AndroidHealthClinic

vraag het ronnie!

Leuk!
Misschien dat Big_T kan regelen of hij ook een keer hier komt:D

• Topic Starter Topic Starter
muhaha

Vet! Hopen dat ie een keer hier langskomt.

[Link niet meer beschikbaar]

Dat is trouwens best ziek :eek: Ronnie heeft gewoon nooit een bf hoger dan 5%... Toch leuk om te weten zulk soort dingen.

Ronnie veranderd ook niets in zijn voeding pre contest en off season. Vaag toch dat hij zo droog word.

Met alle respect voor ronnie zijn behaalde resultaten en schokkende massa van zijn kennis moet je het niet hebben.

Wat een beest zeg :eek:

"I think protein shakes are good any time of the day. I don't know how much protein I get from whey protein or chicken. I just try to take in a total of 600 grams a day with only 2 shakes and the rest meat.
Ronnie"

Zijn antwoord op de vraag hoeveel proteine hij per dag binnen krijgt...

[Link niet meer beschikbaar]

neeeeee!

• Topic Starter Topic Starter
wat is daar mis meee kale?

Hahah ook een topic waar iemand aan Ronnie vraagt hoe hij een brad pitt fight club fysiek kan krijgen :roflol:

"Dude I aint no Brad Pitt so ask him"

Komt echt niks boeiends uit die kerel. Hij draait overal om heen, verklapt totaal geen geheimen over zijn voeding en die 5% bf is totaal bullshit, hij praat gewoon poep dus! Vind ik dus echt heel erg jammer, want je zou zo veel van zo'n kerel kunnen leren, kwa voeding, trainen etc. Maja zal wel bang zijn voor concurrentie ofzo...

Lage bf pics van hem : ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit is dus echt geen 4-5% bf.

klaas zei:
het is ook niet echt bepaald hoog...zal wel veel vocht zijn ipv vet

dat zeg ik niet, maar dit is gewoon geen 4-5%. Ik kan het topic nog hier op DBB herrinneren dat deze foto's gepost waren en de meesten dachten dat hij eerst rond de 10%+ zat. En er zijn nog ''extremere'' pics als deze op het internet.

Lees die site eens een keer door, hij geeft gewoon eigenlijk totaal geen nuttige info en hij beantwoord je vraag half of gewoon niet.

Hihi, hij gelooft in binnenkant borst

Is dat wel echt ronnie coleman die daar antwoord?

hij komt wel erg bot over.

Erg veel domme/nietszeggende/ontwijkende antwoorden gelezen daar...

Terug
Naar boven