Fitness Seller

Vraag omtrent eetgedrag moeder

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, ik zou zelf mijn moeder het laten opkuisen :roflol:

:roflol:

Mijn ouders maken nooit wat schoon en mijn zusjes al helemaal niet.. Vanochtend ook ja jasper ik heb de staafmixer voor je schoongemaakt..

Dus ik loop de keuken (mijn paradijsje.. ongeveer) in en echt een enorme t*ring bende :roflol:

Mijn ex had wel mooie lach, strak lichaam en grote t**ten..

Alleen die had de hersens van t paard :roflol:

Heb net een filmpje van d'r gevonden. :D

nduvt.gif

:roflol:

Mijn ouders maken nooit wat schoon en mijn zusjes al helemaal niet.. Vanochtend ook ja jasper ik heb de staafmixer voor je schoongemaakt..

Dus ik loop de keuken (mijn paradijsje.. ongeveer) in en echt een enorme t*ring bende :roflol:
Heb ooit de blender eens laten 'ontploffen' met 1 banaan, 100g havermout, 0.5l melk, whey en wat rozijnen in. En zei tegen mijn moeder: kuis jij dit even op anders ben ik te laat voor school.

En ze heeft dit gedaan :roflol:

De dag erna was het terug gebeurd en mocht ik het zelf opkuisen :sad: Te laat op school, moest 's vrijdags nablijven en mocht een nieuwe blender betalen :(

Heb ooit de blender eens laten 'ontploffen' met 1 banaan, 100g havermout, 0.5l melk, whey en wat rozijnen in. En zei tegen mijn moeder: kuis jij dit even op anders ben ik te laat voor school.

De dag erna was het terug gebeurd en mocht ik het zelf opkuisen :sad: Te laat op school, moest 's vrijdags nablijven en mocht een nieuwe blender betalen :(

Illustratie van de situatie:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Explosion_mushroom_shaped.gif

Schrijf nu gewoon 'opruimen', vervelende k*t belg

:roflol: Pics?

Killy waarom sta je eigenlijk op 8% wil je aan wedstrijden mee doen? Zie het nut anders niet zo. Op dat vetpercentage ga jij niet groeien.

Volgens mij schijn je "beter" te groeien als je tussen de 10 en 16% vet staat. Of dat ook werkelijk zo is? idk.

Denk dat het bullshit is.. Vet is teken van overschot dus wanneer je bulkt en je komt vet aan heb je sowieso genoeg eten om spieren op te bouwen.. (mits goede verhoudingen)

Als je op het optimale punt gaat zitten waarbij je precies genoeg eet om je spieren optimaal te herstellen zul je geen kcal overschot hebben en dus ook geen vet bij komen..

Bulken met vet is dus meer gemak dan noodzaak denk ik..

Helemaal niet groeien is onzin, maar het schijnt dat met een laagje vet je inderdaad makkelijker aan kan komen. Waarschijnlijk omdat je eten dan niet meer nodig is voor vetreserves aanleggen, maar direct naar de spieren kan? (Broscience, weet 't ook niet.)

Volgens mij schijn je "beter" te groeien als je tussen de 10 en 16% vet staat. Of dat ook werkelijk zo is? idk.
Hangt denk ik zowiezo af van lichaamstype. Voor mij zou het bv mission impossible zijn om op 8% te groeien. Voor killy is het misschien mission impossible om op mijn vetpercentage te geraken en blijven

Waarom niet? Heb je vet nodig om spieren te kweken? :p

Je moet een kcal overschot hebben en bereid zijn vet aan te zetten een vp van 8% is niet normaal voor het lichaam waardoor het nog in een soort overlevingsmodus zit. Dat zul je eerst moeten veranderen als je geen wedstrijden hoeft te draaien houd je je vetpercentage tussen de 10 en 16% imo met periodes van wisselend bulken, cutten 8% year round slaat nergens op en is ****ing retarded

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven