Ja, voor die doeleinden geven ze een dagelijkse dosis aspirine, hoewel het een halfleven van maar iets meer dan 3u heeft. Ik raad aan het te nemen op het moment het verst verwijderd van je training. ATR1 blokkers, bekendste zijn denk ik candesartan en telmisartan. Candesartan wordt vaak in combinatie met HCT voorgeschreven bij hoge bloeddruk.
130-135 bovendruk is niet zo erg, maar onderdruk van 100 zou mij ook al wat zorgen baren. Ja, over cruisen gesproken, je kan ook gewoon alles laten vallen en gaan cruisen en dan zal bloeddruk ook voor een groot deel stabiliseren, weliswaar zonder al te drastisch effect op hematocriet.
Ja weet je wat het vreemde was, weet niet meer of ik het daar met jou over had, maar juist toen ik alles dropte vlak na kerst had ik er al even last van, toen normaliseerde het weer en sinds vorige week ergens steeg de bloeddruk en daarbij de hartslag dus ( had op sommige momenten een hartslag van 100 in rust :') ) Huisarts vond dat ik me er niks van moest aantrekken, zijn letterlijke woorden maar opzich heb ik toch liever alles gewoon normaal.
Zijn producten als candesartan OTC of moet ik daarvoor wat verder kijken, vooral als de dok dus niet mee wil werken. Aspirine zal ik iig ff halen morgen en dan wacht ik ondertussen de donatie wel af, cruise ik even een paar weken extra.

Zo'n hekel aan die dingen.
Dus als iemand een link heeft naar een webshop, graag.