Fitness Seller

Vraag het aan...Big Cat (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik had nog iets waar ik niet zeker over ben.

zit nu op

1-3 50mg winstrol
1-14 500mg primo
5-14 tren A
1-5 500mg omnadren
5-14 250mg test

( beetje onoverzichtelijk idd)

maar als ik nu van de tren af ben, en ik neem dan nog 4-6 weken 1000mg test EW
Ben ik dan ook van die nakuur problemen met de tren af?

heb de aromasin liggen hoor daar niet van maar of vraag me af of dit dan echt nodig is tijdens nakuur.

Snap niet waarom je uberhaupt per se aromasin nodig hebt in je nakuur. Een anti-estrogeen in je nakuur, doorgaans zijn SERMS beter te controleren, zal de negatieve feedback van estrogeen wegnemen. Bottleneck blijft de teelballen, zolang je die op volle grote hebt tegen dat je stopt stel je het wel goed gelijk hoe. Tren is iets onderdrukkender, maar denk niet dat je minder onderdrukking gaat hebben door je cycle 4 weken langer te maken :p Laat je HCG lopen tot zeker 2 weken na de kuur, en begin je anti-e onmiddelijk na de kuur voor toch zeker een 6tal weken.
 
Snap niet waarom je uberhaupt per se aromasin nodig hebt in je nakuur. Een anti-estrogeen in je nakuur, doorgaans zijn SERMS beter te controleren, zal de negatieve feedback van estrogeen wegnemen. Bottleneck blijft de teelballen, zolang je die op volle grote hebt tegen dat je stopt stel je het wel goed gelijk hoe. Tren is iets onderdrukkender, maar denk niet dat je minder onderdrukking gaat hebben door je cycle 4 weken langer te maken :p Laat je HCG lopen tot zeker 2 weken na de kuur, en begin je anti-e onmiddelijk na de kuur voor toch zeker een 6tal weken.
Ook mijn advies m.b.t. hCG zo'n beetje; hCG door laten lopen t/m eerste week nakuur, wanneer gebruik van een SERM de gonadotrofines alweer op peil heeft.
 
Bigcat

Een vriend van me is 4jaar behandeld met hgh (humatropin) onder dokters toezicht.
Dit was in de leeftijd van 14 t/m 18 ivm een groeistoornis, kan dit problemen geven op latere leeftijd?

Alvast bedankt.

Ben me niet bewust van enige problemen op latere leeftijd na het behandelen van groeistoornissen met HGH. Het wijst uiteraard op een tekort aan endogeen HGH, en dat zal uiteraard iets zijn waar hij nog steeds mee zal kampen dan.
 
Nadelen Anti-E (arimidex) tijdens bv. Test E + Bold 750/750 - om water bloat onder controle te houden?

Of is dit altijd wel te adviseren tijdens hoger gedoseerde bulkers?
 
Ben me niet bewust van enige problemen op latere leeftijd na het behandelen van groeistoornissen met HGH. Het wijst uiteraard op een tekort aan endogeen HGH, en dat zal uiteraard iets zijn waar hij nog steeds mee zal kampen dan.


Beste jongen is nu 23jaar 1.74m geworden , heeft alles op de rit. Geen medicijnen meer en heeft een normaal sociaal leven .

Heb deze vraag wel eens vaker gesteld aan verschillende mensen/artsen/bodybuilders maar niemand kan eigenlijk een antwoord geven hierop.

In iedergeval bedankt grote poes!
 
Snap niet waarom je uberhaupt per se aromasin nodig hebt in je nakuur. Een anti-estrogeen in je nakuur, doorgaans zijn SERMS beter te controleren, zal de negatieve feedback van estrogeen wegnemen. Bottleneck blijft de teelballen, zolang je die op volle grote hebt tegen dat je stopt stel je het wel goed gelijk hoe. Tren is iets onderdrukkender, maar denk niet dat je minder onderdrukking gaat hebben door je cycle 4 weken langer te maken :p Laat je HCG lopen tot zeker 2 weken na de kuur, en begin je anti-e onmiddelijk na de kuur voor toch zeker een 6tal weken.

haha nee dat herstel iets langer gaat zijn snap k maar heb goed betaalde baan dus hmg enz zou geen probleem zijn mocht het iets uitlopen ( men kuur)

gebruik geen hcg trouwens, bijna geen plek om dit op te bergen... kan moeilijk koelkast boven gaan plaatsen, word me moeder gek haha.

Moet ook zeggen dat me ballen nog steeds 85%+ van normale grote zijn en zit al 2 weken op tren A, 6 weken ON in totaal. En heb nog nooit last van een dip gehad.. normaal is 4 weekjes nakuren genoeg voor mij om nergens last van te hebben.
 
haha nee dat herstel iets langer gaat zijn snap k maar heb goed betaalde baan dus hmg enz zou geen probleem zijn mocht het iets uitlopen ( men kuur)

gebruik geen hcg trouwens, bijna geen plek om dit op te bergen... kan moeilijk koelkast boven gaan plaatsen, word me moeder gek haha.

Moet ook zeggen dat me ballen nog steeds 85%+ van normale grote zijn en zit al 2 weken op tren A, 6 weken ON in totaal. En heb nog nooit last van een dip gehad.. normaal is 4 weekjes nakuren genoeg voor mij om nergens last van te hebben.
Komt meestal op week 3-4
 
Ik vind er niet veel nieuws aan. Hij legt met heel veel detail uit wat eigenlijk neerkomt op de 5 principes van hypertrofie die ik in een artikel op MASS uitleg.
Heb je toevallig een link naar dit artikel? ben hier wel benieuwd naar
 
Big Cat, in het verleden ben ik meerdere zenuwen verloren in mijn rechterschouder.

De spieren zitten er nog en de aanhechtingen zitten er nog. Alleen zeggen de artsen dat door de verloren zenuwen de spieren in mijn schouder langzamer groeien dan de rest.

Wat zou kunnen helpen om alleen specifiek die spieren te kunnen laten groeien?

mvg, Thom
 
Big Cat, in het verleden ben ik meerdere zenuwen verloren in mijn rechterschouder.

De spieren zitten er nog en de aanhechtingen zitten er nog. Alleen zeggen de artsen dat door de verloren zenuwen de spieren in mijn schouder langzamer groeien dan de rest.

Wat zou kunnen helpen om alleen specifiek die spieren te kunnen laten groeien?

mvg, Thom


Synthol.



Oke flauw...
 
Nadelen Anti-E (arimidex) tijdens bv. Test E + Bold 750/750 - om water bloat onder controle te houden?

Of is dit altijd wel te adviseren tijdens hoger gedoseerde bulkers?

Dit heb ik nooit 100% wetenschappelijk gestaafd, dus neem het voor wat het waard is, maar in al die jaren heb ik sterk de indruk gekregen dat mensen die Aromatase blokkers nemen zichzelf net gevoeliger maken voor estrogeen als ze er dan mee stoppen. Raar genoeg zijn het altijd die mensen die uit angst een aromatase blokker nemen die uiteindelijk dan probs met gyno krijgen, beetje selffulfilling prophecy bijna, terwijl gyno op zich eigenlijk niet zo frequent voorkomt als je zou denken door op BB boards rond te hangen. Vandaar dat ik doorgaans aan raad om zonder te starten, met een SERM bij de hand, en als problemen zich voordoen met acute behandeling te starten, en als je probs hebt, ofwel daarna te opteren voor iets minder natte kuren, ofwel uit voorzorg telkens aromatase blokker te nemen. In dat geval zou ik dan wel een suicide inhibitor as aromasin aanraden, die hebben minder rebound.

---------- Toegevoegd om 07:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:18 ----------

Beste jongen is nu 23jaar 1.74m geworden , heeft alles op de rit. Geen medicijnen meer en heeft een normaal sociaal leven .

Heb deze vraag wel eens vaker gesteld aan verschillende mensen/artsen/bodybuilders maar niemand kan eigenlijk een antwoord geven hierop.

In iedergeval bedankt grote poes!

Wel er is een reden waarom ze de behandeling daarna stoppen, het heeft geen direct aantoonbare gevolgen voor de kwaliteit van je leven. Maar als die jongen dan idd begint te trainen kan het best zijn dat hij er op zich wat langer over doet dan meesten om te groeien, een neiging ontwikkeld om wat meer vet vast te houden. Maar ja, GH is kostelijk. Op voorschrift dragen wij de kost niet, maar als de dokter hem op 23 nog altijd behandelde zou zijn ziekenfonds mss wel vragen stellen ;)

---------- Toegevoegd om 07:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:20 ----------

haha nee dat herstel iets langer gaat zijn snap k maar heb goed betaalde baan dus hmg enz zou geen probleem zijn mocht het iets uitlopen ( men kuur)

gebruik geen hcg trouwens, bijna geen plek om dit op te bergen... kan moeilijk koelkast boven gaan plaatsen, word me moeder gek haha.

Moet ook zeggen dat me ballen nog steeds 85%+ van normale grote zijn en zit al 2 weken op tren A, 6 weken ON in totaal. En heb nog nooit last van een dip gehad.. normaal is 4 weekjes nakuren genoeg voor mij om nergens last van te hebben.

Ok, maar vergis je niet dat geen last voor jou automatisch betekend dat je hersteld bent. Veel mensen denken vaak "mooi, nakuurtje gedaan, ben er door" maar dan zie je in hun bloedresultaten dat test op dat moment nog op rock bottom zit. Die komt er dan een maand later doorgaans wel door hoor, maar ik wil maar zeggen dit zijn geen dingen die je acuut gaat waarnemen. Nuja, als je er geen last van hebt en je hebt geen opmerkingen over teveel spierverlies over tijd, dan moeten we er ook geen probleem van maken.

Moet je HMG trouwens ook niet in de koelkast bewaren ?

---------- Toegevoegd om 07:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:23 ----------

Big Cat, in het verleden ben ik meerdere zenuwen verloren in mijn rechterschouder.

De spieren zitten er nog en de aanhechtingen zitten er nog. Alleen zeggen de artsen dat door de verloren zenuwen de spieren in mijn schouder langzamer groeien dan de rest.

Wat zou kunnen helpen om alleen specifiek die spieren te kunnen laten groeien?

mvg, Thom

Als je ze extern kan localiseren mogelijk elektrische stimulatie. Met een apparaat dan, steek je vingers niet in de stekker he :p Maar isoleren zal moeilijk zijn, de zenuwen bepalen welke spierclusters eerst ingeschakeld worden, dus je gaat ze zelfs pas gaan activeren als je zwaar gaat heffen.
 
Geloof het wel maar voor kortere tijd.. Als er 4 maand lang vials in de koelkast liggen, tja;p
 
Wat heb ik nodig om een tweede Schwarzenegger te worden? :D
 
  • Like
Waarderingen: mat
Hoe zou een standaard trainingsschema er voor een juicer er volgens jouw moeten uitzien voor een juicer die maximaal voor massa gaat? Ik weet dat je je 5 principes hebt, maar kan je dat wat meer concreet maken?
 
  • Like
Waarderingen: mat
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven