flipmacinne
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 14
Hellow,
Ik heb al een tijdje een grote frustratie
Namelijk die .cue bestanden, ik snap daar dus totaal niets van om deze te gebruiken. Ik heb al verschillende websites met informatie gevonden dus de theoretische kant is al begrepen maar toch zit ik nog met enkele praktische vragen.
Weet er iemand of het mogelijk is om verschillende lange mp3 albums samen met die .cue files te branden waardoor dat scrollen tussen de liedjes onderling mogelijk wordt? Het is namelijk zo dat ik in mijn auto met een mp3 radio zit, waardoor ik het onnodig vind om telkens één album op één lege cd te branden, ik zet er dus meerdere albums op één lege cd. Vroeger deelde ik telkens deze lange bestanden op in kleinere deeltjes met een mp3splitter, daar kruipt wel veel werk in waardoor ik het nu op deze gemakkelijkere manier wil proberen. Misschien is het nog handig om te weten dat ik werk met Nero burningrom.
Wie er mij kan helpen verdient alvast karmaaaaaaa
Thanks dudes!!!
Ik heb al een tijdje een grote frustratie
Namelijk die .cue bestanden, ik snap daar dus totaal niets van om deze te gebruiken. Ik heb al verschillende websites met informatie gevonden dus de theoretische kant is al begrepen maar toch zit ik nog met enkele praktische vragen. Weet er iemand of het mogelijk is om verschillende lange mp3 albums samen met die .cue files te branden waardoor dat scrollen tussen de liedjes onderling mogelijk wordt? Het is namelijk zo dat ik in mijn auto met een mp3 radio zit, waardoor ik het onnodig vind om telkens één album op één lege cd te branden, ik zet er dus meerdere albums op één lege cd. Vroeger deelde ik telkens deze lange bestanden op in kleinere deeltjes met een mp3splitter, daar kruipt wel veel werk in waardoor ik het nu op deze gemakkelijkere manier wil proberen. Misschien is het nog handig om te weten dat ik werk met Nero burningrom.
Wie er mij kan helpen verdient alvast karmaaaaaaa

Thanks dudes!!!