Sheikh
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 200
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
chilisaus bro. hoe de **** krijg je anders 250gr ongekookt gew. weg?
K krijg 400 gram ongekookt gewogen weg met alleen een fles water erbij ;P Niet te droog laten worden en je hebt 't zo weg.
K krijg 400 gram ongekookt gewogen weg met alleen een fles water erbij ;P Niet te droog laten worden en je hebt 't zo weg.
400 gram ongekookt? bij mij word het meestal 2.5 keer zo zwaar dus je propt er gewoon 1 kilo in

400 gram ongekookt? bij mij word het meestal 2.5 keer zo zwaar dus je propt er gewoon 1 kilo in
Je lichaam maakt toch bij lange na geen 10iu aan bij een maaltijd?Hij bedoelt dat je er niet snel hypo van wordt. 10 IU komt overeen met wat je normaal aanmaakt voor kleinere licht verteerbare maaltijden.
Je lichaam maakt toch bij lange na geen 10iu aan bij een maaltijd?
Je lichaam maakt toch bij lange na geen 10iu aan bij een maaltijd?
Wat heeft de hoeveelheid slin te maken bij een maaltijd zonder dat je zelf extra slin neemt lolLigt dat er niet aan welk slin je hebt?(hoeveel uur werkzaam)
Hmm oke. Zijn hier toevallig geen onderzoeken van?Enkel whey zal je al snel 0.5 tot 1 IU geven, dan heb je nog geen koolhydraten ingenomen, laat staan een maaltijd die over langere tijd verteerd. Vraag maar aan diabetici wat die doorgaans zetten. Voor boterhammetjes en zo gaan ze een 10-tal IU zetten, en voor grotere, volle maaltijden 20-25 IU. Gezien ons lichaamsgewicht, reken maar wat ruimer.
Wat heeft de hoeveelheid slin te maken bij een maaltijd zonder dat je zelf extra slin neemt lol
Hmm oke. Zijn hier toevallig geen onderzoeken van?

BigCat,
Momenteel zit ik in mijn kuur Test E met Dianabol Kickstart,
Ik heb nog 4 weken te gaan en wil dan graag voor de zomer nog 1 kuur gaan doen
In totaal ben ik dan 12 weken on normaal 13 maar 1 ampul is geknapt :S daarna arofixen.
van aerofixen heb ik 100 tabs liggen 10 mg.
Omdat het normaal tijd on tijd of is is het voor mij even belangrijk om te weten of men de nakuur als tijd off rekent of alszijnde on ?
Ik wil nl weer on voor de zomer en zou graag mijn kuur in mei willen gaan doen ?
Midden februari ben ik klaar met test moet ik dan nakuur doen als ik in mei alweer on zou willen ?
of is dit helemaal niet haalbaar omdat het gewoon weg te slecht is voor je lichaam
en zou ik gewoon de nakuur moeten doen tot midden maart dan tijd of en dan later in het jaar beginnnen ?
Hopelijk kan je wat duidelijkheid zorgen
mvg Sinda
He BC, indien er erfelijke prostaatkanker is, raad jij dan dht af icm met test (masteron bijv) ivm met de werking op de prostaat (Benigne prostaathypertrofie)
Nee, met alle AAS behalve nandrolone en test is er bij voldoende anabole dosissen weinig of geen dissociatie tussen androgene en anabole kenmerken. Dus masteron verschilt dara niet in van trenbolone of wat dan ook. Voor x hoeveelheid anabool effect mag je je aan gelijkaardig androgeen effect verwachten. Ik denk dat je in dit geval wel baat hebt om test laag te houden en eventueel met deca te werken.
Het is onwaarschijnlijk dat AAS ervoor zullen zorgen dat je die kanker (sneller) krijgt, maar de kans dat je er ooit krijgt door je genen is uiteraard reeël en AAS gebruik in het algemeen kan de prognose van je kanker wel serieus doen afnemen. Dus wel iets om mee rekening te houden voor je uberhaupt AAS gebruikt.
Enkel whey zal je al snel 0.5 tot 1 IU geven, dan heb je nog geen koolhydraten ingenomen, laat staan een maaltijd die over langere tijd verteerd. Vraag maar aan diabetici wat die doorgaans zetten. Voor boterhammetjes en zo gaan ze een 10-tal IU zetten, en voor grotere, volle maaltijden 20-25 IU. Gezien ons lichaamsgewicht, reken maar wat ruimer.
Hier diabetes T1, voor zo'n 100g oats met whey + magere kaas en banaan als ontbijt zet ik zo'n 11 IU novorapid, en voor dag 30 IU lantus (traagwerkend), ben zelf nog niet boven de 25IU novorapid gegaan
Intra workout 30g Dextro & 40g Whey = 5IU novorapid