XXL Nutrition

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo BC:

Verschillende mensen zeggen dat de werking en gains van AAS na een week of 6 sterk afneemt door de toename van oa Myostatine.
Daarom redeneren ze, dat de extra gains na 6 weken nihil zijn, behalve dat je bereikt dat je langer onder weg bent met herstellen en dus weer sneller je massa verliest als je langer dan 6 weken zou kuren op een bepaalde dosering.

Dus m.a.w langer kuren dan 6 weken heeft niet veel nut. ik heb het niet over het cruise en blast principe maar gewoon een losstaand enkele kuur.

Is dat waar?

---------- Toegevoegd om 16:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:06 ----------

@BC:

Ben je bekend met RU58841 topic die plaatselijk dht aanvallen op de haren tegengaan?
Het blokt de dht op de haarwortel receptoren en dus niet overal in het lichaam waardoor het middel niet schadelijk blijkt te zijn waardoor je kunt kuren en je haren kunt behouden.

Het zijn niet mijn woorden.

Bekend mee?

Big cat, hoe denk jij over serono saizen ?
Zit er verschil in verschillende types HGH. Serono brengt bijvoorbeeld 2 verschillende versies uit.
Saizen en serostim. De eerste zou potenter moeten zijn voor onze doeleinden.

Hallo BC:

Verschillende mensen zeggen dat de werking en gains van AAS na een week of 6 sterk afneemt door de toename van oa Myostatine.
Daarom redeneren ze, dat de extra gains na 6 weken nihil zijn, behalve dat je bereikt dat je langer onder weg bent met herstellen en dus weer sneller je massa verliest als je langer dan 6 weken zou kuren op een bepaalde dosering.

Dus m.a.w langer kuren dan 6 weken heeft niet veel nut. ik heb het niet over het cruise en blast principe maar gewoon een losstaand enkele kuur.

Is dat waar?

Absoluut niet. Het overgrote deel van de informatie toont aan dat test de myostatine doet dalen, en hoewel er ook studies zijn die het omgekeerde beweren (Lakshman KM et al., 2009) moeten ze ook daar concluderen dat "Myostatin levels were not significantly associated with lean body mass in either young or older men." Dat blijkt overigens ook uit initiele tests met myostatine blokkers die heel sterk tegenvielen.

Het al dan niet toenemen of afnemen van gains over tijd is een fabeltje die al lang meegaat, en allerlei oorzaken kreeg toegewezen, maar wezenlijk ontstaan is uit het feit dat wanneer je een cycle aanvat je een initiele groei krijgt door eiwitsynthese, die dan naarvolgens de maximale capaciteit van de spierkernen verzadigd raakt, en dan even vertraagt tot er voldoende nieuwe kernen zijn opgenomen om de spiereiwitsynthese weer maximaal te bevorderen. Met andere woorden, groei is nu eenmaal niet lineair.

Ben je bekend met RU58841 topic die plaatselijk dht aanvallen op de haren tegengaan?
Het blokt de dht op de haarwortel receptoren en dus niet overal in het lichaam waardoor het middel niet schadelijk blijkt te zijn waardoor je kunt kuren en je haren kunt behouden.

Bekend mee?

Het is een anti-androgeen, het gaat dus de AR blokkeren, en het proces dat AAS bevorderen ook terug vertragen. Dit gaat je je haar niet teruggeven of beletten dat het uitvalt, maar zal je dus wel weer op het natuurlijke ritme van haarverlies brengen. Een caveat, dit kan enkel als je het topical gebruikt, en het is met hydrofobe producten maar zeer de vraag of er geen systemische opname is. Systemische opname is uiteraard nefast omdat je dan je AAS tegenwerkt en tweemaal betaald voor een nul resultaat.

---------- Toegevoegd om 16:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:31 ----------

Big cat, hoe denk jij over serono saizen ?
Zit er verschil in verschillende types HGH. Serono brengt bijvoorbeeld 2 verschillende versies uit.
Saizen en serostim. De eerste zou potenter moeten zijn voor onze doeleinden.

