XXL Nutrition

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hangt van je doel af. 3-4 Iu zal je na enkele weken al mooiere huid geven, na 1 maand al begin van de typische dunnere GH-huid, zeker in schouders en borst. Veel mensen gebruiken lagere dosis GH (laat ons zeggen vanaf 3IU per dag, maar voor langere perioden, liefst continu), maar dat gaat bv niet bijdragen tot spiergroei of zo. Doet GH op zich trouwens nauwelijks. Vanaf een dosis van 8IU moet je ook echt naar insuline gebruik gaan kijken, en de combinatie GH-insuline vanaf een 6IU GH draagt ook bij tot de spiermassa, al is deze massa wel tijdelijker van aard en verdwijnt sneller na stoppen van gebruik.

Niet welke GH, hangt ervan af OF je GH hebt. Als het pharm grade is dan heb je GH, dan gaan de dosissen op. Als je generic hebt heb je mss 50%, mss niks, moet je dan maar zelf uitvogelen wat je al dan niet nodig hebt, ik raad het in elk geval niet aan.

Weefselgroei onder 6IU + slin moet je niet echt verwachten ervan. Dunnere huid, 3D look, densere massa, en voor sommige mensen blijkbaar minder snel aanzetten van vetmassa, maar dat is blijkbaar niet voor iedereen zo ondervind ik nu :p Die dingen kan je aan 3-6IU al hebben na een aantal maand zonder meer.

Wat ik dus hieruit opmaak is dat onder de 6iu HGH helemaal geen nut heeft als het gaat om extra spiercellen aan te maken en dus icm AAS meer spiermassa kan krijgen?

Wat ik dus hieruit opmaak is dat onder de 6iu HGH helemaal geen nut heeft als het gaat om extra spiercellen aan te maken en dus icm AAS meer spiermassa kan krijgen?

nee, en zelfs aan 6IU niet als het zonder slin is. Lage dosis GH gaat meer over de look dan iets anders.

nee, en zelfs aan 6IU niet als het zonder slin is. Lage dosis GH gaat meer over de look dan iets anders.

3/6iu kan misschien geen nieuwe spiercellen aanmaken maar klopt het dan dat je toch een pak beter op AAS reageert ? Ik ga in ieder geval wel redelijk stevig nu.

Anders had ik men poen toch beter aan wat anders uit gegeven. Voor vet tegen te gaan lijkt het me wat te duur.

3/6iu kan misschien geen nieuwe spiercellen aanmaken maar klopt het dan dat je toch een pak beter op AAS reageert ? Ik ga in ieder geval wel redelijk stevig nu.

Nieuwe spiercellen aanmaken blijft vooralsnog een mythe, is nooit conclusief in mensen aangetoond, met geen enkel product. Dus enige invloed die het heeft is zuiver via de normale IGF-1 pathways om kerndesniteit en proteinesynthese te verhogen.

Anders had ik men poen toch beter aan wat anders uit gegeven. Voor vet tegen te gaan lijkt het me wat te duur.

Ik denk dat de voornaamste effecten de "look" zijn, en niet zozeer het vet, want haalt niet echt vet eraf (en zijn efficienter manieren voor) en is toch ook niet zo drastisch met het vet eraf houden (zoals je zegt, voor dat geld zou ik product willen waarmee ik mag eten wat ik wil en nog steeds alleen spiermassa bijkom :p) Het is echt de GH skin en de 3D look die je krijgt door die striae en kleine adertjes die naar buiten geduwd worden.

Dit dacht ik idd ook altijd, dat je toch een soort van beter reageerde op AAS. Die look is heel leuk natuurlijk maar dat zou me geen 10 iu ED waard zijn :p Hou ik 't liever bij de lage dosissen.

Nieuwe spiercellen aanmaken blijft vooralsnog een mythe, is nooit conclusief in mensen aangetoond, met geen enkel product. Dus enige invloed die het heeft is zuiver via de normale IGF-1 pathways om kerndesniteit en proteinesynthese te verhogen.

Ik denk dat de voornaamste effecten de "look" zijn, en niet zozeer het vet, want haalt niet echt vet eraf (en zijn efficienter manieren voor) en is toch ook niet zo drastisch met het vet eraf houden (zoals je zegt, voor dat geld zou ik product willen waarmee ik mag eten wat ik wil en nog steeds alleen spiermassa bijkom :p) Het is echt de GH skin en de 3D look die je krijgt door die striae en kleine adertjes die naar buiten geduwd worden.

Big cat je bent echt een rotzak. Daar gaat mijn geloof in hgh. Als je het voor de look doet kun je dus even goed 3 maanden voor je wedstrijd gewoon een shitload aan hgh nemen voor de look.
Lijkt me toch sterk dat alle bodybuilders zoveel geld uitgeven aan hgh alleen maar voor de look.

Dit gaat alle informatie tegen die tot nu toe bij mij bekend was met HGH ??? (niet dat dat zóveel is, maar dan nog)

Interessant, stel je gaat voor 4 of 5 iu (precontestdieet ivm looks, dunnere huid), voegt slin dan wel wat toe?en aan welk protocol zou jij dan de voorkeur geven? (timing gh en evt slin)

Dit dacht ik idd ook altijd, dat je toch een soort van beter reageerde op AAS. Die look is heel leuk natuurlijk maar dat zou me geen 10 iu ED waard zijn :p Hou ik 't liever bij de lage dosissen.

Denk eens over de 8Iu dat je waarschijnlijk wel richting slin kijkt ook, want anders begint de GH nefast te worden voor je bloedsuiker.

Hahaha harten worden hier gebroken vanavond ( including mine )

Die zaten meestal ook op dikke doseringen aas misschien?is altijd lastig te filteren waar de werkelijke winst vandaan komt

Juist maar het zijn gebruikers die altijd on zijn. Die hebben genoeg ervaring om te weten wanneer een product toegevoegde waarde heeft afgaand van de massa gains.

Big cat je bent echt een rotzak. Daar gaat mijn geloof in hgh. Als je het voor de look doet kun je dus even goed 3 maanden voor je wedstrijd gewoon een shitload aan hgh nemen voor de look.
Lijkt me toch sterk dat alle bodybuilders zoveel geld uitgeven aan hgh alleen maar voor de look.

Zeker niet, eens je op hogere dosis met slin zit is het effect op spiervolume redelijk drastisch zelfs. In die mate dat voor GH/slin in vogue waren stage BBers een BMI van rond de 32/33 hadden en erna 37 en sommige zelfs tot 40. Ik vermoed dat veel dan die groei dan ook de interactie IGF/slin is en voor een groot deel ook toename aan glycogeen capaciteit (en waarom volume snel afneemt na stoppen), maar ook zeker een toename in kerndensiteit en dus vergroten van totaal mogelijk spiergroei.

---------- Toegevoegd om 23:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:29 ----------

Die zaten meestal ook op dikke doseringen aas misschien?is altijd lastig te filteren waar de werkelijke winst vandaan komt

Niet enkel dat, maar net zoals je altijd zag met nieuwe supplementen die uitkwamen, de hemel werden ingeprezen door eerste gebruikers, en dan gewoon van de kaart verdwijnen : als je geld uitgeeft aan iets dan ben je al vooringenomen dat het moet werken, je gaat er ook je gedrag aan aanpassen : beter trainen, beter op je voeding letten etc.

Dus je gaat me nu vertellen dat ik al een hele tijd voor niets op 3/6 iu zit :o

Interessant, stel je gaat voor 4 of 5 iu (precontestdieet ivm looks, dunnere huid), voegt slin dan wel wat toe?en aan welk protocol zou jij dan de voorkeur geven? (timing gh en evt slin)

Moeilijk te zeggen, de combinatie slin+Gh zorgt wel degelijk voor een toegenomen groei, maar vanaf welke dosis dat nu werkelijk duidelijk gaat worden is moeilijk te zeggen. Slin bij een te lage dosis GH zal uiteindelijk voor meer fatgain zorgen. Dus ik denk dat het typische plan is 3Iu GH alleen, 6IU+1x slin (dosis zal eerder individueel zijn), 8-9Iu + 2x slin en 11-12 of hoger en 3x slin (met toenemende dosis slin voor toenemende dosis GH. Bij die eerste stap 6+1x zul je best opteren voor 3Iu smorgens, 3IU voor training en slin na de training.

---------- Toegevoegd om 23:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:34 ----------

Dus je gaat me nu vertellen dat ik al een hele tijd voor niets op 3/6 iu zit :o

Als er geen slin bijzit dan zal het in elk geval niet voor de grote massa zijn ;) Maar gezien waar je naartoe gaat denk ik niet dat het voor niets is (al weet ik natuurlijk niet hoe lang je al op 3/6 IU zit :p )

Goddamnit. En mijn plan was om 10 iu slin PostWO te pakken met 2 a 3 iu GH :( Maar goed opletten ofk geen vet varken word dus.

Pfft, dat wordt dan maar knallen met 18 iu nordi en zoveel mogelijk slin. **** my life

Thanks!

Goddamnit. En mijn plan was om 10 iu slin PostWO te pakken met 2 a 3 iu GH :( Maar goed opletten ofk geen vet varken word dus.

Bij mij was het geen probleem om 30 iu te nemen met 6iu.
En ik lette niet eens op men voeding na de shot zoals ik je al vertelde.

---------- Post added at 22:39 ---------- Previous post was at 22:38 ----------

Moeilijk te zeggen, de combinatie slin+Gh zorgt wel degelijk voor een toegenomen groei, maar vanaf welke dosis dat nu werkelijk duidelijk gaat worden is moeilijk te zeggen. Slin bij een te lage dosis GH zal uiteindelijk voor meer fatgain zorgen. Dus ik denk dat het typische plan is 3Iu GH alleen, 6IU+1x slin (dosis zal eerder individueel zijn), 8-9Iu + 2x slin en 11-12 of hoger en 3x slin (met toenemende dosis slin voor toenemende dosis GH. Bij die eerste stap 6+1x zul je best opteren voor 3Iu smorgens, 3IU voor training en slin na de training.

---------- Toegevoegd om 23:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:34 ----------

Als er geen slin bijzit dan zal het in elk geval niet voor de grote massa zijn ;) Maar gezien waar je naartoe gaat denk ik niet dat het voor niets is (al weet ik natuurlijk niet hoe lang je al op 3/6 IU zit :p )

Ongeveer 4 maand. Als ik het van jouw standpunt bekijk is het dus wel degelijk voor niets geweest.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven