- Waardering
- 4.424
Hangt van je doel af. 3-4 Iu zal je na enkele weken al mooiere huid geven, na 1 maand al begin van de typische dunnere GH-huid, zeker in schouders en borst. Veel mensen gebruiken lagere dosis GH (laat ons zeggen vanaf 3IU per dag, maar voor langere perioden, liefst continu), maar dat gaat bv niet bijdragen tot spiergroei of zo. Doet GH op zich trouwens nauwelijks. Vanaf een dosis van 8IU moet je ook echt naar insuline gebruik gaan kijken, en de combinatie GH-insuline vanaf een 6IU GH draagt ook bij tot de spiermassa, al is deze massa wel tijdelijker van aard en verdwijnt sneller na stoppen van gebruik.
Niet welke GH, hangt ervan af OF je GH hebt. Als het pharm grade is dan heb je GH, dan gaan de dosissen op. Als je generic hebt heb je mss 50%, mss niks, moet je dan maar zelf uitvogelen wat je al dan niet nodig hebt, ik raad het in elk geval niet aan.
Weefselgroei onder 6IU + slin moet je niet echt verwachten ervan. Dunnere huid, 3D look, densere massa, en voor sommige mensen blijkbaar minder snel aanzetten van vetmassa, maar dat is blijkbaar niet voor iedereen zo ondervind ik nuDie dingen kan je aan 3-6IU al hebben na een aantal maand zonder meer.
Wat ik dus hieruit opmaak is dat onder de 6iu HGH helemaal geen nut heeft als het gaat om extra spiercellen aan te maken en dus icm AAS meer spiermassa kan krijgen?

Die dingen kan je aan 3-6IU al hebben na een aantal maand zonder meer.
(niet dat dat zóveel is, maar dan nog)
Maar gezien waar je naartoe gaat denk ik niet dat het voor niets is (al weet ik natuurlijk niet hoe lang je al op 3/6 IU zit
Maar goed opletten ofk geen vet varken word dus.