Is het verstandig om deca van gs en van norma samen te gebruiken? Bedoel als het ene op is,met het andere verder doen. Ik zou van die norma 4ml moeten spuiten, is dat niet teveel ineens? Bedoel de hoeveelheid vloeistof.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
stephen zei:Is het verstandig om deca van gs en van norma samen te gebruiken? Bedoel als het ene op is,met het andere verder doen. Ik zou van die norma 4ml moeten spuiten, is dat niet teveel ineens? Bedoel de hoeveelheid vloeistof.
stephen zei:
Dylan zei:Zet voortaan ff je topictitel goed, ipv vraag bijv. 2 merken deca samen zetten

patrick zei:theoretisch gezien zou het niet uitmaken. de werkzame stof is namelijk bij allebei hetzelfde.
Alleen zou ikzelf, zolang je het kan betalen, altijd kiezen voor Human Grade.(norma dus of yellowtops)

jimbo zei:Patrick: GS is toch een undergoundlab voor bodybuilders dus is dan toch ook Human Grade of zijn ze tegenwoordig ook bezig voor koeien enzo![]()
patrick zei:Human Grade wil zeggen gemaakt in een legaal laboratorium, gemaakt speciaal voor mensen.. En niet zoals GS is, generiek dus.

jimbo zei:O ok ik d8 dat Human grade gewoon betekende dat het voor mensen is gemaakt.
Excusez moi Patrick![]()
patrick zei:o.a. Maar het betekent ook dat het zuiver is. Je kan generiek nou eenmaal niet vergelijken met human grade. zoals bijvoorbeeld zambon winstrol met elke generieke winstrol. Er zit gewoon zoveel kwaliteitsverschil tussen.