- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Ik probeer nu om op 10-12% te geraken, maar slaagt toch dik tegen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik probeer nu om op 10-12% te geraken, maar slaagt toch dik tegen

Je moet een kcal overschot hebben en bereid zijn vet aan te zetten een vp van 8% is niet normaal voor het lichaam waardoor het nog in een soort overlevingsmodus zit. Dat zul je eerst moeten veranderen als je geen wedstrijden hoeft te draaien houd je je vetpercentage tussen de 10 en 16% imo met periodes van wisselend bulken, cutten 8% year round slaat nergens op en is ****ing retarded
Ik probeer nu om op 10-12% te geraken, maar slaagt toch dik tegen![]()

Hmm..
Ligt dan wel aan de persoon denk ik wat zijn/haar minimale vet percentage is om niet in overlevingsmode te zitten..
---------- Post added 11 August 2012 at 23:20 ----------
Strongman worden en kappen met BB![]()
Nah, zat niet lekker in mijn veldoe gewoon ronde de 16, word je iets te vet cut je paar procent terug

Mijn punt is om eerst op rond 13-16% eerst 5 jaar lekker te bulken en deze sport volhouden eer ik uberhaupt aan mn shape ga denken en rond de 10-8% ga zitten en te kijken welke proporties mis zijn en welke details ik omhoog moet brengen
Ik ben pas vanaf december bezig, ik wil nog lang niet eraan denken hoe ik op 6% er bij loop
Na een half jaar is dat gewoon niks
En ik geloof nou eenmaal in zonder massa zet je geen massa aan
hopelijk begrijp je mn punt beste mensen
2 woorden: vocht en vetIk snap je punt, maar ik snap alleen niet waar je gewicht in zit, en ik denk ook niet dat je op 13% staat. Verder hoef je niet iedereen gelijk af te zeiken omdat jij het anders wilt doen.
Hahaha die overlevingsmodus theorie is echt onzin. Heb je daar betrouwbare bronnen voor of is dat je eigen theorie?Je moet een kcal overschot hebben en bereid zijn vet aan te zetten een vp van 8% is niet normaal voor het lichaam waardoor het nog in een soort overlevingsmodus zit. Dat zul je eerst moeten veranderen als je geen wedstrijden hoeft te draaien houd je je vetpercentage tussen de 10 en 16% imo met periodes van wisselend bulken, cutten 8% year round slaat nergens op en is ****ing retarded
Je eigen theorie dus. Dan weet ik iig zeker dat het klinkklare onzin is.Heb geen zin om het verdedigen jongen. Doe lekker waar je zelf zin in hebt en zie waar je over een paar jaar staat.

Heb geen zin om het verdedigen jongen. Doe lekker waar je zelf zin in hebt en zie waar je over een paar jaar staat.

Ik vreet 4000 kcal per dag en sta nog steeds op 10% bf.. ongeveer.. meer eten?![]()
kijken of je zwaarder wordt.
Je eigen theorie dus. Dan weet ik iig zeker dat het klinkklare onzin is.
Ik beweer ook nergens dat je maar op onderhoud moet gaan zitten eten, maar dat je op 8% in survival modus zit slaat nergens op. Dat is het geval wanneer je ver onder onderhoud eet, voor langere periode.
als je het met 0.5 halfvolle melk drinkt hebt je 3x730kcalBlijkbaar, probeer eens 5000kijken of je zwaarder wordt.
Gewoon 3x per dag 100gram ultra fine oats + 30gram whey naar binnen gooien, heb je gelijk 1500kcals erbij![]()

Blijkbaar, probeer eens 5000kijken of je zwaarder wordt.
Gewoon 3x per dag 100gram ultra fine oats + 30gram whey naar binnen gooien, heb je gelijk 1500kcals erbij![]()