Fitness Seller

vraag het ronnie!

RichardV zei:
Geloof ik wel in hoor. Massa die ze dan verliezen zit er toch zo weer aan. En jelichaam heeft ff herstel gehad.

Geloof het ook wel! Chad heeft Ed VanAmsterdam ook eerst een week of 6 a 8 niks laten trainen alvorens hij met hem ging werken.
En ik kan wel enkele topamateurs die er ook een tijd uitgaan.

Ik snap niet waarom jullie hem zo arrogant vinden vind hem eigenlijk wel symphatiek. Hij zegt alleen niet meer als nodig is. Verder moet je natuurlijk altijd een beetje tussen de regels doorlezen natuurlijk hij promoot misschien wat merken waar hij contracten mee heeft en sja hij zal niet alles prijsgeven logisch toch dze man wil ook wat verdienen, hij verwijst je voor veel info naar zijn video's. Verder gaat hij op elke serieuze vraag in en ik vind dat hij dat met alle respect doet. Snap niet wat veel hier nu eigenlijk allemaal zitten te zeiken want daar komt het voor mij een beetje op neer. En dat hij niet op een vraag van wat bank je nu(ik bank bijna hetzelfde) ingaat van zo'n gast kan ik heel goed inkomen. Verder moet je natuurlijk niet denken van wat voor hem werkt werkt ook voor mij. Hij is een genetische freak die ook door faillure en jarenlange ervaring heeft mnoeten ervaren wat voor hem het beste werkt. Ik heb veel respect voor hem als bodybuilder en als persoon. Ik ken hem natuurlijk niet persoonlijk maar van wat ik van hem weet heb ik hem nog nooit als onsympathiek of arrogant gezien. Wel veel zelfvertrouwen maarja dat zien veel mensen als arrogant. Zit hij gewoon niet mee denk ik. Ronny je bent een 'groteman' in mijn boekje!

[Link niet meer beschikbaar]

nee hahah.....

light weight babyyyyyyyyyyy............

:roflol:

ryuten wrote:
[Link niet meer beschikbaar]

I love this site. I scream lightweight in my head all the time when the weights get heavy for me. and somehow, i manage to squeeze out that last rep out of me. YEEEEAAAA BUDDY! NOTHING BUT A PEANUT!!

Yea I have heard it, I laugh every time I hear it again. Some people have too much time on their hand.
Ronnie

Mhuhaha, stel figuren ook he.

Vman zei:
Komt echt niks boeiends uit die kerel. Hij draait overal om heen, verklapt totaal geen geheimen over zijn voeding en die 5% bf is totaal bullshit, hij praat gewoon poep dus! Vind ik dus echt heel erg jammer, want je zou zo veel van zo'n kerel kunnen leren, kwa voeding, trainen etc. Maja zal wel bang zijn voor concurrentie ofzo...

Lage bf pics van hem : ;)

Dit is dus echt geen 4-5% bf.

De meeste top pro s zijn gewoon niet zo ver betrefd kennis. Ze doen vaak niets anders dan opvolgen wat de "guru" hun verteld. Voordeel hieraan is dat je niet 10 verschillende inzichten en onderzoeken krijgt waardoor je voordurend weer iets anders gaat doen maar gewoon blijf werken met een concept wat in de praktijk blijkt te werken.

Tevens is het een groot voordeel betrefd a.s hoe meer je er over leest hoe meer je bijwerkingen aanverwanten zaken zal "verwachten" doe je gewoon wat je opgelegd word ben je meestal niet zo bewust wat er kan gebeuren. Dat dit voor je gezondheid minder is snapt iedereen. Echter de jongens die het hardste groeien zijn vaak degene die niet "heel veel""denken maar vooral veel doen.

Zwier zei:
De meeste top pro s zijn gewoon niet zo ver betrefd kennis. Ze doen vaak niets anders dan opvolgen wat de "guru" hun verteld. Voordeel hieraan is dat je niet 10 verschillende inzichten en onderzoeken krijgt waardoor je voordurend weer iets anders gaat doen maar gewoon blijf werken met een concept wat in de praktijk blijkt te werken.

Tevens is het een groot voordeel betrefd a.s hoe meer je er over leest hoe meer je bijwerkingen aanverwanten zaken zal "verwachten" doe je gewoon wat je opgelegd word ben je meestal niet zo bewust wat er kan gebeuren. Dat dit voor je gezondheid minder is snapt iedereen. Echter de jongens die het hardste groeien zijn vaak degene die niet "heel veel""denken maar vooral veel doen.

Volledig mee eens, vooral je laatste zin!

Zwier zei:
Echter de jongens die het hardste groeien zijn vaak degene die niet "heel veel""denken maar vooral veel doen.

Wereldopmerking!!

Ik hoop dat Big'r dit leest en vooral dat ie het begrijpt!!

En dit bedoel ik niet lullig,Big'r.

Nah... dat zal em denk ik niet zijn, hij zal toch wel meer te doen hebben als op alle topics reageren [met niet altijd heel erg goede antwoorden, m.u.v. de bradd pitt vraag]

Beste Ronnie,

Zijn 80kg dummbells echt niets anders als een pinda?

Groeten van je grootste fan,

Angerfist

hitman zei:
van november t/m januari helemaal niet trainen??
zou dit waar zijn, zijn er pro's die letterlijk een paar off season gaan, dus helemaal niet trainen.
Gunter heeft het ook gedaan, hij viel nogal veel af dus Necedo dook er direct bovenop.

Posted: Wed May 24, 2006 4:09 am Post subject: Re: Dutch Grand Prix?

--------------------------------------------------------------------------------

Light weight wrote:
Hi Big Ron

Will you compete at the Dutch GP on October 8th?

See ya'...

Yes I am competing there.........

Echt niet huh. Tis Ronnie echt niet

• Topic Starter Topic Starter
ik zal er zeker zijn, de levende legende live bekijken terwijl hij vollop in zn beste vorm is

die bulked/fatty versie v coleman dit jaar op de fibo was teleurstellend;..

Waar ik telkens weer om moet lachen is de opmerking 'hij geeft echt zijn geheim niet prijs'.... Zijn 'geheim'? Wat nou geheim? Er is een bepaalde manier van trainen die alleen hij kent en die, als hij hem openbaart, ineens een nieuwe concurrent oplevert? Een manier van trainen waarbij iedere boerenl*l groeit als kool?

Denk toch eens na. Iedereen kent inmiddels wel de basisprincipes van eten/trainen, daar is niets geheims aan. Het enige tricky onderdeel is uitvissen wat voor jou het beste werkt. Dus als dat is wat je als zijn grote geheim ziet heb je er nog niets aan dit te weten omdat de kans dat het bij jou ook zo aanslaat mss 50% is...

De beste opmerking in dit draadje komt van Zwier, is ook direct het grote 'geheim': minder lullen, meer doen!

Zwier zei:
Echter de jongens die het hardste groeien zijn vaak degene die niet "heel veel""denken maar vooral veel doen.

100% true

je moet gewoon in je begeleider geloven en hem 100% vertrouwen....

en het geheim van ronnie...??? ronnie heeft alles geprobeerd wat er op de markt is en wat binnen 5 jaar op de markt zal komen.. ;)

voor zover ik weet deed ronnie al zeer lang wedstrijden voor hij die shape heeft gekregen die olympiatitel waardig is, dus wat wil dit zeggen? dat hij iets, ja iets gevonden heeft wat zéér goed voor hem werkt....:D

zie maar naar gustavo badell... hoeveel is hij niet "verbeterd op 1 jaar tijd? hij heeft zelfs dexter opzij geduwd? wie kende gustavo 4 jaar geleden?....

grtz

Seg ronnie nu tussen ons gezegt! Ben je echt zo groot geworden op Nitrix??
:cool:

Terug
Naar boven