MuscleMeat

Vraag over vet %

jhonnysnijders

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m70
Massa
72kg
Hallo , ik ben nu 5 maand aan het fitnessen , Mijn voeding is nog niet goed Heb mijn vet laten meten en dit was 27.4% wat ERG veel is voor mijn bouw vindt het een beetje raar ben nog maar 16 jaar het toestel werkte eigelijk pas op 17 jaar meschien daar door ?
Wat kan ik zoal doen om dit te verbeteren ?

27.4% op 66kg? hoe heb je dat laten meten, toch niet op zo'n weegschaal he.

neeeeee toch :P

27.4? zal wel fout zijn denk ik

Hallo , ik ben nu 5 maand aan het fitnessen , Mijn voeding is nog niet goed Heb mijn vet laten meten en dit was 27.4% wat ERG veel is voor mijn bouw vindt het een beetje raar ben nog maar 16 jaar het toestel werkte eigelijk pas op 17 jaar meschien daar door ?
Wat kan ik zoal doen om dit te verbeteren ?

Ja man, wat wil je nou, je loopt te klooien met toestellen waar je nog lang niet klaar voor bent.

Normaal gezien, als je jonger bent en op zo'n machine staat, berekent die je vetpercentage te laag. Het zal waarschijnlijk dus hoger zijn dan 27%, eerder iets rond de 35...

Ja man, wat wil je nou, je loopt te klooien met toestellen waar je nog lang niet klaar voor bent.

Normaal gezien, als je jonger bent en op zo'n machine staat, berekent die je vetpercentage te laag. Het zal waarschijnlijk dus hoger zijn dan 27%, eerder iets rond de 35...

Kijk nou uit, straks begrijpt hij je sarcasme niet.:)
Nieuwkomers begrijpen sarcasme nooit:)

ja man, wat wil je nou, je loopt te klooien met toestellen waar je nog lang niet klaar voor bent.

+1

• Topic Starter Topic Starter
Kijk nou uit, straks begrijpt hij je sarcasme niet.:)
Nieuwkomers begrijpen sarcasme nooit:)

Bedankt daguici , ik had inderdaad me nog slechter gevoeld
Ik heb me laten wegen op zo'n weegschaal ja , ik zal hier even de stats doorgeven:
leeftijd 16
lengte 169cm
gewicht 68.7kg
BMI 24.1
BMR 7812kj
597 Ohm
vet% 27.6%
vet-massa 19.0kg
vetvrije massa 49.7kg
Lichaamsvocht 36.4kg
Mijn trainen van onze fitness schrok hierzelf ook van , want ben eigelijk zelf tevreden over mijn vorderingen , zie er echt niet supper dik uit ....
Al Bedankt voor reacties :o

Meting klopt niks van, geloof mij maar.

Ah , ok Geeft me toch al iets meer motivatie , Maar angezien ik dit weet Zoek ik toch een voedings schema te volgen , Aangezien ik daarvoor niet al te gezond at ...
Grtz:p

Ik moet schema's volgen van de fitness (Marfac gym herentals) Ook daar ga ik vragen voor een voedings schema op te stellen denk ik
Grtz

Terug
Naar boven