Justinvanheel
Novice
- Waardering
- 0
Beste mannen, sinds 3 maanden ben ik weer opnieuw begonnen met fitness. Dit na een stop van 4 maanden waar ik toen 2 keer per week ging.
Ik wil het nou echt serieus aan gaan pakken en ben 5 / 6 dagen in de week aan 't gaan, wat ik in principe heerlijk vind, ik zit vol met motivatie!
Ik wil graag vragen of ik het op de onderstaande manier goed doe, want niet goed is hetzelfde als niet!
Edit: Ik wil puur massa trainen
Maandag:
Borst / biceps
Dinsdag :
Benen / Buik
Woensdag:
Schouders / Triceps
Donderdag:
Rug / Biceps
Vrijdag:
Borst / buik / triceps
Zaterdag:
Schouders / Benen.
Ik heb nou niet een gevoel alsof mijn schema perfect klopt en er nogal wat foutjes inzitten. Graag had ik hier enkel advies over.
Ps. In september ga ik 5 maanden naar curacao stage lopen waar ik ook 5 a 6 dagen per week wil gaan fitnessen
Kan iemand mij hier meer informatie over geven want ik vind er niks van op internet? Het is namelijk net om de hoek van mijn stage bedrijf!
- waar: Curacao, Nederlandse Antillen ( op Koraalspecht)
wie: Candido Daal ( Ryu heeft er ook getraind
)
Beoordeling: 9+ , zeer ruime openingstijden met een goede begeleiding door 55 jarige Bodybuild kampioen !!
Ik wil het nou echt serieus aan gaan pakken en ben 5 / 6 dagen in de week aan 't gaan, wat ik in principe heerlijk vind, ik zit vol met motivatie!
Ik wil graag vragen of ik het op de onderstaande manier goed doe, want niet goed is hetzelfde als niet!
Edit: Ik wil puur massa trainen
Maandag:
Borst / biceps
Dinsdag :
Benen / Buik
Woensdag:
Schouders / Triceps
Donderdag:
Rug / Biceps
Vrijdag:
Borst / buik / triceps
Zaterdag:
Schouders / Benen.
Ik heb nou niet een gevoel alsof mijn schema perfect klopt en er nogal wat foutjes inzitten. Graag had ik hier enkel advies over.
Ps. In september ga ik 5 maanden naar curacao stage lopen waar ik ook 5 a 6 dagen per week wil gaan fitnessen
Kan iemand mij hier meer informatie over geven want ik vind er niks van op internet? Het is namelijk net om de hoek van mijn stage bedrijf!
- waar: Curacao, Nederlandse Antillen ( op Koraalspecht)
wie: Candido Daal ( Ryu heeft er ook getraind
)Beoordeling: 9+ , zeer ruime openingstijden met een goede begeleiding door 55 jarige Bodybuild kampioen !!

Kortzichtig, kromme denkwijze en geen trainingservaring? Hij kan makkelijk meerdere keren per week hetzelfde pakken. Wie ben jij om dat te bepalen?