Fitness Seller

Vraag omtrent eetgedrag moeder

Status
Niet open voor verdere reacties.
wat zijn die blondjes toch goddelijk lekker ook al zien ze er als 14 uit

Potentieel lisa topic.

Wie mailt de sensatiekranten over bodybuildende coïtus predators? 15 is minderjarig weet je. Dit kan leuk worden

Ze was toch 17 trouwens? Of veranderd dit ook steeds? Verder inderdaad, kamervragen! Bodybuilding verbieden, want pedo's.

t*ring posten duurde zo lang dat er tijdens het posten 4 reacties zijn bijgekomen xD surfen met 12 kbs is ook geen pretje. Zelfs mn edit kwam niet door

What is this lisa you keep mentioning?

Dit is van voor mijn tijd hier, maar er zijn een hele zooi meme's van haar. Niemand wil uitleggen wie het is en het topic is verwijderd, volgens velen "EPIC" genoemd. :(

35n43i.jpg

INSTANT UPDATE: http://www.quickmeme.com/LisaDBB/?upcoming

Dat dus.

Het lisa topic is wss het meest legendarische trolltopic ooit op DBB. Velen waren erbij, nog meer hebben 'van horen zeggen'

het begon vergelijkbaar met dit topic, een meisje dat gaat posten. De rest kun je wel raden. Dit topic is al goed op weg aangezien er ook al foto's in coïtusuele context geshopt worden. Niet kort nadat dit gebeurde in het lisa topic hadden we op elk moment van de dag 30+ lezende leden + 20 gasten ofzo. Geweldig

Fuark, was net die vriendin van mijn zus aan het zoeken en kwam deze chick tegen :eek:
Deze moet ik even delen met jullie
ze is van 1995

De linkse
15q2ipf.jpg

Them eyes :eek:
168fzgg.jpg

Het lisa topic is wss het meest legendarische trolltopic ooit op DBB. Velen waren erbij, nog meer hebben 'van horen zeggen'

het begon vergelijkbaar met dit topic, een meisje dat gaat posten. De rest kun je wel raden. Dit topic is al goed op weg aangezien er ook al foto's in coïtusuele context geshopt worden. Niet kort nadat dit gebeurde in het lisa topic hadden we op elk moment van de dag 30+ lezende leden + 20 gasten ofzo. Geweldig

Maar wat wilde ze nou precies? Kwam ze voor een date ofzo? :cool:

1e foto is wel nice maar die 2e... weet niet, erg raar.

vooral dat schele oog

Fuark, was net die vriendin van mijn zus aan het zoeken en kwam deze chick tegen :eek:
Deze moet ik even delen met jullie
ze is van 1995

Them eyes :eek:
168fzgg.jpg

Jezus man, lijkt wel een kerel. Ik heb liever iets cutes.

Hebben alle Belgen trouwens van die gladde gekamde koppies, of is deze gewoon nichterig aangelegd? :D

Wel jammer dat die lisa lekker is en kathleen niet :o

Wat heb jij allemaal geflikt dat ze je zo erg willen naaien? :o

Niets.

Mijn ex deed vals aangifte en die vriendin van haar is een drugs junk die gewoon ontvoerd is door een paar van haar pooiers. Om uit te leggen waarom zij huilend bij een benzinestation stond heeft ze gezegd dat ik haar ontvoerd had omdat wij nooit mijn ex in elkaar geslagen hadden nadat ze vals aangifte gedaan had. Helaas ben ik te lief waardoor zij dacht dat ze het wel op mij af kon schuiven.

Dat is dus ook het probleem.. Ik kan niet voor mezelf opkomen :roflol:

Is ze naakt gegaan?

Jezus man, lijkt wel een kerel. Ik heb liever iets cutes.

Hebben alle Belgen trouwens van die gladde gekamde koppies, of is deze gewoon nichterig aangelegd? :D
srs, zou ze los doen

Linkse
jtxc09.jpg

Lol is gewoon een oude phag die geen haar meer kan laten groeien (denk ik :o)

---------- Post toegevoegd Sun 12 Aug 2012 om 16:15 ----------

Als ik het me goed herinner was het zelfs de foute lisa :roflol:

weet je wat mooi is... lichtblonde haren en een bijna spierwitte huid
:roflol: nee man :roflol:

Heb een tijdje met zo'n chick bezig geweest, er is niets van gekomen. Was niets voor mij. Precies een melkfles (en mentaal was ze misschien nog iets te jong voor mij, is even oud)

Wel jammer dat die lisa lekker is en kathleen niet :o

Wel flinke jetsers in ieder geval. Wat dat betreft werkt een meisje op DBB ook als een vlieg op een hoop stront. :cool: Het hoeft niet eens heel bijzonder te zijn zolang er maar een gat aan de voorkant zit. Wat zijn mannelijke genen toch lekker simpel.:cool:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.599
Wow, wel een mooi meisje.

dat het niks werd... irrelevant :p

melkfles ??? tuurlijk zijn niet alle meisjes die dat hebben mooi maar als ze mooi zijn is ht ook echt mooi :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven