MuscleMeat

Vraag omtrent eetgedrag moeder

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.561
Oké, heftig, hopelijk komt het goed in ieder geval. Maar wat heb je allemaal geflikt dat ze je zo haat dan? :D

Verder Grote Teen, niet zo moeilijk doen man, ze is anoniem hier, als haar echte naam erbij zou staan zou ik het ook niet net vinden om te doen, maar verder is het gewoon een lolpic, niet zo serieus, ze lokt het ook zelf uit met d'r gedrag. Als je groot genoeg bent om hier te posten, mag je ook best consequenties aanvaarden voor je gedrag. Ook 15 jarige zijn niet helemaal achterlijk heh?

Ze is niet bepaald anoniem meer..

Foto's? Ja
Woonplaats? Ja
Echte naam? Ja
Leeftijd? Ja

Dit zijn gewoon geen grappige dingen..

ok, dat ging wel te ver. laat daar geen twijfel over bestaan. Maar het is ook niet verstandig van haar kant om dit 'in vertrouwen' te posten.

Oké, heftig, hopelijk komt het goed in ieder geval. Maar wat heb je allemaal geflikt dat ze je zo haat dan? :D

Verder Grote Teen, niet zo moeilijk doen man, ze is anoniem hier, als haar echte naam erbij zou staan zou ik het ook niet net vinden om te doen, maar verder is het gewoon een lolpic, niet zo serieus, ze lokt het ook zelf uit met d'r gedrag. Als je groot genoeg bent om hier te posten, mag je ook best consequenties aanvaarden voor je gedrag. Ook 15 jarige zijn niet helemaal achterlijk heh?

Zij heeft mij opgelicht voor 800 euro ofzo en dat wilde we terug. Interesaant is dan ook dat ze de dag nadat ik mijn spullen terug eiste aangifte deed.

Ze hebben ook alle vriendinnen van lana verhoord over mij, terwijl ik die nooit ontmoet had of wat dan ook.

Ach we hebben nu wel alle adressen van hun dus na de rechtszaak gaan we wel even langs om te vragen wat hun probleem was.

---------- Post added 12 August 2012 at 15:28 ----------

... Ben je nou zo stom of lijkt het maar zo? Denk gewoon effe na, wat die gast net gepost heeft kun je gewoon niet maken.. Of het nou kathleen is, of mijn hoofd, of jou hoofd, of max's hoofd. Wat kan mij het vrotten wiens hoofd het is. Foto's hier worden in vertrouwen geplaatst en dan ga je als verotte tievus puber niet van die idiote 'grappen' uithalen.

Beetje dollen moet wel kunnen maar goed, hij moet het wel weg halen nadat we er even van hebben kunnen genieten.. Ik zou me er eerlijkgezegd kapot om lachen wanneer iemand zoiets bij mij doet behalve als die het zou laten staan. :o

---------- Post added 12 August 2012 at 15:30 ----------

:roflol: Zie net dat de mail adressen van die josti rechercheurs ook in het dossier staan

Ik heb ook ooit zo'n soort zaak gehad, geen details verder. Maar die gasten waren toen ook slim genoeg om alle gegevens van die gast in het dossier te zetten, ik ben nog steeds in de "cooling down" periode, tot dat ik alle ramen daar ga ingooien :D

Ik wist niet eens al die gegevens over Kathleen, echt het zal allemaal wel. "In vertrouwen" op een forum posten is niet echt bepaald "in vertrouwen" natuurlijk. Maar oké het is een puberale k*tgrap, maar zo erg is het nou ook weer niet. Ik vind je reactie een beetje overdreven, misschien moet je een name-change aanvragen en er "Lange Teen" van maken? :D

Ik stink naar pis gek

Nou nou erg man, dat je hoofd onder een lichaam geshopt is. Bovendien is ze niet heel vies van wat aandacht dus dit zal ze ook wel niet erg vinden.
Ik zeg pinda, cum er over.

Ik heb ook ooit zo'n soort zaak gehad, geen details verder. Maar die gasten waren toen ook slim genoeg om alle gegevens van die gast in het dossier te zetten, ik ben nog steeds in de "cooling down" periode, tot dat ik alle ramen daar ga ingooien :D

Ik wist niet eens al die gegevens over Kathleen, echt het zal allemaal wel. "In vertrouwen" op een forum posten is niet echt bepaald "in vertrouwen" natuurlijk. Maar oké het is een puberale k*tgrap, maar zo erg is het nou ook weer niet. Ik vind je reactie een beetje overdreven, misschien moet je een name-change aanvragen en er "Lange Teen" van maken? :D

Bij een vriendin van mijn ex zijn de ramen er uit geblazen met zwaar vuurwerk. Geen idee wie van mijn vrienden het gedaan heeft maar het schijnt dat het glas achter in de woonkamer lag, het kozijn er uit lag en het halve interieur verwoest was :roflol:

Bij een vriendin van mijn ex zijn de ramen er uit geblazen met zwaar vuurwerk. Geen idee wie van mijn vrienden het gedaan heeft maar het schijnt dat het glas achter in de woonkamer lag, het kozijn er uit lag en het halve interieur verwoest was :roflol:
wtf man ...
Als de fl**ker erachter komen dat jij de oorzaak hiervan bent, moet je niet verwachten dat je die rechtzaak gaat winnen

---------- Post toegevoegd Sun 12 Aug 2012 om 15:53 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Had zij gelogen in de rechtzaak ten nadele van jou o.i.d.?

wtf man ...
Als de fl**ker erachter komen dat jij de oorzaak hiervan bent, moet je niet verwachten dat je die rechtzaak gaat winnen

---------- Post toegevoegd Sun 12 Aug 2012 om 15:53 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik zat er niet achter en ik weet ook niet wie het gedaan heeft :roflol:

---------- Post added 12 August 2012 at 15:54 ----------

Had zij gelogen in de rechtzaak ten nadele van jou o.i.d.?

Nee zij had gezegd dat wij haar ontvoerd zouden hebben. Dikke bullshit want wij waren toen gewoon met de hond aan het lopen.. Uiteraard wisten wij dat na 2 maanden niet meer dus schuldig in ogen van politie. Faalbazen :o

Die onderste is volgens mij nog niet helemaal op leeftijd, maar damn, wel goed te doen. Bovenste foto heeft wel wat weg van jeweetwelwie qua hoofd, maar laat Lange Teen 't niet horen. :)

Verder wel k*t man, gezeik met wijven is nooit prettig, maar dit is echt iets voor verzuurde wijven die zijn achtergelaten voor een jong blaadje ofzo. Stelletje uitvreters. Ze leven zeker ook van de bijstand?

Wtf, die laatste doet me trouwens erg hard denken aan een vriendin van mijn zus

Ik zat er niet achter en ik weet ook niet wie het gedaan heeft :roflol:

---------- Post added 12 August 2012 at 15:54 ----------

Nee zij had gezegd dat wij haar ontvoerd zouden hebben. Dikke bullshit want wij waren toen gewoon met de hond aan het lopen.. Uiteraard wisten wij dat na 2 maanden niet meer dus schuldig in ogen van politie. Faalbazen :o

Niet echt wat deed je 3 mei om 21:30 precies?

Wat heb jij allemaal geflikt dat ze je zo erg willen naaien? :o

Potentieel lisa topic.

Wie mailt de sensatiekranten over bodybuildende coïtus predators?

Wat heb jij allemaal geflikt dat ze je zo erg willen naaien? :o

Kan wel wat dingen bedenken:

1. Ze was Moslima en de familie komt nu wreken.
2. Hij heeft een zigeuner/roma/tokkie gedate en die proberen nu hun bijstand aan te vullen met gratis geld.
3. Hij is vreemd gegaan met een jonger / lekkerder meisje.
4. Hij heeft daadwerkelijk wel een mes op d'r keel gezet. "ALS JE BIJ ME WEG GAAT SNIJ IK JE b*ch :mad:"

Nog meer ideeën?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven