maarten4
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 19
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan er niks aan doen maar heb er anders toch flink last van en ben geen aansteller.
Iemand die er wat voor weet?
dankje voor de uitleg BC![]()
Lijkt me een intensieve bezigheid maar ook wel erg leuk om te doen
. Ik ben in elk geval al zéér geïnteresseerd!
)!Het zou inderdaad fijn zijn als de seminarie wat dichter bij de Belgische grens zou zijn. Ik ben in elk geval al zéér geïnteresseerd!
Misschien kan er tijdens de seminarie ook een soort cursus/informatiebundel uitgedeeld worden zodat de seminarie gemakkelijk te volgen is en iedereen ook wat op papier heeft staan voor naderhand. Lijkt mij op die manier wel een (overzichtelijker) meerwaarde t.o.v. dit topic.
Hoedanook blijft dit topic een meerwaarde voor het forum (waarvoor dank BC)!

Big cat,
Even een vraagje over cutten op tren.
Ik ben de laatste tijd aan het bulken geweest op 500mg test, 500mg bold, 75mg tren a ed.
Op me zwaarst woog 118 kilo, alleen vrij vochtig en 15% vet.
Nu ben ik deze week begonnen op onderhoud te eten 3877 kcal, 351gr eitwit, 434gr kh en 84gr vet.
Met als doel wat vocht en vet kwijt te raken, ik blijf gewoon on op de dezelfde dosringen.
Alleen na elke maaltijd heb ik last van een te laag bloedsuiker, dit is egt heel vervelend.
Tijdens de coïtus helemaal, erectie verdwijnt dan ook als sneeuw voor de zon.
Nu wil ik volgende week op 3500 kcal gaan zitten, 336gr eiwit, 243gr kh en 145gr vet.
En al de koolhydraten rond mijn training gaan nemen.
Alleen hoe ga ik dit voor elkaar krijgen zonder om te vallen door een te laag bloedsuiker?
Is er iets wat ik hier tegen kan doen? Zonder mijn kcal te verhogen?
Alvast bedankt!
Lage bloedsuiker na maaltijden is meestal het gevolg van een extreme insulinepiek tijdens de maaltijd (kan wel enigzins erger zijn door lage cort van de tren) dus denk als je minder carbs in je maaltijden steekt dat bloedsuiker doorgaans meer zal normaliseren, maar voor die maaltijden met veel carbs ook zorgen dat je vertering niet te snel verloopt, meer trage carbs, mss beetje extra vet of caseine (melk drinken na maaltijd ?)

Thnx, ik zal wat experimenten met melk en vet.
Mijn maaltijden bevatten niet veel koolhydraten nu, ook geen snelle.
Mijn eerste maaltijd van vandaag was om 7uur:
80gr havermout, 30gr whey, 5st ei-eiwit, 5gr cacao, 5gr tarwegras.
Nou om half 9 zat ik trillend en zwetend op mn bureaustoel.
Morgen even wat kokosolie toe voegen, kijken of het beter gaat.
Volgende week zal ik van 7:00 tot 18:00 geen koolhydraten eten, alleen eiwitten en vet.
Misschien omdat ik dan geen insuline pieken creëer, zal ik ook geen last krijgen van een te laag bloedsuiker.
Ik ben benieuwd.

@BC:
Als je kuurt en je niet gebruik zou maken van het cruise en blast principe, is het mogelijk dat je testosteron level lager komt te liggen dan wat je vantevoren naturel al had.
Dus uiteindelijk zou je na verloop van tijd na het kuren met een definitieve lage test spiegel komen te zitten dan wat je ooit had??
Big cat , hoe sta jij tegenover het zelf maken van je gear ? Zal deze zuiverder zijn of is het te veel moeite voor niets ?
Lijkt me wel interessant aangezien het makkelijk is zuiver poeder te bestellen.
hoe weet jij of het poeder zuiver is, ik kan me niet voorstellen dat ug labs miinder zuiver poeder hebben/aan kunnen komen dan jij
Labs kunnen wel kiezen hoe ze hun vial doseren. Je gelooft toch niet dat er bv bij tren a 100mg/ml inzit ?
Ik geloof geen enkel ug lab hoor. Maar dat ligt niet perse aan hun uiteraard.