Fitness Seller

Vraag over whey

HNK

Novice
Waardering
0
Heej,

Ik ben net aangemeld op jullie forum en ik heb ff een vraag over proteine,

- Moet je het elke dag gebruiken of alleen op de dag dat je traint?
- Kan je bijv. Whey shake ook alleen na trainen innemen en verder op de dag dus geen shakes. In plaats van: s'ochtens, na trainen, voor het slapen?

Alvast bedankt:)

je MOET niks, alles hangt af van wat je doel(en) is/zijn

voor een optimale winst neem ik dus 4 x per dag een whey shake, maar als jij alleen na de training wil nemen oke, maar moet je zeker niet verwachten dat je enig succes zal merken... zeker als je voeding niet oke is

• Topic Starter Topic Starter
Ik train 3x in de week, en de vraag is dan zie je ook meer resultaat als ik alleen shake na trainen neem in plaats van dat ik het niet neem?

shakes dienen als aanvulling, komt je niet aan uw dagelijkse behoefte aan eiwitten dan kun je die aanvullen met whey shake. eet je genoeg dan zou ik het bij 1 of 2 shake's houden per dag, 1smorgens omdat whey snel opgenomen wordt en omdat je lichaam zo snel mogelijk eiwitten nodig heeft voor spierbehoud, en 1 na de training om dezelfde reden...

shakes dienen als aanvulling, komt je niet aan uw dagelijkse behoefte aan eiwitten dan kun je die aanvullen met whey shake. eet je genoeg dan zou ik het bij 1 of 2 shake's houden per dag, 1smorgens omdat whey snel opgenomen wordt en omdat je lichaam zo snel mogelijk eiwitten nodig heeft voor spierbehoud, en 1 na de training om dezelfde reden...

precies, en liever niet voor het slapen gaan, dan kun je beter kwark nemen, dat wordt langzamer opgenomen door het lichaam dan whey. Ik doe ook meestal 's morgens whey en na de training.

• Topic Starter Topic Starter
Oke bedankt!

je MOET niks, alles hangt af van wat je doel(en) is/zijn

voor een optimale winst neem ik dus 4 x per dag een whey shake, maar als jij alleen na de training wil nemen oke, maar moet je zeker niet verwachten dat je enig succes zal merken... zeker als je voeding niet oke is

hahaha :D

Terug
Naar boven