Fitness Seller

Vraag omtrent eetgedrag moeder

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je moet een kcal overschot hebben en bereid zijn vet aan te zetten een vp van 8% is niet normaal voor het lichaam waardoor het nog in een soort overlevingsmodus zit. Dat zul je eerst moeten veranderen als je geen wedstrijden hoeft te draaien houd je je vetpercentage tussen de 10 en 16% imo met periodes van wisselend bulken, cutten 8% year round slaat nergens op en is ****ing retarded

Hmm..

Ligt dan wel aan de persoon denk ik wat zijn/haar minimale vet percentage is om niet in overlevingsmode te zitten..

---------- Post added 11 August 2012 at 23:20 ----------

Ik probeer nu om op 10-12% te geraken, maar slaagt toch dik tegen :(

Strongman worden en kappen met BB :trollface:

Hmm..

Ligt dan wel aan de persoon denk ik wat zijn/haar minimale vet percentage is om niet in overlevingsmode te zitten..

---------- Post added 11 August 2012 at 23:20 ----------

Strongman worden en kappen met BB :trollface:
tumblr_kxa5vtEhlo1qzo4t5o1_400.jpg

Geen enkele pro staat met een laag vetpercentage year round. Dat remt eerder progressie dan dat het goed doet. Het is gewoon retarded. Pre contest gaan ze pas echt goed laag in vp. Maarja doe wat je wilt hoor ken wel meer gasten die denken te groeien op een laag vp maar heb ze in al die jaren niets zien groeien eerder krimpen omdat oneindig vechten zonder resultaat nogal slopend is.

Mijn punt is om eerst op rond 13-16% eerst 5 jaar lekker te bulken en deze sport volhouden eer ik uberhaupt aan mn shape ga denken en rond de 10-8% ga zitten en te kijken welke proporties mis zijn en welke details ik omhoog moet brengen

Ik ben pas vanaf december bezig, ik wil nog lang niet eraan denken hoe ik op 6% er bij loop
Na een half jaar is dat gewoon niks
En ik geloof nou eenmaal in zonder massa zet je geen massa aan

hopelijk begrijp je mn punt beste mensen

Ik zou wel bulken afwisselen met licht cutten af en toe. Maakt het bulken ook weer wat efficienter. In beide moet je gewoon niet overdrijven imo.

Mijn punt is om eerst op rond 13-16% eerst 5 jaar lekker te bulken en deze sport volhouden eer ik uberhaupt aan mn shape ga denken en rond de 10-8% ga zitten en te kijken welke proporties mis zijn en welke details ik omhoog moet brengen

Ik ben pas vanaf december bezig, ik wil nog lang niet eraan denken hoe ik op 6% er bij loop
Na een half jaar is dat gewoon niks
En ik geloof nou eenmaal in zonder massa zet je geen massa aan

hopelijk begrijp je mn punt beste mensen

Ik snap je punt, maar ik snap alleen niet waar je gewicht in zit, en ik denk ook niet dat je op 13% staat. Verder hoef je niet iedereen gelijk af te zeiken omdat jij het anders wilt doen.

Je moet een kcal overschot hebben en bereid zijn vet aan te zetten een vp van 8% is niet normaal voor het lichaam waardoor het nog in een soort overlevingsmodus zit. Dat zul je eerst moeten veranderen als je geen wedstrijden hoeft te draaien houd je je vetpercentage tussen de 10 en 16% imo met periodes van wisselend bulken, cutten 8% year round slaat nergens op en is ****ing retarded
Hahaha die overlevingsmodus theorie is echt onzin. Heb je daar betrouwbare bronnen voor of is dat je eigen theorie?

Heb geen zin om het verdedigen jongen. Doe lekker waar je zelf zin in hebt en zie waar je over een paar jaar staat.

Heb geen zin om het verdedigen jongen. Doe lekker waar je zelf zin in hebt en zie waar je over een paar jaar staat.
Je eigen theorie dus. Dan weet ik iig zeker dat het klinkklare onzin is.
Ik beweer ook nergens dat je maar op onderhoud moet gaan zitten eten, maar dat je op 8% in survival modus zit slaat nergens op. Dat is het geval wanneer je ver onder onderhoud eet, voor langere periode.

Zou inderdaad wel kunnen, ik moet wel zeggen dat ik in een 8 weken bulk ineens 8kg zwaarder was, maar zodra ik de cut in heb gezet in de eerste weeg ook gelijk 3kg lichter was, dat zal wel grotendeels vocht zijn geweest inderdaad, aangezien ik nu zo'n 0.5kg per week kwijt raak. Deze week overigens niks afgevallen, maar wel zichtbaar minder vet, dus ik ben zeer tevreden, voorlopig.

Cutten ook nog even doorzetten tot iets tussen de 10% en 13% afhankelijk van hoe schraal het wordt, want anders ga ik echt weer bulken, ziet er met shirt toch 10x buffer uit als ik bulk :P

Ik vreet 4000 kcal per dag en sta nog steeds op 10% bf.. ongeveer.. meer eten? :P

Blijkbaar, probeer eens 5000 :P kijken of je zwaarder wordt.

Gewoon 3x per dag 100gram ultra fine oats + 30gram whey naar binnen gooien, heb je gelijk 1500kcals erbij :D

Je eigen theorie dus. Dan weet ik iig zeker dat het klinkklare onzin is.
Ik beweer ook nergens dat je maar op onderhoud moet gaan zitten eten, maar dat je op 8% in survival modus zit slaat nergens op. Dat is het geval wanneer je ver onder onderhoud eet, voor langere periode.

Ik heb er misschien het verkeerde woord voor gebruikt maar je lichaam is wel degelijk in een staat van depletie.

Gewoon 3x per dag 100gram ultra fine oats + 30gram whey naar binnen gooien, heb je gelijk 1500kcals erbij :D
als je het met 0.5 halfvolle melk drinkt hebt je 3x730kcal ;)

Ik wordt wel zwaarder maar bf% blijft gelijk en dat zou hoger moeten worden volgens max :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven