejaculeer komt er heel weinig sperma uit en ik gebruik ook hcg. Moet ik HMG erbij gebruiken naast mijn hcg of is dit niet nodig?

bedankt alvast
Waarom zou je meer sperma willen produceren tijdens je kuur ??? , als je stopt komt het gewoon terug hoor.
 
Waarom zou je meer sperma willen produceren tijdens je kuur ??? , als je stopt komt het gewoon terug hoor.
heb veel minder plezier in het klaarkomen, voorheen spoot ik klodders en dat gaf echt een heerlijk gevoel. Nu voel ik haast niets als ik klaarkom dat is mijn voornaamste reden eigenlijk
 
heb veel minder plezier in het klaarkomen, voorheen spoot ik klodders en dat gaf echt een heerlijk gevoel. Nu voel ik haast niets als ik klaarkom dat is mijn voornaamste reden eigenlijk
Kom je vaak klaar? En las ook dat clomid je spermproductie flink kon laten toenemen.
 
Ken je de mi40 programma van Ben paluski? Zo ja, wat is jouw oordeel erover?

Ik vind er niet veel nieuws aan. Hij legt met heel veel detail uit wat eigenlijk neerkomt op de 5 principes van hypertrofie die ik in een artikel op MASS uitleg. Veel toeters en bellen om je dingen te verkopen die je eigenlijk al wist. Hij eindigt elke oefening met een drop set, maar noemt het geen enkele keer een drop set, hij noemt het een "NOS set". Klinkt stoerder zeker ? Nu, voor zover ik kan zien hebben jullie het gratis gedownload, en ik denk niet dat je er slecht mee gaat varen hoor. En hij legt het wel goed uit.

---------- Toegevoegd om 23:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:29 ----------

Yep ON blijven. Het gaat hier niet om atrofie, maar om vruchtbaarheid (voelbare/zichtbare atrofie is nooit een probleem geweest bij kuren).


dr de ronde (anabolenpoli) heeft me laten weten dat wanneer je altijd vruchtbaar bent geweest en door kuren/trt onvruchtbaar bent geworden, hij dit nagenoeg altijd weer aan de praat kan krijgen met HCG (en eventueel HMG). Wanneer het niet lukt, is de kans groot dat je nooit vruchtbaar geweest bent.


Met 100% zekerheid weet je het nooit, maar ik deel voor het overgrote deel zijn mening. Ben toch nog nooit een geval van AAS-geinduceerde onvruchtbaarheid tegengekomen. Maar heb er genoeg gezien die toch een jaar geworsteld hebben om er door te raken, behandeling, herstel, proberen etc erbij genomen. Niet voor iedereen een probleem, maar als je enige ambities koestert nog dan ga je niet graag een heel jaar off.

---------- Toegevoegd om 23:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:31 ----------

Ben je ON beter af met een ander trainingsregime dan natural? Je hoort nl vaak dat naturals beter af zijn met full body's of UB/LB splits (lager volume, hogere frequenties), en dat de traditionele splits eerder voor juicers zijn. Op nix gebaseerd of toch ergens iets voor te zeggen?

De spier reageert niet anders op AAS dan zonder, je herstelt aleen sneller en je capaciteit voor groei neemt toe. Probeer toch voldoende frequentie in je training te steken, zeker voor beenspieren en buikspieren. Voor de rest houd ik me voor alles aan mijn 5 principes, met reden. Het programma is ondergeschikt daaraan, ten alle tijde.

---------- Toegevoegd om 23:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:33 ----------

Als je dit vraagt ben je een rare gozer bro.
Had het eigenlijk over de methode van trainen, constante tensie op de spiergroep wat je traint

Time under tension is een van de 5 belangrijkste principes ja, absoluut.

---------- Toegevoegd om 23:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:33 ----------

Beste Big Cat,

Ik zit nu in mijn 10e week van mijn test kuur (600mg per week) ik merk al weken dat mijn sperma productie plat ligt, als ik ejaculeer komt er heel weinig sperma uit en ik gebruik ook hcg. Moet ik HMG erbij gebruiken naast mijn hcg of is dit niet nodig?

bedankt alvast

HMG zal je daar niet bij helpen nee. Zolang testiculair volume blijft zou ik me geen zorgen maken, maar zou je niet kunnen zeggen waar dit aan ligt. Sperma volume is ook iets wat nogal individueel reageert bij mensen.
 
Beste Big Cat,

Ik zit nu in mijn 10e week van mijn test kuur (600mg per week) ik merk al weken dat mijn sperma productie plat ligt, als ik ejaculeer komt er heel weinig sperma uit en ik gebruik ook hcg. Moet ik HMG erbij gebruiken naast mijn hcg of is dit niet nodig?

bedankt alvast
Hoeveel hCG doseer je?
 
ik had nog iets waar ik niet zeker over ben.

zit nu op

1-3 50mg winstrol
1-14 500mg primo
5-14 tren A
1-5 500mg omnadren
5-14 250mg test

( beetje onoverzichtelijk idd)

maar als ik nu van de tren af ben, en ik neem dan nog 4-6 weken 1000mg test EW
Ben ik dan ook van die nakuur problemen met de tren af?

heb de aromasin liggen hoor daar niet van maar of vraag me af of dit dan echt nodig is tijdens nakuur.
 
Bigcat

Een vriend van me is 4jaar behandeld met hgh (humatropin) onder dokters toezicht.
Dit was in de leeftijd van 14 t/m 18 ivm een groeistoornis, kan dit problemen geven op latere leeftijd?

Alvast bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven