MuscleMeat

Vraag mbt supplementen voor gewenste resultaten

ribe

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
66kg
Hallo iedereen,

Ik probeer de laatste tijd gewicht bij te krijgen, maar ook vet te verliezen voor definitie (droge spiermassa kweken dus). Ik ben een maand terug erg ziek geweest en ben toen 6kg verloren. Ik ben nu 66-67kg en ben 1,75-1,80 groot (wordt deze week 18). Nu raadde iemand me bepaalde supplementen aan, maar ik wilde even vragen of iemand me hier zou kunnen vertellen of die mij ook echt kunnen helpen, om mijn gewenste resultaten te behalen.
Het betreft de volgende supplementen:

Crack Creatine: http://www.bodystore...CFQsTfAodHhEucA
Pink Magic: http://www.bodystore.../pink_magic.php

Bij de Crack Creatine staat dat het vanaf 18 jaar gebruikt mag worden, zou ik deze dan wel mogen gebruiken?

Voor verdere info;

Ik train 4x per week (split schema. Dag 1: borst, schouders, triceps, benen. Dag 2: rug, biceps, buik)
En mijn voeddingschema ziet er als volgt uit:

Maaltijd 1: 3 boterhammen met ham of kipfilet
Maaltijd 2: Een stuk fruit (meestal een banaan)
Maaltijd 3: 4 boterhammen met ham of kipfilet
Maaltijd 4: Een stuk fruit (meestal een banaan) of een kleine snack -->wordt heel soms overgeslagen
Maaltijd 5: Avondeten
Maaltijd 6: Halve liter kwark of Whey Proteïne shake

Voor het trainen gebruik ik nu creatine (alhoewel de kwaliteit van mijn huidige niet al te best is..) en na het trainen gebruik ik een Whey Proteïne Shake

Om het even kort samen te vatten, zijn mijn vragen dus:
- Zouden deze 2 supplementen mij goed kunnen helpen bij het behalen van de gewenste resultaten?
- Hoe kan ik meer gewicht krijgen, maar toch vet kwijtraken (droge spiermassa kweken)?
- Hoe kan ik meer definitie behalen?

Vooral mijn buikvet wil ik kwijt, aangezien er daar weinig definitie is..

Ik zou het heel fijn vinden als iemand me kan helpen, omdat ik hier al een tijdje mee rondloop, zonder resultaat.

Alvast bedankt!

Sorry als ik hierbij in een ander forum moet zitten, ik dacht dat ik het hier het beste kon plaatsen.

Laatst bewerkt:
Vet kwijtraken en spiermassa kweken zijn twee totaal verschillende doelen die niets met elkaar te maken hebben. Voor het verbranden van vet moet je minder kcal consumeren dan je verbrand, voor het bouwen van spiermassa moet je meer kcal consumeren dan je verbrand. Je zult er dus 1 moeten kiezen, je daar een x aantal maanden op focussen, en je vervolgens op de andere richten.

Lees ff de stickies door in de voedingssectie voor meer info over bulken en cutten.

1. Nee
2. Clean bulk
3. Cutten

Voeding aanscherpen en dan heb je die supps niet nodig, maaltijd 2 en 4 kan je geen maaltijd noemen en ze staan daar totaal verkeerd dat fruit.

ik eet jou maaltijd 1 tem 5 alleen al s'ochtends...
Die stukken fruit kan je niet als maaltijd tellen, neem er nog brinta bij ofzo met veel melk

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties!
Wat ik hieruit begrijp is dus dat ik die 2 momenten, waarop ik nu een stuk fruit pak, zou moeten vervangen met iets zwaarders. Daarnaast zou ik dan sochtends naar de 4-5 boterhammen toe moeten en smiddags ook een snee of 5?
Kan iemand me een beetje tips geven om goed droge spiermassa aan te komen?

Stickys lezen

Droge spiermassa: voedingsschema maken op basis van berekend bmr + onderhoud (als indicatie & uitgangssituatie). Daar iets boven gaan zitten om spiermassa aan te kunnen zetten. Flink trainen.
En geen onnodige supps zoals je voorgesteld is.

Supplementen zijn inderdaad als beginner nog helemaal niet nodig.
Goed trainen, goed eten, en goed rusten.
Het kost tijd en moeite, maar dat maakt het resultaat alleen maar bevredigender.

je voeding is echt veeel te weinig :)
doe er al zeker maar nog maaltijd pasta/rijst + vlees (steak of kip) of vis (zalm,makreel,tonijn) extra bij en dat 1 stuk fruit is echt geen volwaardige maaltijd zoiezo als je dan toch supplemente wil kopen whey shakes, 2 a 3 shakes per dag proteine,whey,weightgainer,... goodluck !

Idd zoals aangegeven is je voeding het probleem, en je ziet een stuk fruit als een maaltijd.

S'ochtends is bijvoorbeeld een moment waarop je lichaam de bouwstoffen het hardst nodig heeft omdat het uren zonder heeft gezeten en als je dan 3 boterhammen neemt met kip, dan zul je dus 3 plakjes van een 10 tot 15 gram per stuk binnen krijgen waarvan per 100 gram ongeveer 17 gram eiwit is, kom je uit op ongeveer 7.5 gram eiwit.

S'ochtends is een mooie tijd om dus een whey shake te nemen omdat het snel opneemt en wat eiwitrijks toe te voegen, kwark is makkelijk weg te werken.

Neem de tijd om de sticky's te lezen, deze zullen je helpen om je een beter schema op te laten stellen. :)

Terug
Naar boven