AndroidHealthClinic

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Big Cat,

Wat een verassing om jouw naam hier op dbb te zien. Het is ondertussen al een aantal jaar geweest dat ik hier weer ben geweest maar dit laat toch wel zien dat het nog goed gaat met DBB!! Heb heel wat stukken van jou gelezen in al die jaren en het is eigenlijk wel een eer dat ik nu persoonlijk een vraag aan je kan stellen.

Ik ben van plan om nog een aantal jaar on te blijven maar heb toch wel een kinderwens en wil ook niet heel mijn leven on blijven. Wat is volgens jou de beste manier om mijn eigen testosteron productie en vruchtbaarheid na jaren lang gebruik weer te herstellen als het zover komt? Moet ik dan aan een combinatie van HMG, HCG, nolva en aro denken? En aan welke dosis en duur moet ik denken? Ik ben trouwens nog wel jong dus dat is gelukkig wel een voordeel qua herstel mogelijkheden.

Aangezien je toch zo graag big cat zijn literatuur leest, zou ik het topic eens herlezen. Heeft reeds een manier met behulp van hcg aangeraden.

Hoef je trouwens niet voor off te gaan, aangezien ik denk dat je dat suggereert?

Edit: ah, je zou liefst wel off gaan

Aangezien je toch zo graag big cat zijn literatuur leest, zou ik het topic eens herlezen. Heeft reeds een manier met behulp van hcg aangeraden.

Hoef je trouwens niet voor off te gaan, aangezien ik denk dat je dat suggereert?

Edit: ah, je zou liefst wel off gaan

Het is wel al een beetje een doolhof aan het worden. 50 pagina's aan wijsheid.

oh trouwens, weet niet meer precies waar mag dacht dat jij ( big cat) niet geloofde in '' back pumps''
Ik kan comfirmen ( uit eerste hand) dat dit bij epi op high dose wel een side is..
deed 2/3 sets voor onderrug en ik liep net als een gorilla.
Taurine @ 5gram/dag is het antwoord hierop.

Ik geloof wel in back pumps, ik noem het gewoon geen side. Pumps are fun. Dinsdag nog had ik na supersetjes pumps in men armen die zo pijnlijk waren dat ik men handen niet kon sluiten en het even voelde als een tourniquet rond men elleboog. Maar dan weet je tenminste dat je traint wat je moet trainen en het ziet er ook gewoon beestachtig uit :p

* kort vraagje nog. Zou HGH de potentie hebben men huid @ onderbuik strak te trekken? Het zijn geen lappen vel natuurlijk ( anders zou ik de vraag niet stellen) maar heb het idee dat men vel @ onderbuik te los is om echt strak te worden.

Heb al meerdere dingen over HGH gelezen natuurlijk maargoed het meeste wat k erover kan vinden is broscience, tenminste ; over datgene waar mij het om gaat.

Huid wordt in elk geval een stuk olieachtiger en elastisch. Is een van de weinige effecten die je al gaat zien op korte termijn. En van zowel IGF-1 als zinc (IGF modulator) weten we dat ze heel snel helende en positieve effecten hebben op de huid. Dus ja, bijna zeker van dat het toch wel iets kan helpen, als de huid idd het probleem is.

---------- Toegevoegd om 20:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:50 ----------

Big cat , hoe sta jij tegenover het zelf maken van je gear ? Zal deze zuiverder zijn of is het te veel moeite voor niets ?
Lijkt me wel interessant aangezien het makkelijk is zuiver poeder te bestellen.

Zuiverder weet je nooit, maar je elimineert in elk geval de onderdosering die vaak eigen is aan UG gear. En het is relatief weinig moeite, zeker als je het goedkoper krijgt. Vroeger nog vaak gedaan, maar veel goede powder sources zijn er niet meer.

---------- Toegevoegd om 20:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:51 ----------

Van sommige geloof ik het wel hoor.

is echt heel uitzonderlijk hoor. Laat ons zeggen dat zelfs de beste vaak maar rond de 90% zitten. Of het moet ergens een nieuwer merk zijn dat nog naam moet maken.

---------- Toegevoegd om 20:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:53 ----------

Beste Big Cat,

Wat een verassing om jouw naam hier op dbb te zien. Het is ondertussen al een aantal jaar geweest dat ik hier weer ben geweest maar dit laat toch wel zien dat het nog goed gaat met DBB!! Heb heel wat stukken van jou gelezen in al die jaren en het is eigenlijk wel een eer dat ik nu persoonlijk een vraag aan je kan stellen.

Ik ben van plan om nog een aantal jaar on te blijven maar heb toch wel een kinderwens en wil ook niet heel mijn leven on blijven. Wat is volgens jou de beste manier om mijn eigen testosteron productie en vruchtbaarheid na jaren lang gebruik weer te herstellen als het zover komt? Moet ik dan aan een combinatie van HMG, HCG, nolva en aro denken? En aan welke dosis en duur moet ik denken? Ik ben trouwens nog wel jong dus dat is gelukkig wel een voordeel qua herstel mogelijkheden.

Doorgaans voor mensen die nog kinderen willen of nog willen off komen is het best om meteen al de HCG er bij te nemen en te blijven onderhouden voor de ganse duur, zodat er nooit atrofie optreed. Ik vermoed dat het bij jou in dit geval, gezien de vraag, daar al wat laat voor is ? Herstel na lange tijd aan is meestal kwestie van toch een maand of 3-4 behandeling met HCG (al dan niet met HMG, het toegevoegde nut van HMG bij voldoende HCG blijft twijfelachtig). Maar je kan dit eventueel al on cycle doen en daarna onderhouden op 2x500 IU. In merendeel van de gevallen is kans dan groot dat je zelfs kinderen kan krijgen terwijl je nog on bent, in slechtste geval kun je tamelijk snel, binnen de 2-3 maand volledig herstellen bij off komen.

Doorgaans voor mensen die nog kinderen willen of nog willen off komen is het best om meteen al de HCG er bij te nemen en te blijven onderhouden voor de ganse duur, zodat er nooit atrofie optreed. Ik vermoed dat het bij jou in dit geval, gezien de vraag, daar al wat laat voor is ? Herstel na lange tijd aan is meestal kwestie van toch een maand of 3-4 behandeling met HCG (al dan niet met HMG, het toegevoegde nut van HMG bij voldoende HCG blijft twijfelachtig). Maar je kan dit eventueel al on cycle doen en daarna onderhouden op 2x500 IU. In merendeel van de gevallen is kans dan groot dat je zelfs kinderen kan krijgen terwijl je nog on bent, in slechtste geval kun je tamelijk snel, binnen de 2-3 maand volledig herstellen bij off komen.

Shit :S dan kan ik beter ook maar beginnen. Om amerikaanse boards zie je vaak dat ze tijdens het kuren gewoon een behandeling doen om alles terug op gang te laten komen.

Shit :S dan kan ik beter ook maar beginnen. Om amerikaanse boards zie je vaak dat ze tijdens het kuren gewoon een behandeling doen om alles terug op gang te laten komen.

ja maar hoe langer je het niet doet, hoe langer het duurt om de boel weer op gang te krijgen. Ok, als chemically enhanced bodybuilder heb je natuurlijk wel iets van compensatie omdat als je 6x per dag vrijt je meer kans hebt dat je prijs hebt, maar toch :p Idealiter is het toch best als je kort nadat je begint te proberen het lukt, en je mss daarna gewoon geen HCG meer moet nemen. Nu, wel even vermelden dat je doorgaans wel goeie maand tijd hebt voor een vrouw voldoende hersteld is van haar pil als ze die al meer dan een jaar neemt ook.

Noem je het nou vrijen? :eek:

Pff hcg zie ik eigenlijk niet zitten. Misschien men zaad maar invriezen maar dat is ook nogal onpersoonlijk om je vriendin zwanger te maken :roflol:

Pff hcg zie ik eigenlijk niet zitten. Misschien men zaad maar invriezen maar dat is ook nogal onpersoonlijk om je vriendin zwanger te maken :roflol:

zat ik ook aan te denken, duur geintje ook ( +- 500 euro) + 50 euro per jaar dat ze het invriezen.

Zeker weten. Maar moeilijk te weten hoeveel daarvan direct te wijten is aan het kuren, en hoeveel aan gewoonweg verouderen.

Dat klinkt apart dus stel persoon x heeft nog nooit gekuurd en weegt bijv 80 kg.
Na 2 kuren weegt persoon x 90 kg.
Nu stopt ie definitief met kuren en kan dus gaan terugzakken tot bijv 75 kg???
Hij blijft er wel bij trainen. kan dat? dan ben je dus door het kuren uiteindelijk verder van huis?

Men beweert dat je altijd gemiddeld 1/3 van je winst behoud?

Dat klinkt apart dus stel persoon x heeft nog nooit gekuurd en weegt bijv 80 kg.
Na 2 kuren weegt persoon x 90 kg.
Nu stopt ie definitief met kuren en kan dus gaan terugzakken tot bijv 75 kg???
Hij blijft er wel bij trainen. kan dat? dan ben je dus door het kuren uiteindelijk verder van huis?

Men beweert dat je altijd gemiddeld 1/3 van je winst behoud?

We hadden het over je test levels, niet je gains. Als die persoon zijn natuurlijke limiet 85 is, dan kan hij in wezen 86-92 kilo vasthouden afhankelijk van zen vetpercentage (hoe meer vet hoe beter je extra gewicht houd), dieet en training. Als die persoon na x aantal kuren 102 weegt, dan zal hij na een tijd weer in die range uitkomen. Of lager als het minder goed gaat.

Enige gevolg van lagere baseline test is dat kans dat ie op natuurlijke wijze weer aan 85 zal geraken als hij eronder raakt, kleiner is, en het sowieso langer zal duren.

Als persoon voordien 72 woog en na 2 kuren 78, dan wist die persoon niet waar hij mee bezig was voor hij begon en zal hij kort daarna weer 72 wegen ;)

ON ben je ook voor altijd, anders heeft het gewoon geen zin. Als je groot wilt blijven althans.

ON ben je ook voor altijd, anders heeft het gewoon geen zin. Als je groot wilt blijven althans.

Dit. Bij mij zijn de voordelen ZO veel meer waard dan de nadelen.

---------- Post added at 22:26 ---------- Previous post was at 22:19 ----------

Hoezo zie je hcg niet zitten dan?

Gewoon , k*t om in te vriezen etc (woon bij men ouders) Ik had vorige x beter een frigo gekocht met vriesvak.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven