MuscleMeat

Vraag schema - havermout?

nico360

Novice
Waardering
0
De gast waar ik ga trainen heeft mij een persoonlijk schema gemaakt. Ik moet 's morgens onder andere havermout eten, maar ik krijg het gewoon niet binnen :s, wat kan ik in de plaats eten?
(Ik stel hem ook de vraag hoor, maar ik weet niet wanneer ik hem terug zie.)
Cheers

De gast waar ik ga trainen heeft mij een persoonlijk schema gemaakt. Ik moet 's morgens onder andere havermout eten, maar ik krijg het gewoon niet binnen :s, wat kan ik in de plaats eten?
(Ik stel hem ook de vraag hoor, maar ik weet niet wanneer ik hem terug zie.)
Cheers

Gooi het in een blender met 0.5 liter water of melk erbij en een schepje whey. Prima weg te drinken op die manier.

Vervanger is brinta.

met melk en een ei erbij kan je er pannekoeken van bakken.... erg lekker

Je kunt het recept uit mijn signature proberen, dat is havermout met melk, eiwit en een banaan.
Of je mengt havermout met whey en gaat daar creatief mee aan de slag.
Ik maak zelf meestal pannenkoeken, cakes, muffins of wafels met als basisingrediënten havermout whey melk en ei...
Kaneel doet het ook erg goed bij al deze recepten.
Hopelijk is het een beetje duidelijk wat ik hierboven heb getypt

• Topic Starter Topic Starter
Ok thnks, ik probeer toch een vervanger te vinden, indien ik niks vind, zal ik het wel moeten eten, hopelijk smaakt het beter om jullie manier!!

beetje fruit, 400ml melk, schepje whey, 100g havermout, en dan met de blender = lekkerste ontbijt ooit:D

Ipv havermout eet ik nu muesli (heeft hij mij aangeraden als vervanger), goed idee?
Ik vind het niet slecht, krijg het gemakkelijk binnen!

als je dan op z'n minst maar muesli zonder toegevoegde suiker hebt.... geen creusli troep ed. dus

De doos vermeldt "NATURAL" (andere soorten zijn beschikbaar, + fruit, chocolade enz..)
Het is van het merk Kellogg's.. ik zal anders vanavond de waarden even scannen

brinta
weetabix
cornflakes

brinta, wheatabix, bambix.. allemaal gelijkwaardig.

De doos vermeldt "NATURAL" (andere soorten zijn beschikbaar, + fruit, chocolade enz..)
Het is van het merk Kellogg's.. ik zal anders vanavond de waarden even scannen

Niet alleen de waardes, maar ook de ingrediënten. Ik weet dat ze bij de jumbo goedkope muesli hebben met alleen havervlokken, hazelnoten en rozijnen.
€0,99 /kg als ik me niet vergis

weer eentje wat er niks voor over heeft :) havermout vervangen door meusli doe zo door !
ik vervang mij tonijn ook door een reepje chocolade gaat veel makkelijker binnen ;)

meng het gewoon met wat kwark & fruit in de blender
& hoppaa het is binnen. ;) & idd je moet er wat voor
over hebben. anders kan je beter kappen. :rolleyes:

weer eentje wat er niks voor over heeft :) havermout vervangen door meusli doe zo door !
ik vervang mij tonijn ook door een reepje chocolade gaat veel makkelijker binnen ;)
Lekker ironisch ^^
Ik ken er niks van, maar de gast die mijn schema heeft gemaakt kent er volgens mij wel iets van..(Zoek maar op: Billy Stefanidis) en als hij zegt dat muesli ook goed is, eet ik dat maar op. Het blijft een sport dat ik graag beoefen en met heel veel plezier, het eten moet ook plezierig blijven en als het niet lekker is zie ik niet waarom ik het moet eten

Lekker ironisch ^^
Ik ken er niks van, maar de gast die mijn schema heeft gemaakt kent er volgens mij wel iets van..(Zoek maar op: Billy Stefanidis) en als hij zegt dat muesli ook goed is, eet ik dat maar op. Het blijft een sport dat ik graag beoefen en met heel veel plezier, het eten moet ook plezierig blijven en als het niet lekker is zie ik niet waarom ik het moet eten
Maak je eigen muesli door havermout met rozijnen en noten of iets dergelijks te mixen. Dan weet je precies wat erin zit.
Eventueel kun je er dan nog zoetstof bij doen als je wil.

Ik maak ook elke morgen een ontbijtje van havermout en brinta, 300 ml melk erbij en dan even opwarmen in de magentron. Daarna 2 schepjes Whey erbij en je hebt een heerlijk ontbijtje....niks mis mee.

Hmm, ik verlang naar magere melk met cornflakes, kaneel en een beetje zoetstof.

Terug
Naar boven