Liet me er vroeger ook aan vangen dat ene pharm grade beter kon zijn dan de andere, maar dat is niet zo. Het actief ingredient is 100% hetzelfde, dus enkel de carrier verschilt, maar niet alleen kan ik weinig rationeels vinden die zou verklaren waarom de ingredienten van de carrier een andere effect zou uitoefenen, maar daarnaast leek de lijst met de must-have GH's ongeveer even snel te veranderen als de windrichting, en meestal samen met de "vested interests" van die mensen die zulke lijstjes maakten (maw vaak bleek dat het gewoon was omdat ze zelf die GH verkochten of iemand kenden die ze verkocht). Dus op mss een procentje na, zal er weinig of geen verschil zijn in pharm grade GH. Opteer voor de goedkoopste in jou regio (prijzen zijn vaak regiogebonden).

De blue-top saizen rage was inderdaad de laatste die de ronde deed, vooral op GH15 dan, maar gezien de volgorde zelfs daar van de rest van de top 5 elke twee maand of sneller lijkt te veranderen lijkt het erop dat het ook dit keer op niets gebaseerd is.

De blue-top saizen rage was inderdaad de laatste die de ronde deed, vooral op GH15 dan, maar gezien de volgorde zelfs daar van de rest van de top 5 elke twee maand of sneller lijkt te veranderen lijkt het erop dat het ook dit keer op niets gebaseerd is.

Duidelijk , Ik had dit inderdaad van gh15 afgeleid. Dan hebben ze er toch mooie verhaaltjes rond gemaakt. Ik moet wel zeggen dat ik altijd onder de indruk was van de fotos van personen die overgeschakeld waren naar serono. Gh15 vertelden ook dat serostim en saizen verschilden met elkaar.
Iets met een toevoeging voor aids patienten ?

Maar nu los daarvan, waarom produceert serono dan bijvoorbeeld 2 verschillende marktnamen ?

Deze vraag was afgelopen week ook al gesteld maar volgens mij nog niet beantwoord.

Wanneer je een blast cruise blast doet, waarvan beide blast de zelfde AAS bevatten, zul je in dit geval soort gelijke gains behalen in je 2e blast of zullen deze zo goed als niet aanwezig zijn en moet je een andere AAS gebruiken?

Voorbeeld:

1-10 Test e 375mg/w
1-10 Tren a 500mg/w
11-16 Test e 250mg/w
17-28 Test e 375mg/w
17-26 Tren e 600mg/w

Test stack 17

Iemand ervaring met test stack 17?

Duidelijk , Ik had dit inderdaad van gh15 afgeleid. Dan hebben ze er toch mooie verhaaltjes rond gemaakt. Ik moet wel zeggen dat ik altijd onder de indruk was van de fotos van personen die overgeschakeld waren naar serono. Gh15 vertelden ook dat serostim en saizen verschilden met elkaar.
Iets met een toevoeging voor aids patienten ?

Maar nu los daarvan, waarom produceert serono dan bijvoorbeeld 2 verschillende marktnamen ?

Doen veel firmas hoor, meer voor marketing in twee verschillende gebieden, omdat een bepaalde naam niet aanslaat, niet kan, of teveel op een ander middel zou lijken.

---------- Toegevoegd om 17:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:41 ----------

Deze vraag was afgelopen week ook al gesteld maar volgens mij nog niet beantwoord.

Wanneer je een blast cruise blast doet, waarvan beide blast de zelfde AAS bevatten, zul je in dit geval soort gelijke gains behalen in je 2e blast of zullen deze zo goed als niet aanwezig zijn en moet je een andere AAS gebruiken?

Voorbeeld:

1-10 Test e 375mg/w
1-10 Tren a 500mg/w
11-16 Test e 250mg/w
17-28 Test e 375mg/w
17-26 Tren e 600mg/w

Zal gelijkaardig zijn voor dat stadium van groei waarin je zit, maar uiteraard naarmate jij groter wordt ga je met zelfde dosis niet meer zelfde resultaat halen ;)

Stel je zou gwn on en off cycles van androgenen, maar blijft het hele jaar op groeihormoon en insuline. Zullen hgh en slin die klap op kunnen vangen van het off gaan? Of zak je gwn in zoals je zou hebben als je geen hgh en slin gebruikt.

Verder raad de eigenaar van mijn gym 19nor compounds nooit aan als beginner of intermediate. Maar stel je wilt puur droge massa aankomen, slow en steady wins the race. Hoe zou jouw opzet eruit zien mbt tot een 3-6maanden droge maar veel massa cycle. Dit inclusief alle mogelijke androgenen. Kickstarts etc alles erop en eraan Zonder hgh en slin.

Thx B.C

Stel je zou gwn on en off cycles van androgenen, maar blijft het hele jaar op groeihormoon en insuline. Zullen hgh en slin die klap op kunnen vangen van het off gaan? Of zak je gwn in zoals je zou hebben als je geen hgh en slin gebruikt.

Lage test zal sowieso impact hebben op mood en levenskwaliteit, maar GH+slin zullen zeker voor een groot stuk helpen massa houden. Daar staat tegenover dat ik niet eens met slin zou beginnen eer je toch wat richting blasten en cruisen geraakt, omdat je toch nooit datzelfde niveau bereikt en ik er dus het nut niet van inzie om al met de moeilijkere en toch iets linkere compounds te beginnen als je niet klaar bent de volgende stap met enkel AAS te zetten.

Verder raad de eigenaar van mijn gym 19nor compounds nooit aan als beginner of intermediate. Maar stel je wilt puur droge massa aankomen, slow en steady wins the race. Hoe zou jouw opzet eruit zien mbt tot een 3-6maanden droge maar veel massa cycle. Dit inclusief alle mogelijke androgenen. Kickstarts etc alles erop en eraan Zonder hgh en slin.

Voor beginner, eerste cycle, raad ik maar een iets aan en dat is 500mg test, 10 weken, HCG 2x500IU per week, nolva wanneer je off komt. Efficient, goedkoop, veilig en DE absolute referentie waarop je alles daarna gaat baseren. Daarna ga je ook 10 weken off nemen. Op die allereerste maak ik NOOIT compromissen. Daarna adviseer ik op basis van results met die eerste altijd basis van 250 of 500 test te nemen, liefst 500 (500-750 vind ik zowat de sweet spot voor test) en dan een tweede compound toe te voegen. Ik ga, zeker als ik het van nabij kan volgen, als snel met tren beginnen. Dit is inderdaad niet voor beginners, maar wel zo effectief en essentieel dat je best al je voeten eens nat maakt ermee en ziet wat het geeft, dus ideaal kom je dan op een 500 test en een 400 tren.

Voor de rest kan ik bitter weinig advies geven zonder huidige stats, resultaten en idee van wat je voordien gebruikte.

Hi Big Cat,

Heb jij ervaring met test stack 17, een testosteron booster?

Hallo BC:

Bekend mee?

Zoals BC zegt, alles wordt voor een deel opgenomen. Bij deze stof wordt een groot deel omgezet naar een minder sterk anti-androgeen, daardoor is het te gebruiken bij mannen. Een deel zal wel bijwerkingen ervaren.

Hey Kat!

Heb een vraagje ik moet een lange tijd test prop gebruiken,gebruik het al 2 weken,de pijn is echt te erg dat ik niet kan slapen,het wordt ontstoken,rood en dik,echt niet fijn :(
nu lees ik dat je een soort olie of bac water erbij kan mixen om de pijn te verzachten?

gr

Hier worden wel veel vragen gesteld waarvoor een topic zou aangemaakt kunnen worden.
Zoals die van cutman.. zo kun je teminste nog wat opzoeken op het forum. In een topic met 50+ pagina's raak je nogal snel alles kwijt.

Ik ben wel bezig met trt, beetje link dus

Als het echte TRT dosissen zijn zal het risico slechts marginaal groter zijn dan met natuurlijke test hoor, je vervangt in wezen enkel je eigen test he.[/QUOTE]

Stel nu dat hij voor de eerste kuur zou willen gaan kuren raad jij hem dan ook Test 500 mg aan?

Hey Kat!

Heb een vraagje ik moet een lange tijd test prop gebruiken,gebruik het al 2 weken,de pijn is echt te erg dat ik niet kan slapen,het wordt ontstoken,rood en dik,echt niet fijn :(
nu lees ik dat je een soort olie of bac water erbij kan mixen om de pijn te verzachten?

gr

Denk dat je mss best een andere prop zoekt die beter gemaakt is. PIP bij prop moet doorgaans minimaal zijn, er is niet zoveel vereist om 100 mg/ml in oplossing te houden met een dunnere olie.

---------- Toegevoegd om 23:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:04 ----------

Als het echte TRT dosissen zijn zal het risico slechts marginaal groter zijn dan met natuurlijke test hoor, je vervangt in wezen enkel je eigen test he.

Stel nu dat hij voor de eerste kuur zou willen gaan kuren raad jij hem dan ook Test 500 mg aan?[/QUOTE]

Absoluut. Zoals ik zei, het is DE referentie voor alles wat volgt. Is maar als je puur test in je lijf hebt om te beginnen dat je gaat waarderen wat andere dingen bijbrengen, of in veel gevallen juist niet.

Lage test zal sowieso impact hebben op mood en levenskwaliteit, maar GH+slin zullen zeker voor een groot stuk helpen massa houden. Daar staat tegenover dat ik niet eens met slin zou beginnen eer je toch wat richting blasten en cruisen geraakt, omdat je toch nooit datzelfde niveau bereikt en ik er dus het nut niet van inzie om al met de moeilijkere en toch iets linkere compounds te beginnen als je niet klaar bent de volgende stap met enkel AAS te zetten.

Voor beginner, eerste cycle, raad ik maar een iets aan en dat is 500mg test, 10 weken, HCG 2x500IU per week, nolva wanneer je off komt. Efficient, goedkoop, veilig en DE absolute referentie waarop je alles daarna gaat baseren. Daarna ga je ook 10 weken off nemen. Op die allereerste maak ik NOOIT compromissen. Daarna adviseer ik op basis van results met die eerste altijd basis van 250 of 500 test te nemen, liefst 500 (500-750 vind ik zowat de sweet spot voor test) en dan een tweede compound toe te voegen. Ik ga, zeker als ik het van nabij kan volgen, als snel met tren beginnen. Dit is inderdaad niet voor beginners, maar wel zo effectief en essentieel dat je best al je voeten eens nat maakt ermee en ziet wat het geeft, dus ideaal kom je dan op een 500 test en een 400 tren.

Voor de rest kan ik bitter weinig advies geven zonder huidige stats, resultaten en idee van wat je voordien gebruikte.

Thx voor het beantwoorden. Ik stelde de vragen omdat ik nogal graag nadenk over een boel en dit in me op kwam en antwoorden wilde horen van iemand die verstand geeft ervan. Zo keer ik er ook nog wat van.

Quote van goldenmuscles.com:

'However, HCG when used to heavily or for too long will actually suppress natural test production so it can be counter productive.'

Bs?

Quote van goldenmuscles.com:

'However, HCG when used to heavily or for too long will actually suppress natural test production so it can be counter productive.'

Bs?

Nee, feit. Daarom dat HCG ook kort na eind vd kuur gestopt wordt, voor eigenlijk PCT aanvangt. HCG vervangt in wezen je LH en geeft testes signaal om testosterone aan te maken. die test gaat natuurlijk ook via negatieve feedback je eigen GnRH, LH en FSH afremmen.

BC, zou jij Slin + GH tijdens een contestprep aanraden? Ik lees/hoor vaak dat slin tijdens een prep not done is maar lijkt mij bullshit zolang je je gewoon aan je macro's houd? Ik heb het dan vooral over post workout.

Slin tijdens een prep is in mijn ogen het beste wat je kan doen zolang je voeding maar in orde is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven