Mijn ouders maken nooit wat schoon en mijn zusjes al helemaal niet.. Vanochtend ook ja jasper ik heb de staafmixer voor je schoongemaakt..
Dus ik loop de keuken (mijn paradijsje.. ongeveer) in en echt een enorme t*ring bende

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Mijn ex had wel mooie lach, strak lichaam en grote t**ten..
Alleen die had de hersens van t paard![]()

Heb ooit de blender eens laten 'ontploffen' met 1 banaan, 100g havermout, 0.5l melk, whey en wat rozijnen in. En zei tegen mijn moeder: kuis jij dit even op anders ben ik te laat voor school.![]()
Mijn ouders maken nooit wat schoon en mijn zusjes al helemaal niet.. Vanochtend ook ja jasper ik heb de staafmixer voor je schoongemaakt..
Dus ik loop de keuken (mijn paradijsje.. ongeveer) in en echt een enorme t*ring bende![]()

Te laat op school, moest 's vrijdags nablijven en mocht een nieuwe blender betalen 
Heb ooit de blender eens laten 'ontploffen' met 1 banaan, 100g havermout, 0.5l melk, whey en wat rozijnen in. En zei tegen mijn moeder: kuis jij dit even op anders ben ik te laat voor school.
En ze heeft dit gedaan
De dag erna was het terug gebeurd en mocht ik het zelf opkuisenTe laat op school, moest 's vrijdags nablijven en mocht een nieuwe blender betalen
Heb ooit de blender eens laten 'ontploffen' met 1 banaan, 100g havermout, 0.5l melk, whey en wat rozijnen in. En zei tegen mijn moeder: kuis jij dit even op anders ben ik te laat voor school.
En ze heeft dit gedaan
De dag erna was het terug gebeurd en mocht ik het zelf opkuisenTe laat op school, moest 's vrijdags nablijven en mocht een nieuwe blender betalen
Pics?Ik had er toen een pic van getrokken, srs. Zal eens zien of ik die terug vind
Ik had er toen een pic van getrokken, srs. Zal eens zien of ik die terug vind

Killy waarom sta je eigenlijk op 8% wil je aan wedstrijden mee doen? Zie het nut anders niet zo. Op dat vetpercentage ga jij niet groeien.

Waarom niet? Heb je vet nodig om spieren te kweken?![]()
Heb niets gevonden. Helaas

Volgens mij schijn je "beter" te groeien als je tussen de 10 en 16% vet staat. Of dat ook werkelijk zo is? idk.

Hangt denk ik zowiezo af van lichaamstype. Voor mij zou het bv mission impossible zijn om op 8% te groeien. Voor killy is het misschien mission impossible om op mijn vetpercentage te geraken en blijvenVolgens mij schijn je "beter" te groeien als je tussen de 10 en 16% vet staat. Of dat ook werkelijk zo is? idk.
Hangt denk ik zowiezo af van lichaamstype. Voor mij zou het bv mission impossible zijn om op 8% te groeien. Voor killy is het misschien mission impossible om op mijn vetpercentage te geraken en blijven
Geprobeerd?Waarom niet? Heb je vet nodig om spieren te kweken?![]()