MuscleMeat

Vraag het de prof dames

Mascha

Pro Bodybuilder
Pro BB
Waardering
91
Hi allemaal,

Zoals sommige weten schrijf ik voor de female. En in de nieuwe editie verschijnt het onderstaande stuk. Omdat de tijd vliegt wil ik jullie ook de kans geven om op het onderstaande te reageren.
Je kan gewoon je vraag naar info@maschatieken.com sturen of naar het adres dat in het verhaal staat.

Groetjes Mascha

Vraag het de Profs

Al meer dan een jaar verschijnt Female in de winkels, als enigste dames fitness blad wordt keer op keer heel enthousiast ontvangen. In elke editie staan nieuwe trainingsschema`s en oefeningen uit gelegd ondersteunt door goede duidelijke foto`s.
Vaak zijn dit schema`s die worden gebruikt door de dame in de foto`s. Regelmatig zijn dit professionele fitness en of Figure atleten. Zij geven dus hun eigen trainings en/of voedingsschema bloot.
Wij krijgen over deze schema wel eens vragen via brief of email. Natuurlijk proberen wij deze vragen dan zo goed mogelijk te beantwoorden, maar wij hebben nooit de vragen kunnen voorleggen aan de des betreffende atleet. Daarom gaan wij nu een keer een stapje verder; Ik (Mascha Tieken) ga naar een van de grootste prof wedstrijden ter wereld, de Arnold Classic. Dit spektakel duurt van vrijdag 3maart tot en met zondag 5 maart. Tijdens deze wedstrijd zal ik werkzaam zijn bij een stand met voedingssupplementen.
Aangezien dat hele veel van de toppers die wij het afgelopen jaar in de Female hebben gehad aanwezig zullen zijn, leek het ons leuk om jullie de kans te geven om deze dames jullie vragen voor te leggen.
Hieronder vinden jullie een lijstje met namen van dames die in de Female hebben gestaan en mee zullen doen aan deze wedstrijd.

Julie Childs
Heidi Fletcher
Adela Garcia
Tracey Greenwood
Jennifer Hendershott
Tanji Johnson
Kimberly Klein
Julie Palmer
Stacy Simons
Jane Awad
Monica Brant-Peckham
Elaine Goodlad
Mary Elizabeth Lado
Anna Larsson
Deborah Leung
Jenny Lynn
Christine Pomponio-Pate
Amanda Savell
Chastity Slone
Latisha Wilder
Monica Guerra

Dus hebben jullie vragen over training, voeding of wat dan ook mail ze zo snel mogelijk naar me. Het kan natuurlijk zijn dat je een vraag heb aan een prof die niet aan deze wedstrijd mee doet, je mag alleen op uitnodiging mee doen, maar wel aanwezig is op deze wedstrijd. Mail me de naam en de vraag en ik zal mijn best doen om hem toch beantwoord te krijgen. Ik betrek 2 maart richting Ohio, je kan je vragen insturen tot en met 1maart naar mascha@femalemag.nl Uit deze vragen zullen wij een selectie maken en zo snel mogelijk in en nieuwe Female plaatsten.

Jenny Lynn/Davana Medina:
-What do you have, what others don't in order for you to place in the top 3 all the time?
-What are the judges looking for in a figure competition?
-What do you consider your weakest point and what is your strategy to work on it?

Monica Brant:
-Do you think you will ever place first in a figure show after taking 2nd (6 times) and 3rd place (3 times) time after time?
-What drives you to get ready for the next show everytime knowing your figure competition history against Jenny and Davana?

Stacy Simons:
-Why do you think you have better results in European Grand Prix shows than in the US?

Jenny Hendershott - Adela Garcia:
-How do you come up with ideas for new moves on stage?

Veel plezier, Mascha.

• Topic Starter Topic Starter
Goeie vragen ;) en ik doe mijn best om hier antwoord op te krijgen

Goeie vragen ;) en ik doe mijn best om hier (een eerlijk) antwoord op te krijgen

Stuur de prijs voor de winnende vragen maar naar Allison en Noah ;)

Als er een prijs aanvast zou zitten zou ze die zeker winnen ;)

Vraag aan Mascha:

1. Heb je foto's gezien op je website en ik moet eerlijk zeggen dat je er verdomd goed bijstaat in wedstrijdshape! Genoeg gespierdheid en ontzettend hard en droog! (aders over je abs, damn..)
Mijn vraag: Hoe laag zak je normaal in bf% voor een wedstrijd? Hoe ver ga je hiervoor? (bv. 3 dagen geen water drinken..)

2. Omdat je imo één van de beste fysieken uit de Figure hebt, hoe zit het nou precies dat je relatief laag geplaatst wordt? Is het vooral vriendjespolitiek of naam maken??

Verder heel veel suc6 met je carrière!! ;)

Hi,

Bedankt voor je vragen en ik zal ze zeker beantwoorden als ik terug ben.
Heb je nog vragen aan de andere dames???

ik maak altijd die fout dat ik meerdere vraagtekens achter elkaar zet en dan krijg is die stomme smilie.
Maar goed jammer dat je geen vragen meer heb, dit is je kans hahahahaha

wat is het verschil tussen een trainings schema van een vrouw en van een man?? m.b.t herhalingen etc.

aan wie wil je dat vragen van de dames??

Julie Childs
Heidi Fletcher
Adela Garcia
Tracey Greenwood
Jennifer Hendershott
Tanji Johnson
Kimberly Klein
Julie Palmer
Stacy Simons
Jane Awad
Monica Brant-Peckham
Elaine Goodlad
Mary Elizabeth Lado
Anna Larsson
Deborah Leung
Jenny Lynn
Christine Pomponio-Pate
Amanda Savell
Chastity Slone
Latisha Wilder
Monica Guerra

Vraag maar aan ze of ze die Jana Tana Onstage Mouse willen sturen aangezien op de official Jana Tana site die mouse zelf nog niet te koop is.

Er staat alleen lekker maak verhaaltje :(

Ohja en welke van de dames van een dolfijntrainer houden :D:D:D:D

Ryu zei:
Vraag maar aan ze of ze die Jana Tana Onstage Mouse willen sturen aangezien op de official Jana Tana site die mouse zelf nog niet te koop is.

Er staat alleen lekker maak verhaaltje :(

Ohja en welke van de dames van een dolfijntrainer houden :D:D:D:D

volgens mij zit je in de verkeerde topic. Ik denk dat dat misschien komt omdat het nog gewoon heel nieuw is. Ik heb het direct bij haar besteld toen ik terug kwam uit Sacramento. Waarschijnlijk zal het binnerkort wel te bestellen zijn en anders moet je het toch gewoon in Hillegom komen halen hahahahahaha

Mascha zei:
volgens mij zit je in de verkeerde topic. Ik denk dat dat misschien komt omdat het nog gewoon heel nieuw is. Ik heb het direct bij haar besteld toen ik terug kwam uit Sacramento. Waarschijnlijk zal het binnerkort wel te bestellen zijn en anders moet je het toch gewoon in Hillegom komen halen hahahahahaha

crap nou dan wacht ik wel :D

Dan heb ik nog een vraag voor elaine:

Witch fatburning supplements do you approve for woman ?

Oh ja en dat van die dolfijnen was geen grapje. Vraag maar even aan de dames die single zijn ;):o

Ryu zei:
crap nou dan wacht ik wel :D

Dan heb ik nog een vraag voor elaine:

Witch fatburning supplements do you approve for woman ?

Oh ja en dat van die dolfijnen was geen grapje. Vraag maar even aan de dames die single zijn ;):o

te desperate bro... te desperate ;)

Hi,

Het was werkelijk een gekkehuis daar, je weet hoe het is. Ik veel dames gesproken en met hun afgesproken dat ze via de email gaan antwoorden. Ben zelf erg benieuwd naar hun antwoorden.
groetjes thuis

Masca

Terug
Naar boven