AndroidHealthClinic

vraag over dianabol

petersen

Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
109kg
Vetpercentage
11%
Hoi mijn naam is nick en ik vraag mij af wat ik het beste buiten testo naast mijn diana zou kunnen gebruiken. ik zeg er gelijk bij dat ik zelf nog nooit testo of andere anabolen door middel van een naald in mijn spier of vet weefsel heb gespoten en ik dat eerlijk gezegd ook niet aandurf. misschien weet iemand een kuur wat ik naast diana kan gebruiken waardoor mijn testo toch word verhoogd? aangezien ik niet zo vaak op deze site zit zou ik willen vragen deze tips eventueel ook ff te mailen naar burnerpetersen@hotmail.com

alvast bedankt

groeten,

Nick

Nee ik ga nooit mailen. Een forum is publiek. Mijn tip aan jou is info ook voor anderen. Antwoorden via mail, zo werkt een forum niet. Kom gelijk wat meer op dit forum, het gaat niet alleen om jou vraag. Je zou ook andere kunnen helpen. Voor wat hoort wat.....

Het punt is de methyl groep. Via een methylgroep kan je ook test oraal beschikbaar maken zij het dat de eigenschappen veranderen. Heel het profiel van de stof wordt anders. Een van die punten is dat bij test en bold je bij aromatisering geen oestrogeen maar methyl-oestrogeen krijgt. Die vorm is heel hardnekkig omdat het door de methylgroep erg lang actief blijft. Methyltest is niet hetzelfde als injecteerbare test. (zo is injecteerdare dbol bolderone en dat lijkt niet op dbol)

Daarnaast moet je pillen met een methylgroep niet samen nemen omdat het je lever belast en de totale dosis te hoog wordt.

Neem jij dbol dan ga je groeien en ook vocht en vet ophopen. Die massa ben je na je kuur ook weer snel kwijt. Winstrol, anavar, tbol kan je beter opzichzelf pakken dan dbol zonder test alhowel het nooit zo effectie is als oral + test inject.

En ook aan de nolva 4 weken 20mg gedacht na je kuur?

Laatst bewerkt:
Iedereen is bang voor de 1e naald, ik zou proberen je daar over heen te zetten!
Je zult nooit meer zo hard knallen als op je 1e kuur.

Ik zou voor een test-only gegaan met evt een kickstart zoals winny,tbol,anavar en als je van vocht houdt dboll.

Terug
Naar boven