XXL Nutrition

Aankondiging Mockmeet 2016 SCC Powerhouse

Hey Ruben tof dat je wil gaan powerliften !

Hoi Aron. Thx man. De keuze voor powerliften was eigenlijk een hele logische stap, nu Strongman voor mij geen reëele optie meer was (blessures, tijd, locatie etc.). Powerliften is statischer, ietwat minder kans op blessures en thuis makkelijker te trainen. Verder heb ik mijn heil gezocht in sumo deadlifts, hetgeen nu aardig gaat. Om toch genoeg drive en motivatie te houden leek het mij ook goed om nu eens écht aan een wedstrijdje mee te gaan doen. Daarna zien we wel verder. :)

Hoi Aron. Thx man. De keuze voor powerliften was eigenlijk een hele logische stap, nu Strongman voor mij geen reëele optie meer was (blessures, tijd, locatie etc.). Powerliften is statischer, ietwat minder kans op blessures en thuis makkelijker te trainen. Verder heb ik mijn heil gezocht in sumo deadlifts, hetgeen nu aardig gaat. Om toch genoeg drive en motivatie te houden leek het mij ook goed om nu eens écht aan een wedstrijdje mee te gaan doen. Daarna zien we wel verder. :)
Dan zitten we redelijk op 1 lijn :) Op de sumo deadlifts na. We kunnen altijd binnenkort eens wat trainingen samen pakken !

Erg leuk initiatief. Zijn er ook foto's op dit forum van de voorgaande edities?

@BeastMode0N Ga je toevallig vanuit Noord Holland als je er zolang over doet?

Dan zitten we redelijk op 1 lijn :) Op de sumo deadlifts na. We kunnen altijd binnenkort eens wat trainingen samen pakken !

Lijkt me leuk Aron. Moeten zeker eens afspreken. Misschien dat ik met die maat van me (die ook PL doet) een keer kunnen langskomen om ook wat te wennen aan de regels e.d. (diepte squat, pause met bench etc.)

Zeer benieuwd naar 456 in actie

• Topic Starter Topic Starter
Wil iedereen die zich nu aangemeld heeft een mailtje sturen naar powerhousemiddelburg@gmail.com met duidelijk je naam en forumnaam erbij? Ook graag vermelden of je de mockmeet én de bbq doet of alleen de mockmeet. Dan kom je op een mailinglist en blijf je op de hoogte van alle informatie rondom de mockmeet. Van sommigen heb ik het emailadres al (@Jacked And Tan @BeastMode0N @Hank McCoy ) maar zou ik ook graag even een definitieve aanmelding ontvangen en van anderen ( @lloydatoni @Beowulf @456 @dj_phreak ) heb ik nog geen mailadres. Ook eventuele anderen die zich aan willen melden graag een mailtje naar powerhousemiddelburg@gmail.com. Aangezien mensen zich nu via verschillende kanalen aanmelden is het voor ons even van belang om alles te kanaliseren zodat iedereen straks op een makkelijke, snelle manier collectief benaderd kan worden met informatie. Zo hebben wij zelf ook meer overzicht.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Meer informatie over indeling van de wedstrijd volgt wanneer de inschrijftermijn is verlopen!

hoeveel helden en heldinnen hebben zich nu al ingeschreven?

Terug
Naar boven