Is moeilijk te zeggen zo. Ik weet niet wat voor schema je nu doet. Afwisseling van schema is vaak wel een prikkel tot groei. Een ander ding is dat je je meer concentreert op je biceps. Het is gemakkelijk om te lopen smijten en gooien bij bicepstrainen om zo meer gewicht te gebruiken. Ik ben wel een voorstander van zware gewichten en een beetje smokkelen, maar je moet het niet overdrijven en toch proberen die biceps aan te spreken (bijvoorbeeld door hard aan te spannen).
Daarnaast zou ik me ook meer richten op de triceps. Je armgrootte wordt echt niet alleen door je biceps bepaald. De triceps kun je aanpakken met zware french presses en smaldrukken.
Maar je moet echt kijken wat voor jou werkt. Ik train regelmatig met Glenn Waterval en het verbaast je wat voor gewichten die man gebruikt. Totaal geen zware gewichten, maar hoge rep training in een hoog tempo. En zijn armen zijn bol en kogelrond.
Kortom, ik zou gewoon wat verschillende schema's uitproberen. Zwaar en kort, licht en lang enz...
Succes ermee
Oh ja, je voeding is natuurlijk ook heel belangrijk, maar dat geldt niet alleen voor je armen.