AndroidHealthClinic

vraag het ronnie!

Je weet maar nooit met die gek

Weer een of andere gek die zich voor een pro voordoet.

Of er is nu gratis internet at the steakhouse, en vermaakt Big Ron zich wel.

zjivago zei:
Wat een beest zeg :eek:

"I think protein shakes are good any time of the day. I don't know how much protein I get from whey protein or chicken. I just try to take in a total of 600 grams a day with only 2 shakes and the rest meat.
Ronnie"

Zijn antwoord op de vraag hoeveel proteine hij per dag binnen krijgt...
:eek: :eek: :eek:

Posted: Wed Feb 08, 2006 4:00 am Post subject: Re: Hey Big Ron!!!

--------------------------------------------------------------------------------

bigjimmyt wrote:
Hey Big Ron hey im going through a sepration/divorce, please give me some ideas on how to stay focus? and Ronnie what U think of my chest workout incline db 110x12 130x10 150x6 160x4 170x4 flat db 110x12 130x10 150x6 160x4 170x4 decline db superset with pecdeck I do 120x12 reps for 3sets on decline db then superset with peck deck after each set of decline db doing 200x15 on pecdeck please give advice on what U think of my workout and my poundages and please give me advice on women!! Thanks Ronnie and go Seahawks!!! Laterf BIGGYM

Advice on women, dude who you think I am, Dr. Phil. I don't think so bro, I'm just gonna stick to bodybuilding, something I'm good at. As far as your workout, if you're trying to gain mass, I think you need to be doing more reps where you have 4, 6 reps should also be 10.
ronnie

:roflol:

:D :D :D

hij komt wel heerlijk arro over op die reply's... t zou em ook nog echt kunnen zijn ok..

^600 gram proteine lijkt me ook overdreven. Volgens mij vond Ronnie altijd dat dat teveel was, maar vond hij 400 meer als voldoende. Zijn bf komt duidelijk boven de 5% uit hoor offseason.
Anders hoef je echt bijna niet op dieet en hoef je ook niet die uren cardio te doen die hij doet.

• Topic Starter Topic Starter
volgens mij en andere kerels die contact met ronnie hebben per mail, is em dat wel

Op forum.bodybuilding.com kun je trouwens ook gewoon met andere pro's lullen waaronder Lee Priest. Maar dat is volgens mij al langer bekend.

van november t/m januari helemaal niet trainen??
zou dit waar zijn, zijn er pro's die letterlijk een paar off season gaan, dus helemaal niet trainen.

hitman zei:
van november t/m januari helemaal niet trainen??
zou dit waar zijn, zijn er pro's die letterlijk een paar off season gaan, dus helemaal niet trainen.

Geloof ik wel in hoor. Massa die ze dan verliezen zit er toch zo weer aan. En jelichaam heeft ff herstel gehad.

Kevin Levrone was hier toch een voorbeeld van? Half jaar nix, half jaar vol erin?

Dat zei die, maar of het nou echt zo was....

FF om terug te komen op of het nou wel of geen ronnie is.........omdat ie 8 x Mr O is? Geloof er weinig van dat ie kennis met ons zou willen delen; hij si een groot marketing instrument & onderzoeksproject :cool:

en ronnie is een arrogant beest :D geweldig :D

keachi zei:
Denk ni dat hij gaat mee bezig houden. Heeft wel ander en beter promotie's
denk ik persoonlijk toch, ale beeld me in als ronny :D :lifter:

beter.. dat vind ik zo subjectief..

ach, we zullen het er wel niet over eens worden :p

Terug
Naar boven