Fitness Seller

Vraag over het welbekende FullBody schema

ik denk dat 50 procent van de inschrijvingen na 2 maanden niet meer gaat en hebben ze er ook geen tijd in hoeven steken.

ps dit is natuurlijk niet overal zo he, er bestaan ook nog goede sportscholen.
klopt, maar danoontjepower claimde in een goede gym te werken, en toch beginnen ze met apparaten. Dus ofwel verschilt onze definitie van een goede gym met de zijne, ofwel moet er een andere reden zijn waarom men begint met apparaten...

Ja ik denk dat daar de verschillen liggen.
Het enige apparaat wat ik gebruik in de gym is de vetmeter ( en die is ook niet erg nauwkeurig) en de fiets.

ik weet dat jullie niet zo hoog petje ophebben van sportscholen, maar dit is echt een goede. Je kunt mensen natuurlijk wel gewoon meteen met losse gewichten laten werken, maar dan is de lol er snel af. Je moet er uitdaging in zien te houden, losse gewichten zijn in het begin erg moeilijk en 9 van de 10 mensen zijn niet zo gek als ons... naarmate ze verder gevorderd zijn vinden ze het vaak leuk om wat uitdaging in de oefeningen te vinden.

Groet

P.S.: Ze worden wel degelijk goed begeleidt!

mja, het psychologisch effect is inderdaad niet onbelangrijk. Zijn er vaak mensen die vragen om losse gewichten in het begin?

mja, het psychologisch effect is inderdaad niet onbelangrijk. Zijn er vaak mensen die vragen om losse gewichten in het begin?
onervaren mensen weten vaak niet dat losse oefeningen beter zijn, en hebben vaak een beeld dat fitness op van die fitness apparaten is, dus eigenlijk nee. Jongeren willen wel vaak bankdrukken enzo, maarja wat ik probeer te zeggen het is beter om wat rustiger aan te beginnen dat ze niet gedemotiveerd raken en misschien zouden stoppen terwijl dit makkelijk voorkomen had worden!

Terug
Naar boven