AndroidHealthClinic

Vraag omtrent eetgedrag moeder

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet niet of ik in die relatie verliefd was. Ik moest wel huilen toen het over was :(

Ik ken het gevoel..

Alleen is bij mij de relatie al 1.5 jaar uit, voel ik geen liefde meer maar moet wel janken als ik er aan denk :roflol: .

1e klas aansteller :o

---------- Post added 12 August 2012 at 14:43 ----------

Beschrijf het meisje anders eens Teen? :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.543
Oh, bij mij is die relatie ook al anderhalf jaar over hoor. Daarna nog wat kortere relaties gehad. Ik zit er ook niet meer mee. Maar ik wil wel een keer echt verliefd worden :( Ik voel me zo'n gevoelloze penishoofd

:roflol: wat is dat slecht gedaan :roflol:

• #2.545
Goede 4e post Etenswaren... Wtf... Mafkees

:roflol:

---------- Post added 12 August 2012 at 14:47 ----------

Oh, bij mij is die relatie ook al anderhalf jaar over hoor. Daarna nog wat kortere relaties gehad. Ik zit er ook niet meer mee. Maar ik wil wel een keer echt verliefd worden :( Ik voel me zo'n gevoelloze penishoofd

Zo zag je er ook uit :trollface:

jk :*

Hopen dat dit meisje wel wat leuker is dat je er wel wat voor gaat voelen.

En zij daarna niet je hart kapot stampt :roflol:

• #2.547
:roflol:

---------- Post added 12 August 2012 at 14:47 ----------

Zo zag je er ook uit :trollface:

jk :*

Hopen dat dit meisje wel wat leuker is dat je er wel wat voor gaat voelen.

En zij daarna niet je hart kapot stampt :roflol:

Merci :o

Ja, ik hoop het ook! We zullen zien :D Jij momenteel bezig met iemand?

Frontal vagina. Trololol. Beetje jammer van die t**ten dude

Sowieso karma, hahaha, wat een shop. Zo slecht dat 't goed is. :D

Merci :o

Ja, ik hoop het ook! We zullen zien :D Jij momenteel bezig met iemand?

Nope, wilde eigenlijk aan niets nieuws beginnen voor de rechtszaak geweest was (zodat het hele gek*t met mn ex eindelijk afgelopen is). Alleen vind wel iemand leuk.. denk ik.. alleen die heeft me friendzoned waarschijnlijk :fa:

Nope, wilde eigenlijk aan niets nieuws beginnen voor de rechtszaak geweest was (zodat het hele gek*t met mn ex eindelijk afgelopen is). Alleen vind wel iemand leuk.. denk ik.. alleen die heeft me friendzoned waarschijnlijk :fa:

Vertel eens wat meer over je rechtzaak. Je zegt 't steeds, maar wat valt er te verdelen? :D

• #2.552
Sowieso karma, hahaha, wat een shop. Zo slecht dat 't goed is. :D

fl**ker toch op met je karma man! Hoe disrespectvol is zoiets.. En dan is het ook nog eens z'n 4e post. fl**ker op met zulke gasten. Serieus, ga je karma beter besteden...

fl**ker toch op met je karma man! Hoe disrespectvol is zoiets.. En dan is het ook nog eens z'n 4e post. fl**ker op met zulke gasten. Serieus, ga je karma beter besteden...
Idd! Heb al meerdere 'zinvolle' dingen geplaatst in dit topic en heb nog maar 1x karma ontvangen van jou! :mad:

• #2.555
Vertel eens wat meer over je rechtzaak. Je zegt 't steeds, maar wat valt er te verdelen? :D

Zij beweert dat ik haar met een mes bedreigd heb.. Hun bewijs is een snee in haar nek en een brief van mij dat ik het gedaan zou hebben? :roflol:

Maar goed, ik heb smsjes van haar dat ze schaafwond op haar neus had en een vriendin van haar had verklaard dat ze geen snee had. Werkelijk waar om te huilen, een dossier van bijna 200 pagina's over alles wat ik wel niet zou zijn en de suggestie wekken dat ik een crimineel ben zonder enige vorm van bewijs.

We zijn blij dat er een rechtszaak komt want nu hebben we eindelijk de kans om haar legaal de grond in te trappen en alle schade te verhalen op haar wat richting de 10.000 euro gaat. Leuk voor een pa die postbode is:roflol:

---------- Post added 12 August 2012 at 15:18 ----------

De politie was trouwens ook zo stom om de volledige telefoon gegevens van een vriendin van haar mee te sturen waardoor wij alle 06 nummers hebben van al haar vriendinnen :roflol:

Zij beweert dat ik haar met een mes bedreigd heb.. Hun bewijs is een snee in haar nek en een brief van mij dat ik het gedaan zou hebben? :roflol:

Maar goed, ik heb smsjes van haar dat ze schaafwond op haar neus had en een vriendin van haar had verklaard dat ze geen snee had. Werkelijk waar om te huilen, een dossier van bijna 200 pagina's over alles wat ik wel niet zou zijn en de suggestie wekken dat ik een crimineel ben zonder enige vorm van bewijs.

We zijn blij dat er een rechtszaak komt want nu hebben we eindelijk de kans om haar legaal de grond in te trappen en alle schade te verhalen op haar wat richting de 10.000 euro gaat. Leuk voor een pa die postbode is:roflol:

---------- Post added 12 August 2012 at 15:18 ----------

De politie was trouwens ook zo stom om de volledige telefoon gegevens van een vriendin van haar mee te sturen waardoor wij alle 06 nummers hebben van al haar vriendinnen :roflol:

Oké, heftig, hopelijk komt het goed in ieder geval. Maar wat heb je allemaal geflikt dat ze je zo haat dan? :D

Verder Grote Teen, niet zo moeilijk doen man, ze is anoniem hier, als haar echte naam erbij zou staan zou ik het ook niet net vinden om te doen, maar verder is het gewoon een lolpic, niet zo serieus, ze lokt het ook zelf uit met d'r gedrag. Als je groot genoeg bent om hier te posten, mag je ook best consequenties aanvaarden voor je gedrag. Ook 15 jarige zijn niet helemaal achterlijk heh?

• #2.559
Hoop je hiermee een date te scoren?

... Ben je nou zo stom of lijkt het maar zo? Denk gewoon effe na, wat die gast net gepost heeft kun je gewoon niet maken.. Of het nou kathleen is, of mijn hoofd, of jou hoofd, of max's hoofd. Wat kan mij het vrotten wiens hoofd het is. Foto's hier worden in vertrouwen geplaatst en dan ga je als verotte tievus puber niet van die idiote 'grappen' uithalen.

Oké, heftig, hopelijk komt het goed in ieder geval. Maar wat heb je allemaal geflikt dat ze je zo haat dan? :D

Verder Grote Teen, niet zo moeilijk doen man, ze is anoniem hier, als haar echte naam erbij zou staan zou ik het ook niet net vinden om te doen, maar verder is het gewoon een lolpic, niet zo serieus, ze lokt het ook zelf uit met d'r gedrag. Als je groot genoeg bent om hier te posten, mag je ook best consequenties aanvaarden voor je gedrag. Ook 15 jarige zijn niet helemaal achterlijk heh?
Bij mijn weten kennen we allemaal haar naam?

Als het haar echte naam is natuurlijk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven