Fitness Seller

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste BC, ik kom zeker naar een seminar.

Even een vraagje, welke dosis t3 beveel je aan met een man hgh 5 iu (hyge minimaal) en een vrouw 2,5 iu hg.

Een andere vraag, ik ga masteron een keer proberen, ipv provi, met test 750 pw, doel, droge massa, ben zelf al best wel droog (aders overal), gewicht is niet belangrijk.

Ben nu bezig met hgh 5 iu p/d, en ongeveer 750 mg test, Ben gewend t4, 100 tot 300 mcg

gr
dave

BC,

Zit nu op 250 test en 400 tren en heb last van 'backpumps' wat zou ik hier tegen kunnen doen? Taurine heb ik nu staan en gebruik ik nu sinds gister..

Ene Henselmans vraagt +-300 euro voor zijn seminars als ik me niet vergis..

Als je een seminarie zou willen doen, zou je eigenlijk seminars moeten geven op verscheidene "niveau's" lijkt me. Beginners zullen er in geïnteresseerd zijn maar als je daar met heel complexe zaken gaat afkomen gaan zij er niets van begrijpen. Als je het over "gemakkelijke" zaken gaat hebben gaan de gevorderden teleurgesteld zijn.. Lijkt me moeilijk om zo een seminarie op een groot publiek af te stemmen.
Ook zou ik er niet van verschieten dat er op zo'n seminarie een of andere r*tard komt foto's nemen en er een sensationeel stuk over schrijft in de krant. Al kan je dat ook wel zien als héél goede reclame :)..

Ik zou eerder gewoon volop gaan voor persoonlijk advies (online en in persoon). Met de kennis die jij en Getxxl hebt kan je torenhoge bedragen vragen.

Al moet je wel rekening houden wat er juridisch allemaal mogelijk is. Maar dat weet je zelf ook wel.

ik zie niet onmiddelijk in wat de toegevoegde waarde van zo'n seminarie zou zijn tav dit topic, buiten dat het misschien wat gestructureerder wordt gepresenteerd, maar uiteindelijk gaat het toch weer uitlopen op een Q and A sessie zoals je dit hier al hebt.

Goed, vanaf heden is dit topic dus gesloten :p

Nee, ik mag toch hopen dat ik wel een stuk meer kan bieden dan wat hier staat als ik het in een gestructureerde seminar kan gieten. Er zal veel meer basis uitleg en detail aan te pas komen, en hopelijk wanneer je buiten gaat een idee geven hoe alles in elkaar steekt, in detail, dus meer het hoe, en niet alleen het antwoord op losse vragen. Uiteraard kan er ruimte gemaakt worden voor Q&A nadien.Voor losse vragen heb ik nog nooit iemand om geld kunnen vragen, en zal dat waarschijnlijk ook nooit kunnen, en zou het al helemaal stom vinden om een afstand af te leggen en te betalen om dan een uur of twee naar andermans vragen te luisteren om er dan zelf eentje te kunnen stellen :p

Het gaat dus wel degelijk om een seminar, en geen vragenuurtje :p

---------- Toegevoegd om 19:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:35 ----------

Voor 90 euro eis ik op z'n minst een happy ending met chicks.

Nee, happy endings zijn extra, en sorry, geen chicks voorhanden :p

---------- Toegevoegd om 19:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:36 ----------

Even een vraagje, welke dosis t3 beveel je aan met een man hgh 5 iu (hyge minimaal) en een vrouw 2,5 iu hg.

25-50 en 25 respectievelijk, zeker 50 als er tren bij is.

Een andere vraag, ik ga masteron een keer proberen, ipv provi, met test 750 pw, doel, droge massa, ben zelf al best wel droog (aders overal), gewicht is niet belangrijk.

Ben nu bezig met hgh 5 iu p/d, en ongeveer 750 mg test, Ben gewend t4, 100 tot 300 mcg

Mss toch even vermelden voor iedereen, wanneer je zegt HGH liefst specifieren dat het wel degelijk pharm grade is (mss met merk), want je kunt geen dosis plakken op generics, als er al iets in zit.

---------- Toegevoegd om 19:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:40 ----------

BC,

Zit nu op 250 test en 400 tren en heb last van 'backpumps' wat zou ik hier tegen kunnen doen? Taurine heb ik nu staan en gebruik ik nu sinds gister..

Ik heb dit probleem nooit verstaan. Er zijn hele hoop mensen die goed geld betalen voor supplementen die hun pumps geven en niet veel anders :p 10-20 seconden stretchen na je set, mss 30-60 sec langer rusten en gewoon doortrainen ;)

Goed, vanaf heden is dit topic dus gesloten :p

Nee, ik mag toch hopen dat ik wel een stuk meer kan bieden dan wat hier staat als ik het in een gestructureerde seminar kan gieten. Er zal veel meer basis uitleg en detail aan te pas komen, en hopelijk wanneer je buiten gaat een idee geven hoe alles in elkaar steekt, in detail, dus meer het hoe, en niet alleen het antwoord op losse vragen. Uiteraard kan er ruimte gemaakt worden voor Q&A nadien.Voor losse vragen heb ik nog nooit iemand om geld kunnen vragen, en zal dat waarschijnlijk ook nooit kunnen, en zou het al helemaal stom vinden om een afstand af te leggen en te betalen om dan een uur of twee naar andermans vragen te luisteren om er dan zelf eentje te kunnen stellen :p

Het gaat dus wel degelijk om een seminar, en geen vragenuurtje :p

---------- Toegevoegd om 19:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:35 ----------

Nee, happy endings zijn extra, en sorry, geen chicks voorhanden :p

---------- Toegevoegd om 19:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:36 ----------

25-50 en 25 respectievelijk, zeker 50 als er tren bij is.

Mss toch even vermelden voor iedereen, wanneer je zegt HGH liefst specifieren dat het wel degelijk pharm grade is (mss met merk), want je kunt geen dosis plakken op generics, als er al iets in zit.

---------- Toegevoegd om 19:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:40 ----------

Ik heb dit probleem nooit verstaan. Er zijn hele hoop mensen die goed geld betalen voor supplementen die hun pumps geven en niet veel anders :p 10-20 seconden stretchen na je set, mss 30-60 sec langer rusten en gewoon doortrainen ;)

Ik dacht net te vragen of het een vage side was ofzo. Niets lekkerder dan een pomp toch ?

Ene Henselmans vraagt +-300 euro voor zijn seminars als ik me niet vergis..

En gezien wat hij schrijft zou ik daar nog de benzine niet voor willen betalen om er te raken. Maar is zo, is altijd men grootste probleem geweest. Scott Adams, de auteur en tekenaar van de cartoon dilbert, zei ooit dat het beste financiele advies dat hij ooit gekregen was dat hij zichzelf hoog moest prijzen. En toen iemand hem eerste keer vroeg voor een lezing vroeg hij een bedrag dat hij zelf exorbitant vond, maar die mensen zeiden onmiddelijk toe.

Jezelf naar waarde schatten is belangrijk, en iets wat ikzelf nooit heb gekunnen. Ik doe dit graag, en ik help mensen graag, en dan doe je veel voor niks en dan krijg je, ondanks feit dat je advies beter is dan die mensen die 300 euro vragen, commentaren van mensen als "ik krijg het hier toch voor niks ?" en "voor die prijs wil ik een happy ending met chicks".

Mensen apprecieren het gewoon niet meer ... En is spijtig, want heb geen zin om mensen daar 300 euro voor te vragen, maar als ik dit dan lees, dan twijfel ik wel of ik er goed aan doe om nog mensen gratis te helpen.

Als je een seminarie zou willen doen, zou je eigenlijk seminars moeten geven op verscheidene "niveau's" lijkt me. Beginners zullen er in geïnteresseerd zijn maar als je daar met heel complexe zaken gaat afkomen gaan zij er niets van begrijpen. Als je het over "gemakkelijke" zaken gaat hebben gaan de gevorderden teleurgesteld zijn.. Lijkt me moeilijk om zo een seminarie op een groot publiek af te stemmen.
Ook zou ik er niet van verschieten dat er op zo'n seminarie een of andere r*tard komt foto's nemen en er een sensationeel stuk over schrijft in de krant. Al kan je dat ook wel zien als héél goede reclame :)..

Nee, daarom wil ik voor een eerste ook een intermediair niveau nemen dat wat opbouwt. Als het onderwerp bv AAS is, dan zal een gevorderde mss inderdaad aan het eerste half uur weinig hebben, omdat je door de basis moet voor de beginners, maar het volgende anderhalf uur wordt dan wel progressief interssanter voor iedereen, denk ik.

Ik zou eerder gewoon volop gaan voor persoonlijk advies (online en in persoon). Met de kennis die jij en Getxxl hebt kan je torenhoge bedragen vragen.

Ja, maar wil ook geen zo'n lazar angelov worden die geld vraagt voor stomme voorgemaakte trainingsprogrammatjes en wat kuuradvies :p Wil dit heel graag uitwerken, maar ik wil er wel echt waar voor bieden, dus moet wel een systeem hebben waarbij ik mensen toch wat van op afstand kan opvolgen. Ideaal gezien moet je iemand eerst een dag of 3-4 van dichtbij kunnen volgen, maar zowel qua mobiliteit als tijd ben ik daartoe momenteel veel te beperkt.

Hoe ziet eigenlijk zoon sessie er uit als bij de log die je bij houdt, kun je kort uitleggen hoe je daar te werk gaat?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.129
Persoonlijk zou ik meer heil zien in jou/jullie(getxxl) geval in een boek schrijven. Begrijpelijk geschreven maar toch diep op de materie ingaan. Denk dat het aantal bezoekers van seminars tegen zullen vallen, daarnaast is eea dusdanig complex dat terug kijken en lezen gewoon nodig zal zijn.

achterhaald of zit er een voordeel aan?

Lijkt me wat overkill. 40 nolva + 100 clomid is al equivalent aan zo'n 80-90 mg nolva, terwijl je zelden veel hebt aan meer dan 40 mg.

---------- Toegevoegd om 20:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:01 ----------

Hoe ziet eigenlijk zoon sessie er uit als bij de log die je bij houdt, kun je kort uitleggen hoe je daar te werk gaat?

Hoe bedoel je ? Hoe ik iemand begeleid zoals die persoon ?

Lijkt me wat overkill. 40 nolva + 100 clomid is al equivalent aan zo'n 80-90 mg nolva, terwijl je zelden veel hebt aan meer dan 40 mg.

---------- Toegevoegd om 20:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:01 ----------

ja in de log, hoe je dat nu doet. ik kan me er echt weinig van voorstellen maar ben er erg benieuwd naar.
Ga je samen een trainingsschema/kuurschema/voedingssschema maken en laat je het hem uitvoeren en dan wekelijks uurtje kijken voor aanpassingen of? Weet niet of het uit te leggen valt

is clomid dan uberhaupt wel nodig? dus dan is 20nolva en 50clomid enough

ja in de log, hoe je dat nu doet. ik kan me er echt weinig van voorstellen maar ben er erg benieuwd naar.
Ga je samen een trainingsschema/kuurschema/voedingssschema maken en laat je het hem uitvoeren en dan wekelijks uurtje kijken voor aanpassingen of? Weet niet of het uit te leggen valt

De eerste week is meestal redelijk intensief, ga ik samen met ze gaan trainen, omdat ik wel wil dat ze 100% begrijpen wat ik bedoel met men trainingsprincipes en hoe ik die toepas. Dat is beetje een angst voor mij met pure online begeleiding, dat het soms moeilijk overbrengen is wat je verwacht qua voeding en training, en dat is wel vereiste voor vooruitgang natuurlijk. Meestal is dat dan een keer of 5 in de gym waarbij we elk aspect van training overlopen en een uurtje of twee bij mij thuis over voedselvoorbereiding, opties, keuzes, hoe je het jezelf gemakkelijk maakt etc. Wanneer er AAS bij komen kijken, dan moeten we het uitgebreid hebben over basiskennis en ervaring tot nu toe, etc, om te weten wat de volgende stap is. Daaruit volgt dan meestal eerste evaluatie, en daarop baseer je dan het trainingsprogramma (omdat exercise keuze uiteindelijk voor het overgrote deel terugkomt op balans creeeren).

Na de eerste twee weken hangt het ervan af. Soms zijn het mensen die ik goed ken, zoals in dit geval, en die je enkele malen per week ziet of hoort, en dan gebeurt alles heel dynamisch, 5 min hier en 10 min daar etc. Soms zijn het mensen die ik gewoon van in de gym ken, en dan overleg je eens in de week, en zijn er vragen dan ben je toch altijd in de gym te vinden. En als het mensen zijn die verder af wonen, dan is het wel kwestie van ook nauwkeurig communicatie af te spreken, alvast op voorhand basisposes leren, hoe ze best foto's nemen, wanneer ze best wat meten etc.

Naar wedstrijdvoorbereiding wordt alles wel een stuk intensiever weer omdat er heel veel timing bij komt kijken, maar dat is maar een 6-tal weken per jaar.

---------- Toegevoegd om 20:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:31 ----------

is clomid dan uberhaupt wel nodig? dus dan is 20nolva en 50clomid enough

meestal wordt enkel nolva gebruikt, 20-40, omdat clomid meer sides heeft. Spijtig genoeg zijn de derde generatie SERMs nooit echt doorgedrongen op de zwarte markt want bazedoxifene, raloxifene en lasefoxifene zijn eigenlijk nog beter qua profiel. Denk de eerste UG die uitpakt daarmee wel een killing kan maken, want ben ondertussen gigantische fan van raloxifene : anti-estrogeen, prostaatbescherming etc.

Wat voor een dosis raad je aan als je raloxifene (Evista) gebruikt ipv Tamoxifen?

Persoonlijk zou ik meer heil zien in jou/jullie(getxxl) geval in een boek schrijven. Begrijpelijk geschreven maar toch diep op de materie ingaan. Denk dat het aantal bezoekers van seminars tegen zullen vallen, daarnaast is eea dusdanig complex dat terug kijken en lezen gewoon nodig zal zijn.

Dat boek zou ik zeker kopen ;). Verdomd interessant topic dit.

Is nolvadex niet toxisch voor bepaalde cellen en clomid niet? Correct me if i'm wrong, maar ik voel me altijd wat beter als ik 50mg clomid als PCT hanteer ipv 20mg nolva, of heeft clomid meer bijwerkingen in het algemeen tov nolva?

Wat voor een dosis raad je aan als je raloxifene (Evista) gebruikt ipv Tamoxifen?

1 tab (60 mg) is in nagenoeg alle gevallen meer dan voldoende.

---------- Toegevoegd om 21:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:59 ----------

Dat boek zou ik zeker kopen ;). Verdomd interessant topic dit.

Mijn aandachtsspanne is te kort voor een boek :p Al had ik wel kort geleden het idee stukken als artikelen te publiceren, en dan per drie artikelen te bundelen en als soort van maandelijkse nieuwsbrief te sturen. Dan kan ik het na enige tijd bundelen als boek, en voor de subscribers is het boek dan uiteraard gratis ;)

---------- Toegevoegd om 21:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:01 ----------

Is nolvadex niet toxisch voor bepaalde cellen en clomid niet? Correct me if i'm wrong, maar ik voel me altijd wat beter als ik 50mg clomid als PCT hanteer ipv 20mg nolva, of heeft clomid meer bijwerkingen in het algemeen tov nolva?

In het algemeen wel ja, maar moet nu ook niet denkden dat voor die aantal weken aan 20 mg nolva of 50 mg clomid er een groot risico is op iets, dus als je je echt beter voelt op clomid, en het doet zen ding goed genoeg, dan blijft dat zeker een optie hoor.

Mijn aandachtsspanne is te kort voor een boek :p Al had ik wel kort geleden het idee stukken als artikelen te publiceren, en dan per drie artikelen te bundelen en als soort van maandelijkse nieuwsbrief te sturen. Dan kan ik het na enige tijd bundelen als boek, en voor de subscribers is het boek dan uiteraard gratis ;)

waar kan ik mijn email naar toesturen? :p

Big cat en xxl ook trouwens vind het echt heel interessant allemaal en basseer eigenlijk mijn keuzes, met betrekking op kuren, hcg protocol, etc op jullie feiten/meningen/uitleg ik heb xxl al veels teveel pm gestuurd en altijd duidelijk uitleg gekregen.
ik zou zon seminar over aas niet bijwonen denk ik omdat ik liever lees, echter zou ik xxl zijn boek zo kopen en bc jouw nieuwsbrief maandelijks voor betalen.
wat zoiets zou moeten kosten weet ik niet maar ik zou er genoeg voor over hebben.
Succes ermee iig en thnx.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven